Ga naar inhoud

Stamper niet oke ???


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nee da klopt.

maar wij hebben haar meestal aan de lijn, want de DA heb ik nooit aan de lijn gehad.

ik zal morgen wel eens bellen en vragen over verlammingsverschijnselen.

Het hoeft van mij niet GRATIS hoor. maar Stamper rent nog altijd als een dolle en soms gaat ze onderuit, en ze springt ook heel graag, maar ik zag gisteren in een keer dat ze 't probeerden maar dat 't niet lukte en dat zo op haar rug viel

aangepast door Britt
Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik weet niet waar een andere kk da is.

want in Oss zit er een maar die dacht dus dat dat een abces was ( bij Snuggel is zijn anus ) daar zijn Snip&Snap naar verhuist.

en in Vorstenbosch zit er 1 en die kende de ziekte Syphiles niet ( ik weet niet hoe je het schrijft )

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk zegt die DA dattie konijnkundig is. de eerste die zegt nee ik weet er niks vanaf moet nog geboren worden. en dat die ene da 1 keer en verkeerde inschatting heeft gemaakt wil nog niet zeggen dat hij niet konijnkundig is. fouten zijn menselijk. en dat een DA syphilis niet kent lijkt me stug. dit is ook een ziekte bij mensen en andere dieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn met stamper na de KK DA geweest. En het heeft spierzwakte ! en het heeft een injectie gahd voor de rug te ontlasten als ik het goed begrijp. Én het Kon een soort hernia zijn, En het kon prolaps zijn ! ik weet niet wat het is en of ik het goed schrijf. We hebben pijnstillers gekregen ( carprofen drops ). En dan moeten we 10 dagen doen. Als het goed gaat hoeven we niet terug te komen. Als het steeds slechter gaaat moeten we terug komen,. Dus gelukkig géén verlammingsverschijnselen. Maar het kon idd wel zei de DA. ÉN het kon oook een beetje door de ouderdom komen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn met stamper na de KK DA geweest. En het heeft spierzwakte ! en het heeft een injectie gahd voor de rug te ontlasten als ik het goed begrijp. Én het Kon een soort hernia zijn, En het kon prolaps zijn ! ik weet niet wat het is en of ik het goed schrijf. We hebben pijnstillers gekregen ( carprofen drops ). En dan moeten we 10 dagen doen. Als het goed gaat hoeven we niet terug te komen. Als het steeds slechter gaaat moeten we terug komen,. Dus gelukkig géén verlammingsverschijnselen. Maar het kon idd wel zei de DA. ÉN het kon oook een beetje door de ouderdom komen !

Rare vraag misschien maar hupst dit konijn of loopt het met de achterpootjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een prolaps waarvan dan? De meeste prolapsen die ik gezien heb zijn zijn namelijk erg duidelijk zichtbaar. (Mensen zonder sterke maag kunnen het waarschijnlijk ook beter niet googelen...;)) Jammer dat je nog niet weet wat de uiteindelijke oorzaak is van de symptomen maar hopelijk doet de pijnstilling iets voor Stamper en knapt hij snel weer op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer krijgen jullie duidelijkheid omtrent de diagnose? Lijkt me namelijk wel belangrijk om te weten. Heb absoluut geen verstand van de genoemde oorzaken, maar volgens mij is er wel gerichte behandeling nodig. Toch grappig dat de da over ouderdom begon, een konijn van 5 lijkt me nog erg jong..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn van 5 ís niet oud... Potverdrie, dat is nu al honderd keer gezegd...

Ik heb hier nog steeds vraagtekens bij en vind het een raar verhaal.. Arm konijntje..

En waarom praat je over 'het'? Dat vind ik zo naar staan... Zeg dan gewoon 'ze' heeft blabla.. Het is toch geen voorwerp..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .