Ga naar inhoud

Stamper niet oke ???


Britt

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag......wat zegt de DA over de info van willhamina? misschien heeft de konijn geen EC maar klopt de beschrijving niet van Britt? ik wil niemand beledigen maar het kan zijn dt het idd anders beschreven wordt en dat het eigenlijk iets totaal anders is en daarom krijgt konijn peniciline? tja ik weet het niet maar idd niet alle DA luisteren naar 15 jarige die met verhalen komen uit een forum op het interent :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

umm ik werd wakker om 11 uur ze hadden 3 kwartier ongeveer gebeld, en het duurde me te lang dus heb ik net zelf terug gebeld, ik heb niet gewacht totdat ze ons belde !

ik heb ze al gebeld, en wij moeten doorgaan met de penciline, en medicijnen en ze heeft al een injectie gekregen !

dus we kunnen niet meer doen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

umm ik werd wakker om 11 uur ze hadden 3 kwartier ongeveer gebeld, en het duurde me te lang dus heb ik net zelf terug gebeld, ik heb niet gewacht totdat ze ons belde !

ik heb ze al gebeld, en wij moeten doorgaan met de penciline, en medicijnen en ze heeft al een injectie gekregen !

dus we kunnen niet meer doen !

Britt adem in....adem uit.....

Dan pas reageren.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag jullie hulp en ik vind het geweldig dat mensen mij met willen meerijden,

maar ik krijg zoveel negatieve dingen te horen, waarvan ik zelf ook verdrietig word, terwijl wij zo ons best doen voor onze konijnen, wij proberen alles !!!

zoals Saf al zegt is waar ( het bovenste bericht wat op pagina 9 staat )

Sorry Britt, ik was iets te voorbarig met mijn tekst, ik had het vervolg niet gelezen. Goed dat er nu rustig over gepraat wordt.

nogmaals sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ze mij hadden gestuurd heb ik voorgelezen aan de da, en hij zij dat ze al onder het antibiotica zit, en ze heeft een injectie gehad, dus we kunnen voor de zoveelste keer niet meer doen dan wat we doen !

rustig aan meid, ik vraag je alleen of de DA zei of het wel of niet EC is...en wat hij zelf denkt dat het is. ik val je niet aan en ik vraag je ook niet om meer te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Efrat wat je zegt klopt... misschien heeft dit konijn duidelijk iets anders.. maar dat weten we absoluut niet door de communicatie.

Maar als het wel EC is, moet er wel met een behandeling gestart worden... daarom lijkt het me niet verkeerd naar een andere DA te gaan...één die ze niet kennen en die het konijn volledig kan nakijken.. gewoon een second opinion voor de zekerheid.

Of zeg ik nu echt vreemde dingen?

Wat het kost om alle konijnen na te kijken?

De meeste DA'en rekenen daar gewoon één consult voor volgens mij... dus niet meer dan een gewoon consult. Tenzij ze natuurlijk allemaal iets mankeren en allemaal een behandeling nodig hebben.

Ik moet morgen of overmorgen even naar Tilburg, dus Eindhoven is wel te doen... maar ik ben wel met het OV en heb dus geen auto ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

maakt niet uit Sheriffke !

de da zij alleen tegen mij ze heeft al een injectie gekregen voor dat een gezwel op haar rug minder word, meer weet ik niet, ik kan me gewoon niet meer concentreren aan de telefoon, omdat ik bang ben dat ik alles fout doe :(

en met onze thuissituatie en al da andere ik heb zoveel problemen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van tilburg naar Uden ben je wel even onderweg hoor.. je moet toch wel rekenen op zo een 1,5 uur. Ligt er ook een beetje aan waar ze in uden wonen...

Uden en eindhoven liggen namelijk ook ruim 30 km uit elkaar.. dus zo mega dichtbij is dat niet..

aangepast door Loesah
Link naar reactie
Delen op andere sites

zover wij weten mankeren de rest van de konijnen niks meer !

ze eten en drinken allemaal goed ! en ze zijn speels :P en allemaal in goeie conditie als ik ze eten wil geven komen ze met de pootjes op mij om eten te pakken :P

maar eindhoven ligt ongeveer een half uur rijden van Uden af ! bij de bnw garage vlak bij de boerenbond of bij het centrum

maar word dat dan niet duur om met alle konijnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zover ik weet van de dierenarts :

in Oss zit er 1, in vorstenbosch, 1 in 's hertogenbosch verder weet ik het niet,

we zijn 1 x met Stamper naar 's vorstenbosh geweest voor zijn schilvers, maar in Oss zijn we nog nooi geweest met 1 van onze konijnen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar Zwarte panter je komt met openbaar vervoer, hoe kom je dan in Uden ?

maar dan denk ik dat je mijn vaders of moeders auto mee mag nemen, ik weet niet hé :P

ons mam heeft een panda en daar is ze nogal zuinig op ahahah :P

en ons pap heeft een volvo !

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar Stamper eet en drinkt wel veel :P

dat is toch wel goed ?

maar ik heb ook nog bij Snuggel's anus gekeken, en dat ziet er ook goed uit, nog steeds geen bultje als Snuggel los mag lopen maakt hij bokkensprongetjes :P

en Stamper&Snuggel liggen altijd tegen elkaar, maar Stamper wil wel altijd de baas zijn :P

maar Stamper probeert ook haar hok in te springen de ene x lukt dat wel en de andere keer niet,

Zijn jullie nou boos op mij ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes, deze DA blijkt weer niet zo konijnkundig te zijn hoor...

Pillen bij een konijn... de duur klopt niet én alle andere moeten ok behandeld worden.

Is Uden met het openbaar vervoer te bereiken? (hoe lang het duurt maakt niet uit, ik moet toch leren en dat kan onderweg even goed).

In dat geval staat mijn aanbod nog steeds, dan gaan we op zoek naar een kkda in de buurt die ook met het ov te bereiken is en gaan we er samen met stamper naartoe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwarte panter, dat is een KK DA. Echt, dat heeft iemand anders hier ook een keer hier gesegt ! en dollie heeft ook gesegt dat we panacur moeten geven aan de konijnen ! die DA kent ook EC ! Als ik me niet vergis, en het kent sifiles ( en in vorstenbosch kennen ze sifiles niet, dus die is al helemaaaaaaaal niet KK. We proberen het eerst met panacur. dat zei dollie ook, en als het niet minder word, of juist erger word dan gaat stamper in opname.

aangepast door Claire
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .