Ga naar inhoud

minderen met biks..


Laura

Aanbevolen berichten

  • Reacties 482
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben net de konijnenhokken aan het schoonmaken. Wat blijkt weer al het zaagsel is op ze hebben heel veel zaagsel gewoon in het hok gelegd terwijl het alleen voor de plasbakken waren erg jammer dus ik heb nu heeeel wat schoon te maken. Ik maak Fluffie's hok schoon met de tuinslang nadat alles eruit is. Nu net wilde ik met Zorro's hok beginnen.. wat gebeurt er nou Fluffie loopt achter mij ik denk nou die gaat ze hok weer in. Inenen voel ik overal water tegen mij aan spuiten heeft dat konijn Fluffie die focking NIEUWE TUINSLANG DOOR MIDDEN GEBETEN!! Hier gaan mijn ouders zo boos op worden zeg nu kan ik Zorro's hok niet meer schoonmaken want het zaagsel is op en ik kan de tuinslang niet gebruiken.

Fluffie deed dit nooit en ik kan er zo moe van worden als ze het juist NU doet waneer we een nieuwe tuinslang hebben.

Pfff wat een belevenis.. Nu maar wachten op het geschreeuw van mijn ouders zo..

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

:surprised: Ik heb nu net het hele topic gelezen, echt :surprised:

Laura, Kiwi heeft je echt heel duidelijke adviezen gegeven om je voer te wegen bij de superemarkt zelfs. (@Kiwi wat enorm creatief bedacht)

Nog steeds heb je (voor zo ver ik het heb gelezen) het voer niet gewogen...

Verder heeft iedereen (vind ik) heeeeeel veel geduld getoont naar jou en je vele creatieve adviezen gegeven.

Ik snap dat je je zorgen maakt om Zorro en het is fijn om te lezen dat hij weer wat heeft gegeten. Maar ik zou, als ik jou was, toch echt werk gaan maken van het afwegen van voer en ook zorgen dat je konijnen meer groenvoer gaan krijgen... Als je moeder het weigert te betalen, betaal het dan zelf. (Witlof en andijvie zijn echt niet heel dure groentes) Dat je niet naar de DA kan gaan, omdat je ouders niet meewerken, oke... Maar doe dan in ieder geval wat je kunt wat betreft het eten. En misschien dat hij het hooi dat je geeft niet lekker vindt, mijn nijnen zijn ook kieskeurig wat hooi betreft. Gewoon hooi moeten ze niet, maar kruidenhooi vinden ze wel lekker.

Ik hoop dat Zorro goed gaat en blijft eten...

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er steeds wat is met mijn konijnen mail ik een dierenarts en mailen ze meestal de volgende ochtend of middag terug.

Maar nu net werd ik opgebelt bleek het de dierenarts te zijn.

Ze zei zolang Zorro maar gras blijft eten en wat loof van de wortel en zo langzaam wat meer gaat eten is alles goed. De enige reden dat hij weinig at zou misschien aan zijn gebit liggen niks met zijn darmen buik of iets dergelijks.

Als Zorro begint te kwijlen dan moet ik ingrijpen en als hij gewoon echt niks eet ook geen gras of iets.

(Nou loopt hij los in de tuin, maar hij is behoorlijk vervelend hij blijft nog steeds aanvallen pff haha.)

Nou Fluffie had vlak bij de spuitding gebeten dus me vader kon gelukkig een stuk slang eraf knippen als het ergens midden in was dan werd het een nieuwe slang kopen. Hij was wel boos maar de tuinslang is weer gemaakt haha.:P

En de hokken zijn weer lekker fris!

Link naar reactie
Delen op andere sites

(alle verschillende hooi'en geprobeert maar hij vind hooi gewoon niet lekker hij heeft het wel in zijn hok maar hij eet het niet. Gras is echt het enige wat hij lekker vind. En soms een appel een aardbei een stukje banaan en wortel paardenbloembladeren maar dat krijgt hij soms.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had in die twee weken dat jullie op vakantie waren toch maar 1 handje gras op? Dat vind ik eigenlijk zo goed als niets hoor, daar kan een normaal konijn echt niet op overleven! En toen is er ook niet ingegrepen, hoe lang wacht je een volgende keer met actie ondernemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de dierenarts belde nam mijn moeder op ik wist niet eens dat ze zouden bellen. Dus die vrouw zei eerst wat tegen me moeder en toen bleek ze mij nodig te hebben want het was mijn mailtje. Ik heb het mijn moeder uitgelegt en toen zei ze; nou we zien het wel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de dierenarts belde nam mijn moeder op ik wist niet eens dat ze zouden bellen. Dus die vrouw zei eerst wat tegen me moeder en toen bleek ze mij nodig te hebben want het was mijn mailtje. Ik heb het mijn moeder uitgelegt en toen zei ze; nou we zien het wel hoor.

We zien het wel hoor heb je weinig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het, ik probeer ze nu ook nog steeds over te halen maar noudat ze gehoort had wat de dierenarts zei zegt ze we kijken het wel aan.

Vandaag zij ze trouwens tegen Zorro toen hij in zijn ren zat en via zijn ren iedereen die langs kwam aan wou vallen zei me moeder ik wou dat jij dood was ipv Jackie.

Jackie was mijn lieverling maar dan wil ik niet dat Zorro ook nog is dood gaat.

Ookal had ik mezelf voorbereid toen ik op vakantie ging dat Zorro misschien van ouderdom zou overlijden en Fluffie misschien als ze zwanger was als me opa en oma niks hadden gemerkt. Maar helaas werd het mijn kerngezonde Jackie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het, ik probeer ze nu ook nog steeds over te halen maar noudat ze gehoort had wat de dierenarts zei zegt ze we kijken het wel aan.

Vandaag zij ze trouwens tegen Zorro toen hij in zijn ren zat en via zijn ren iedereen die langs kwam aan wou vallen zei me moeder ik wou dat jij dood was ipv Jackie.

Jackie was mijn lieverling maar dan wil ik niet dat Zorro ook nog is dood gaat.

Ookal had ik mezelf voorbereid toen ik op vakantie ging dat Zorro misschien van ouderdom zou overlijden en Fluffie misschien als ze zwanger was als me opa en oma niks hadden gemerkt. Maar helaas werd het mijn kerngezonde Jackie.

:duivel:SCHANDALIG! Belachelijk, sorry. Waarom bel je je dierenarts niet op en vraag je of hij een woordje met je moeder wilt spreken aangezien ze daar wel enigszin op wil reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:duivel:SCHANDALIG! Belachelijk, sorry. Waarom bel je je dierenarts niet op en vraag je of hij een woordje met je moeder wilt spreken aangezien ze daar wel enigszin op wil reageren.

Echt he. Kijk Zorro is dan wel een klein vals beestje sins ik hem heb denk dat die mensen hem daarom hebben gedumpt maar het is toch een dier en dat is zijn karakter en dat Jackie nou zo'n lieve grote lobbes was kan Zorro niks aan doen.

Nou me moeder was best boos dat de dierenarts belde.. Ze gaf die telefoon gelijk aan mij van de dierenarts belt wat is dit! Ik helemaal lachen hihi:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt he. Kijk Zorro is dan wel een klein vals beestje sins ik hem heb denk dat die mensen hem daarom hebben gedumpt maar het is toch een dier en dat is zijn karakter en dat Jackie nou zo'n lieve grote lobbes was kan Zorro niks aan doen.

Nou me moeder was best boos dat de dierenarts belde.. Ze gaf die telefoon gelijk aan mij van de dierenarts belt wat is dit! Ik helemaal lachen hihi:P

In plaats dat je moeder nou dankbaar is dat jij uberhaupt een gedumpt konijn opvangt. Snapt ze eigenlijk wel dat Zorro zo is door zijn geschiedenis? Ik vind je moeder een beetje een wreed mens op gebied van dierenliefheb, niet vals bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats dat je moeder nou dankbaar is dat jij uberhaupt een gedumpt konijn opvangt. Snapt ze eigenlijk wel dat Zorro zo is door zijn geschiedenis? Ik vind je moeder een beetje een wreed mens op gebied van dierenliefheb, niet vals bedoeld.

Me moeder heeft het niet zo met knaagdieren of vogel dat soort dieren.

Alleen een hond vind ze leuk en omdat we een poes hebben vind ze de poes ook leuk. En omdat mijn konijn net een grote poes was of juist een mini hondje vond ze haar ook geweldig en omdat haar karakter leuk was (van jackie) En Zorro vind ze dus niks. Mijn eerste dump konijntje Blackie moest ze eerst niks van hebben en uiteindelijk vond ze haar wel lief omdat Blackie nooit iemand kwaad deed en Zorro daar in tegen wel.

Vind haar ook gemeen met dit soort dingen maarja ik kan er niks aan veranderen. HELAAS..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorro is niet geholpen en Fluffie ook niet ?

Nee ik wou Zorro nadat ik van vakantie af kwam (nu dus) laten castreren maar aangezien hij niet meer at enzo was het dus geen goed idee. Want ik had mijn moeder eindelijk zo ver dat het mocht. En nou moeten we het uitstellen en ik hoop dat me moeder dan nog zegt van ja het mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .