bunnyempress Geplaatst: 15 juli Geplaatst: 15 juli Op 14-7-2025 om 11:17, rabbitPuk zei: @bunnyempress is er geen Lodewijk en Scarlett topic meer🥺? Ben hier lang niet geweest🤭 Ik heb nog heel veel heerlijke verhalen over die twee deugnieten. Alleen is het hier even wat drukker - wij hebben gezinsuitbreiding gekregen. ❤️. Die vindt de konijnen ook heel leuk. Ze kan ze al brokjes voeren en zachtjes aaien. Mijn man moest ook de filmpjes nog verkleinen, omdat het te veel plek in nam. En dat heeft even geen prioriteit. 2 Quote
rabbitPuk Geplaatst: 18 juli Geplaatst: 18 juli Op 15-7-2025 om 19:39, bunnyempress zei: Ik heb nog heel veel heerlijke verhalen over die twee deugnieten. Alleen is het hier even wat drukker - wij hebben gezinsuitbreiding gekregen. ❤️. Die vindt de konijnen ook heel leuk. Ze kan ze al brokjes voeren en zachtjes aaien. Mijn man moest ook de filmpjes nog verkleinen, omdat het te veel plek in nam. En dat heeft even geen prioriteit. Gefeliciteerd!! 1 Quote
bunnyempress Geplaatst: 19 juli Geplaatst: 19 juli 15 uren geleden, rabbitPuk zei: Gefeliciteerd!! Dank je wel. ❤️ 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 1 augustus Geplaatst: 1 augustus Micha was vanavond geloof ik bang om kattengeur. Ik ging ze hun brokjes geven en constant stampen joh!! At wel gewoon hoor. Ik heb vandaag op de wijk een kat aangehaald en die streek langs mijn benen op. Meestal douche ik me na het werk omdat ik dan bezweet ben maar vandaag niet omdat het koeler was en regenachtig. Heb ze een pluk kruidenhooi gegeven en ben toen serieus mijn onderbenen gewassen met zeep. Toen ik met het normale hooi terugkwam in de ren was het stampen klaar. Maar met de groente ben ik ook in de ren geweest en toen was er niks aan de hand.... misschien ergens anders om geschrokken Quote
Arielle Geplaatst: 18 september Geplaatst: 18 september Tja... of Ollie het een goed idee vind zo een grote kop boven op hem geen idee, maar Muffel vind het heerlijk een fluffy kussentje🤣 5 1 Quote
Boris en Beer Geplaatst: 18 september Geplaatst: 18 september Mijn buns hebben sinds vorige week een nieuw 'broertje' erbij; Alfie! De kitten vindt de konijnen al maar wat interessant, terwijl Boris & Beer al zo gewend zijn aan de andere katten, dat ze gewoon lekker (in bed) gaan slapen 🥰😁 3 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 18 september Geplaatst: 18 september 1 uur terug, Boris en Beer zei: dat ze gewoon lekker (in bed) gaan slapen 🥰😁 Dat bedje heb ik ook staan maar durf het niet te gebruiken omdat het zeker een knaagobject gaat worden. Nu heb ik die goedkope bij de Action gehaald om uit te proberen. Quote
Cheeta26 Geplaatst: 18 september Geplaatst: 18 september Ondertussen laat ik Kushi niet meer zoeken naar brokjes omdat dat het niezen triggert en in plaats daarvan heb ik haar nu de high five geleerd. Eerst platte hand, toen high five stand. Heel voedselgericht is ze. Micha kan ook een rondje draaien maar bij hem duurt het wat langer om het aan te leren 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 18 september Geplaatst: 18 september 6 uren geleden, Boris en Beer zei: Mijn buns hebben sinds vorige week een nieuw 'broertje' erbij; Alfie! De kitten vindt de konijnen al maar wat interessant, terwijl Boris & Beer al zo gewend zijn aan de andere katten, dat ze gewoon lekker (in bed) gaan slapen 🥰😁 Ooow zooooo schattigggg🥰 Alfie houd de wacht voor ze hihi Ik heb eergister een lekker warm dekentje voor de heren gekocht voor op hun bed en daar liggen ze continu op, lekker knus tegen elkaar. 1 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 september Geplaatst: 19 september Loeki was de laatste dagen niet helemaal lekker en had af en toe diarree en een mindere eetlust. De dierenarts kon niks vinden, maar na het er met haar over te hebben, beseften we ons dat de klachten aanwezig waren sinds we ander hooi hebben. Dus vandaag maar weer zijn oude hooi gehaald, hij viel er meteen op aan 😁 De dierenarts zei dat zijn darmen waarschijnlijk wat gevoeliger zijn omdat hij wat ouder wordt. Er zaten ook allemaal blaadjes in het hooi, misschien vielen die niet goed.. 🧐 Ik ben zo blij dat het niks ernstigs is en dat de oplossing zo simpel is! 2 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 19 september Geplaatst: 19 september 4 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Ik ben zo blij dat het niks ernstigs is en dat de oplossing zo simpel is! Wat fijn joh. Net als ik vandaag ben jij van de week geschrokken. Jij hebt het over het oude hooi. Waar haal jij het hooi? Bij bij eten ze beter hooi, sinds ik er kruiden doormeng. Quote
Boris en Beer Geplaatst: 23 september Geplaatst: 23 september Op 18-9-2025 om 16:46, To van de Veluwe zei: Dat bedje heb ik ook staan maar durf het niet te gebruiken omdat het zeker een knaagobject gaat worden. Nu heb ik die goedkope bij de Action gehaald om uit te proberen. Daar was ik in eerste instantie ook bang voor, maar het valt mee. Er is een klein randje waar Beer in het begin nog wat aan geknabbeld heeft, maar de lol was er snel vanaf denk ik. Nu wil hij er vooral op slapen. Vaak mag z'n knuffel er niet eens bij, die gooit ie dan van bed af voordat ie gaat snoozen 🤣 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 26 september Geplaatst: 26 september Blij met het bedje en pyramide huisje. Tunnels zijn ook goedgekeurd. Natuurlijk ook al wat aan geknabbeld 😜 2 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 26 september Geplaatst: 26 september Bij mij ging Flo voorzichtig naar dat bedje toe. Ik gooide er een brokje op en sprong hij erop. Maar gistermiddag lagen ze ervoor te slapen!🙃 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 26 september Geplaatst: 26 september 14 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Bij mij ging Flo voorzichtig naar dat bedje toe. Ik gooide er een brokje op en sprong hij erop. Maar gistermiddag lagen ze ervoor te slapen!🙃 Doen deze 2 ook vaak ervoor liggen haha maar in het oude bed slapen ze continu samen. Vooral in de winter met hun konten tegen de verwarming aan. Quote
Arielle Geplaatst: 7 oktober Geplaatst: 7 oktober Is het weer de tijd van het jaar dat koppels weer discussie krijgen? Muffel jaagt opeens al twee dagen achter Ollie aan. Ik ben benieuwd waar hun discussie over gaat, vast niet over de wc bril 🤔 1 Quote
Arielle Geplaatst: 7 oktober Geplaatst: 7 oktober Op 26-9-2025 om 09:02, Lappie2 zei: Blij met het bedje en pyramide huisje. Tunnels zijn ook goedgekeurd. Natuurlijk ook al wat aan geknabbeld 😜 Leuk! Waar koop je dat bedje? Ik dacht Ikea maar ik kan hem nergens vinden. Quote
Lappie2 Geplaatst: 7 oktober Geplaatst: 7 oktober 1 uur geleden, Arielle zei: Leuk! Waar koop je dat bedje? Ik dacht Ikea maar ik kan hem nergens vinden. Action. Zit in een doosje en je moet het selllufffff in elkaar zetten. Heeeeel makkelijk. 1 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 7 oktober Geplaatst: 7 oktober 1 uur geleden, Arielle zei: Is het weer de tijd van het jaar dat koppels weer discussie krijgen? Muffel jaagt opeens al twee dagen achter Ollie aan. Ik ben benieuwd waar hun discussie over gaat, vast niet over de wc bril 🤔 Vandaag deed Kleine het bij Leeuw toen ik met de brokjes kwam. Maar niet aggressief of zo. Quote
bunnyempress Geplaatst: 16 oktober Geplaatst: 16 oktober (aangepast) Wanneer je dochter slaapt, dus je gauw even een lekkere XXL-knaagstick neerlegd voor je lieve konijnen. En je dan gebeld wordt, zodat je naar binnen rent. En je dan vergeet dat je dat ding buiten hebt neergelegd. En je dan 1,5 uur later herinnert, als je ze brokjes deel 2 gaat geven, en je ziet dat ze er nu niet echt op aanvallen. Oh ja, shoooooot! Nou ja, ze hadden dus gesmuld. Ff teruggekeken. Zeker 20 minuten voor Scarlett, Lodewijk iets korter, dus die zat sneller vol. 16 oktober aangepast door bunnyempress 4 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.