Ga naar inhoud

Het bijnamen topic


Aanbevolen berichten

Wat ik vooral grappig vind is dat als er een nieuwe bijnaam voorbij komt, we altijd weten wie we bedoelen. 
 

Mijn man laatst: Simba heeft weer lomp lopen doen. Dat was dus duidelijk Lodewijk die in de nieuwe configuratie boomstronken aan het stokstaarten was en bijna op Scarlett knalde. 😜

  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hier weer een nieuwe bijnaam

 

Leeuw deed weer lomp en keek ernaar met een kop van asjemenou🙈🤨 Dus Loekie de Leeuw😜

 

En bij de kleine Callahan zei ik ineens Callibunny maar het klinkt als kanibally of kalebunny dus dat doen we maar niet😜

  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2024 om 14:35, Lienappelsien zei:


Nog niks, maar ik was naar ze onderweg met Panacur op andijvie gesmeerd en hoopte dat ze het op gingen eten en er niet hun neusjes voor op zouden halen. 

Ik noemde Lappie vaak een oeleLapper zonder F hihi

 

Jij eigenwijze oeleLapper bijvoorbeeld. 

  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergisteren liep Dobby weg toen hij de Panacur te sterk op de andijvie vond ruiken. Echt zo theatraal met zijn achterpoten naar achteren trappend. 🙄 Dan denk je toch oeleflapper. Na even te hebben gedut op zijn favoriete stek kwam hij wel weer terug 🥰 Bijnamen die ik inmiddels voor hem in gebruik heb zijn Dob en Dobber. “Do en Dob” klinkt wel lekker. Maar meestal is het gewoon Dobby.

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt een leuk idee dit 😂😂😂

 

bunny= bunn bunn, bunn, diva, lady bunny van kamerland de 1e (echt een diva) 🤣 👑 

 

Gizmo= Gizzy, Mr trouble, ook vaak GIZMOO?! (Zit altijd wel weer achter een kast ofzo 😂😂)

 

Floki (hond) =Flooks, flokje

 

Blu=Hengelpoot (slaat je met 1 nagel) haai(heeft dubbele rij tantjes)

 

peanut, pancake, Frodo (samen en het zijn gerbils)=the guys (3 broertjes)

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .