Ga naar inhoud

Nat worden tijdens drinken


Bucksternight

Aanbevolen berichten

Heeft je konijn een lange vacht, dat je je hier zorgen over maakt?

Bij mijn konijnen (en mijn kat trouwens ook) zie ik dit ook, maar dit vegen ze zelf gewoon weg met hun pootjes als ze zich gaan zitten poetsen, of hun maatje likt het weg. Of het droogt gewoon vanzelf op. 

Een fles vinden de meeste konijnen inderdaad niet fijn, omdat ze hun hoofd hiervoor moeten draaien en er minder water tegelijk uit komt waardoor ze minder gulzig kunnen drinken. Eventueel zou je nog verschillende bakjes kunnen proberen, diepe of juist ondiep zoals een klein schoteltje, kijken of het hiermee beter wordt. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 12-5-2020 at 18:32 zei happy211:

Heeft je konijn een lange vacht, dat je je hier zorgen over maakt?

Bij mijn konijnen (en mijn kat trouwens ook) zie ik dit ook, maar dit vegen ze zelf gewoon weg met hun pootjes als ze zich gaan zitten poetsen, of hun maatje likt het weg. Of het droogt gewoon vanzelf op. 

Een fles vinden de meeste konijnen inderdaad niet fijn, omdat ze hun hoofd hiervoor moeten draaien en er minder water tegelijk uit komt waardoor ze minder gulzig kunnen drinken. Eventueel zou je nog verschillende bakjes kunnen proberen, diepe of juist ondiep zoals een klein schoteltje, kijken of het hiermee beter wordt. 

Hij is een leeuwenkopje, dus wel een beetje langharig aan de nek.. Maar ik dacht dat als het continue nat word dat het een beetje smerig word daar ofzo.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .