GawainBS Geplaatst: 21 januari 2018 Delen Geplaatst: 21 januari 2018 Kunnen (binnen)konijnen dit ook doorgeven aan zwangere vrouwen, of zijn het enkel katten? Alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Dat denk ik niet, anders zouden zwangeren zeker wel geinformeerd worden hierover. Zoveel mensen hebben thuis konijnen. Voor zover ik weet komt de parasiet alleen voor in de darmen van katten, zij zijn de eindgastheer. Daarom wordt er ook zo gewaarschuwd voor kattenpoep. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GawainBS Geplaatst: 22 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Bedankt, dat vermoedde ik al. Maar liever even zeker weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Konijnen kunnen wel ziek worden van toxoplasmose, maar het niet verspreiden. Tenzij je je konijnen opeet en niet goed kookt. (Ik zeg het maar even, je weet het maar nooit met die cravings.. ) 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Haha inderdaad, alleen katten hebben het in de ontlasting zitten. Verder kan het in vlees van besmette dieren zitten, maar als je het invriest of goed doorbakt zou het geen probleem moeten zijn. Zolang je dus geen rauw konijn gaat eten (en dat hoop ik toch niet?!) zit je helemaal veilig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GawainBS Geplaatst: 22 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Toegegeven, ze zijn wel om op te eten, maar laten we voorlopig er van uit gaan dat we dat niet gaan doen. ;-) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Maareh.... iets leuks te melden? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GawainBS Geplaatst: 22 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Misschien. We wachten de bloedtesten af. ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Ja! Dat hebben we hier nog niet: het Zwangere-konijnenliefhebbers topic! Dus Gawain, we wachten rustig af... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 23 januari 2018 Delen Geplaatst: 23 januari 2018 17 uur geleden zei Rian: Ja! Dat hebben we hier nog niet: het Zwangere-konijnenliefhebbers topic! Dus Gawain, we wachten rustig af... Dat is er volgens mij wel eens geweest hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 23 januari 2018 Delen Geplaatst: 23 januari 2018 Ow. MIjn interesse lag op dat moment vast ergens anders dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten