Ga naar inhoud

Pff...wat is er aan e hand? Opgezette balzak!


An Van Derlinden

Aanbevolen berichten

Hoi hoi


 


Ik ben even geschrokken en ongerust...


 


Ik zag in het toiletje van mijn nijntjes plots bloed...ik heb ze een voor een opgepakt omdat ik wou zien van welk konijntje het zou zijn...ik dacht dat ik dan wel wat  bloedsporen zou zien...


 


Nu zie ik dat er bij een rammetje (niet gecasteerd) vanalles vreemd is...het lijkt of zijn balzakjes lange bloedzakjes zijn...zijn andere gaatjes...anus enzo hangt precies allemaal wat in/aan elkaar...


 


Kent er iemand dit?


Het is zondag dus kan pas morgen naar de dierenarts...


 


 


An


Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kijkt op de website van de DA waar je normaal zit, kun je zien wie er spoeddienst heeft. Daar kun je 24/7 terecht.


Dit is iets waar ik absoluut niet mee zou wachten!!!!


Als ze geen website hebben, dan zou ik het normale nummer bellen, dan krijg je vaak een bandje met het nummer van de DA die spoeddienst heeft of je wordt misschien wel gelijk doorverbonden.


Toen mijn konijnen gevochten hadden ben ik ook in het weekend naar de spoedDA geweest. Ik kon direct komen en de DA was net in de kliniek toen ik aankwam. Gewoon bellen, want daar zijn ze voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een beetje een stomme mening van mij, maar mensen en dieren worden niet alleen ziek tijdens werkdagen en kantooruren, maar ook wel eens in het weekend. Dat is heel vervelend natuurlijk, want het komt dan nog minder uit. Maar om dan te zeggen dat je niet naar de DA kan, klopt niet echt vind ik. Als je aan huisdieren begint dan moet je daar rekening mee houden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, ik moet ineens denken aan mijn 100 euro konijnenanus verhaal!! Dacht ook een keer dat een van mijn konijnen iets ernstigs had. Naar de spoeddienst in t weekend. "eens kijken.... Dit is de anus..." "wat? Dit is gewoon de anus? Geen enge kanker ofzo?" "nee mevrouw. Dat is dan 100 euro alstublieft."

Wooooowwwww...

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren heb ik weer eens worteltjes dus daar kan het niet van zijn...want ik zag het eerder. Ach ja idd een duur bezoekje aan de DA. . Maar liever zo dan te onbezorgd zijn. Ook wel een beetje stom van me...geen idee dat balzakjes zo groot waren. Maar zijn anusje zag er zo vuil/plakkerig uit... Hij moet zich maar wat beter leren wassen voortaan ;).

Voorlopig zitten mijn twee rammetjes samen...het vrouwtje apart.

Wel iets geleerd van de DA...blijkbaar mag sla als voer wel... ( geen hopen natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sla is voornamelijk water, dus echt heel voedzaam is het niet, dan kun je beter andijvie geven. Ik geef het hier als we over hebben, veldsla of rucola.

Overigens heeft een vuile plakkerige anus niks te maken met niet goed wassen, maar met een probleem in de darmen door bijv. verkeerde voeding. Dus niet hem de schuld geven, maar even bij jezelf te rade gaan. Konijnenkeutels zijn normaal gesproken droog en alleen de blindedarmkeutels zijn wat plakkerig, maar die horen ze op te eten. Dus... Even goed in de gaten houden maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .