Ga naar inhoud

Konijntje met stafylokokken.


Shivas

Aanbevolen berichten

Nee joh Aniek, je richt nog net geen "Rian is stom!" clubje op. Steek je energie in iets nuttigs en richt je pijlen op mensen die al die aandacht wel leuk vinden en nodig hebben.

Leg je erbij neer dat er op de wereld vele andersdenkenden zijn die niet altijd praten zoals jij dat wenst.

Als je denkt dat we een clubje op gaan richten, dan vergis je je behoorlijk. Ik vind je namelijk niet stom, ik vind je juist heel leuk. Ik denk ook nog eens dat jij best een stootje (en wat kritiek) kunt hebben. Als ik echt moet kiezen, word ik eerder lid van je fanclub, dan van het Rian is stom clubje, maar ik denk wel dat het wel eens verstandig zou zijn om je een beetje in te houden.

Shivas ken ik helemaal niet, dus of ze nu wel of niet een goede opvang runt, daar heb ik geen idee van. Ik ben wel vóór het voordeel van de twijfel, vooral als je de indruk krijgt dat iemand best kwetsbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou fanclub lijkt me wat overdreven, maar ik vind wel dat Rian vaak zegt wat we allemaal een beetje denken maar niet durven te zeggen.Dat wat ze zegt over het neusje en fokken enz.dat was ook wat ik dacht maar niet neerzetten want ja ik ben ook vaak te direct of kom harder over dan ik het bedoel en ik zie hoe mensen dan op mij reageren.Ik probeer me dus een beetje in te houden en Rian doet dat niet,heerlijk toch?Ooit zat ik op een hondenforum waar je zowat alleen maar over de kleur van de halsbandjes mocht praten want alle ander zaken oh oh oh,en daar werd ik dus niet goed van en ben dus ook gestopt met dat forum.Als we allemaal dezelfde kant uitpraten dan is een forum gewoon dodelijk saai.Ik waardeer het dus juist als mensen gewoon op een normale manier zeggen wat ze vinden.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het konijn heeft de stafylococcen al bij zich en normaal gesproken heeft het konijn daar geen last van. Als het konijn een wat mindere weerstand heeft wordt het lastig om de bacteriegroei onder controle te houden, waardoor sommige bacteriën zich snel gaan vermenigvuldigen en dan wordt het wel een probleem. Ook als de bacterie op een plek komt waar hij niet hoort kan het verkeerd gaan. Als het konijn ergens een wondje heeft kan de bacterie naar binnen gaan en dan heb je een infectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Christa het gaat om de steken onder water die gegeven worden, niet om jouw mening en wat jij neer zet. 

Het zou Shivas zeker sieren als ze een topic opent en uitleg en excuses geeft, dat heb ik ook aangegeven via pb (geen reactie overigens), maar dat is aan haar niet aan mij.

Betekend niet dat er steken onder water gegeven hoeven te worden en volgens mij weet Rian inmiddels ook wel dat haar manier van dingen overbrengen op een hele aparte manier overkomen en wij moeten ons uiteraard daarin aanpassen terwijl het sarcasme er vanaf lijkt te druipen. Erg lastig dat een hele grote groep zich aan één persoon moet aanpassen, omdat ze zichzelf niet aan kan/wil passen. 

Ik heb al uitleg gegeven aan Evee en de mods weten er ook van.

Het topic dat ik geopend had over dat onderwerp is meteen weer weggehaald.Enkel degene die het toen gelezen hebben

weten daarvan.

Ik bied aan niemand een excuus aan omdat ik hier niet over begonnen ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al uitleg gegeven aan Evee en de mods weten er ook van.

Het topic dat ik geopend had over dat onderwerp is meteen weer weggehaald.Enkel degene die het toen gelezen hebben

weten daarvan.

Ik bied aan niemand een excuus aan omdat ik hier niet over begonnen ben.

Ik heb het wel gezien, maar helaas was het al weg, voor ik het echt goed door kon lezen. Ik heb je zelfs nog geprobeerd te pb-en, om te vragen of je het me nog eens toe wilde sturen, maar je had me geblokkeerd.

Ik zou het fijn vinden als je uit de slachtofferrol zou willen stappen. Jij bent degene met 2 websites en jij bent degene die dreigde je konijnen dood te maken, omdat je er geen zin meer in had. Daar is maar 1 iemand verantwoordelijk voor: jijzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch ontopic? Dit is toch wat telkens in al die topics naar voren komt? Waarom dat geroep om ontopic te blijven? Dit lezen jullie toch ook allemaal? Straks hebben wij het nog gedaan ook. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand met een "opvang" zo onwijs uit is op het afdwingen van aandacht en respect. En jullie gaan er allemaal in mee. Als dat is waar BB tegenwoordig voor staat, vind ik echt teleurstellend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er worden op dit moment beschuldigingen geuit naar een opvang, dat is heel iets anders dan een mening geven. Zonder dat iemand van ons in de opvang is geweest om te kijken hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat, worden er beschuldigingen geuit. Dit topic krijgt van mij een slotje, omdat het niet niet meer over het konijn gaat, en dat konijn gelukkig beter aan het worden is. Het gaat inmiddels al niet meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat, maar alleen aanvallend is richting TS en enkele andere leden.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .