Ga naar inhoud

Konijntje met stafylokokken.


Shivas

Aanbevolen berichten

Aan al de twijfelaars hier op het forum zeg ik nogmaals.


Als jullie twijfelen over de huisvesting van de konijntjes kom dan eens langs bij de opvang voor jullie


berichten plaatsen waar jullie twijfel en wantrouwen vanaf loopt.


 


Verder wil ik hier geen discusie meer over "Eerst kijken,dan oordelen"


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik val jou dus niet aan. En stuur zeker geen pb's. Ik vind het altijd vervelend als mensen pb's sturen, juist omdat het dan niet eerlijk en open besproken wordt. Ik lees gewoon met verbazing de acties in dit topic. Ik snap de dubbele moraal hier gewoon niet.

Dat de mensen op bokt het hier niet leuk vinden, maakt mij niks uit. Ik zie niet in waarom ik hen daar zou benaderen. Ik vind het wel raar dat iemand op bokt zegt dat het hier een *pieeep*forum is, om zich hier weer gezellig in een gesprek te mengen, maar dat ter zijde. Het zal wel bij de struisvogel politiek horen, die hier geliefd is....

Wat het wantrouwen betreft: volgens mij zijn er hier zeker een hoop mensen die alles wantrouwen. Dat zijn dus de mensen die zich in elk topic direct aangevallen voelen. ;) Ik zou ook wel willen dat dat hier niet was. Dat kondn we hier gewoon onze mening geven, zonder op onze tenen te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om me ook maar te mengen in deze zinlose discussie ik ben het met Christaaa eens.Niet dat mijn mening hierover enige waarde heeft maar ik heb nooit begrepen dat mensen steeds herhalen hoe vreselijk een forum is en er vervolgens maar blijven posten.Als ik het ergens niet leuk vind of de antwoorden staan me tegen dan zoek ik een ander forum wat beter bij me past.Als ik me alleen maar zou ergeren of me aangevalllen zou voelen dan hield ik er mee op. ;)


Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ga hier geen berichten plaatsen die alleen maar mogen aansluiten op iemand manier van emotie oproepen en respect afdwingen als ik daar niet achter sta.

Als jullie dat wel willen doen, prima, hoor je mij daar iets over zeggen?

En ja Shivas, ik betwijfel inderdaad nog steeds jouw hele "opvang" en alles wat je daarover hier plaatst. Ik denk dat ik dat ook gewoon mag, dus vanaf nu zal ik stoppen met berichten die twijfel en argwaan bij jou oproepen, en mijn twijfels direct hier melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo twijfel ik bijvoorbeeld aan het hele verhaal van de kapotte neus. Ik denk dat Mina dat opgelopen bij en dekking die niet goed ging, waardoor er een abces op de neus kwam na een beet. Ik denk ook dat Mina nu waarschijnlijk wel weer zwanger is en dat ze bij jou blijft omdat het een fokvoedster is.

Zo denk ik erover, een en al openheid. Iedereen mag denken wat hij of zij wil, en dat ook openbaar maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Christa het gaat om de steken onder water die gegeven worden, niet om jouw mening en wat jij neer zet. 


Het zou Shivas zeker sieren als ze een topic opent en uitleg en excuses geeft, dat heb ik ook aangegeven via pb (geen reactie overigens), maar dat is aan haar niet aan mij.


Betekend niet dat er steken onder water gegeven hoeven te worden en volgens mij weet Rian inmiddels ook wel dat haar manier van dingen overbrengen op een hele aparte manier overkomen en wij moeten ons uiteraard daarin aanpassen terwijl het sarcasme er vanaf lijkt te druipen. Erg lastig dat een hele grote groep zich aan één persoon moet aanpassen, omdat ze zichzelf niet aan kan/wil passen. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat jij het niet zo ziet, ligt aan het feit, omdat jij het eens bent met de opmerkingen die gemaakt worden, omdat jij het ook zo ziet.


Terwijl ik het objectief bekijk. Ik ken Shivas niet, maar ben het ook niet eens met de uitspraken die ze gedaan heeft of de leugen die ze heeft gemaakt, maar probeer wel andere dingen los te laten van dit topic wat totaal ergens anders over gaat en ga niet continue weer iets aanhalen. 


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aniek, je zou het onderwijs in moeten gaan met je corrigerende wijzende vinger. Ik vind het treurig dat je je zo druk maakt om mij. Maak je druk om de konijnen hier.

En ja, ik weet dat jij vol van jezelf en je denkwijze bent, dat kom je maar al te vaak even laten zien hier. Wat wil je nou? Een applaus? Kom, ga met konijnen bezig zijn.

Ik ben nu open en eerlijk, zoals men graag wil, ik hoop dat nu iedereen tevreden is. Mij maakt het allemaal geen barst uit :-)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aniek, je zou het onderwijs in moeten gaan met je corrigerende wijzende vinger. Ik vind het treurig dat je je zo druk maakt om mij. Maak je druk om de konijnen hier.

En ja, ik weet dat jij vol van jezelf en je denkwijze bent, dat kom je maar al te vaak even laten zien hier. Wat wil je nou? Een applaus? Kom, ga met konijnen bezig zijn.

Ik ben nu open en eerlijk, zoals men graag wil, ik hoop dat nu iedereen tevreden is. Mij maakt het allemaal geen barst uit :-)

 

Jammer dat je nu persoonlijk mensen gaat aanvallen... alleen omdat ze het niet eens zijn met jou.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is toch precies wat jij hier ook doet?

Ben ik het totaal niet mee eens. Ik begin niet over andere dingen, enkel over het geen wat ze hier zegt. Ik ga niet zeggen wat voor beroep ze had moeten doen of persoonlijk worden over denkwijzes en dat ze andere dingen moet gaan doen dan hier op het forum zitten. Sorry, maar heb het enkel en alleen over de uitspraken die zij zelf hier doet. Zij haat hele andere persoonlijke dingen aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik het totaal niet mee eens. Ik begin niet over andere dingen, enkel over het geen wat ze hier zegt. Ik ga niet zeggen wat voor beroep ze had moeten doen of persoonlijk worden over denkwijzes en dat ze andere dingen moet gaan doen dan hier op het forum zitten. Sorry, maar heb het enkel en alleen over de uitspraken die zij zelf hier doet. Zij haat hele andere persoonlijke dingen aan.

Let's agree to disagree...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh Aniek, je richt nog net geen "Rian is stom!" clubje op. Steek je energie in iets nuttigs en richt je pijlen op mensen die al die aandacht wel leuk vinden en nodig hebben.

Leg je erbij neer dat er op de wereld vele andersdenkenden zijn die niet altijd praten zoals jij dat wenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht, alleen omdat ik in dit topic je aanspreek op je steken onder water moet ik meteen maar een clubje oprichten?

Jij mag wel andere mensen aanspreken maar jij mag niet aangesproken worden?

Kom op hou is op met die ordinaire heksenjacht op Shivas.

Ik haal overigens niks anders aan dan hetzelfde :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En... stop. Je wil geen steken onder water, je wil geen direct aanspreken, je weet eigenlijk niet zo goed wat je wil denk ik.


Geniet van het weekend, het is lekker buiten. Als ik naar Shivas toe wil gaan, zal ik dat zeker doen. Bedankt voor je aandacht, het was fijn, en nu gaan we weer verder met de konijnen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .