Ga naar inhoud

Sem wordt maandag gecastreerd


Sherrifke

Aanbevolen berichten

Ja ongelofelijk, het is 1/3 van haar eigen gewicht wat ze al die tijd mee heeft zitten slepen.

Ik ben inmiddels goed en wel thuis aangekomen. Ik ga straks of morgen vroeg het hok van Sem en Fritz een 'kopje' kleiner maken zodat er niet meer in en uit gesprongen hoeft te worden. Fritzie een dikke knuffel geven. Shief en Fiep natuurlijk niet vergeten :)

Ik zal vanavond voor een update bellen, hopelijk blijft alles goed gaan.

Maar wat ben ik blij dat ik naar Utrecht ben gegaan!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Sem net gezien toen ik Rakker weer op kon halen. Wat een schatje is het. 


Het gaat goed moet Sem, Evert-Jan is dik tevreden. We hebben het nog eventjes over de operatie gehad. Evert-Jan liet me foto's van de operatie zien. Woh, wat was die baarmoeder groot. Ik kan nu begrijpen dat het vocht niet weg kon door die draaiingen van de baarmoeder. Wat moet Sem nu een leeg gevoel hebben (positief bedoeld). Het gaat dus goed met Sem, dat zal je vanavond ook wel te horen krijgen. 


Evert-Jan zei dat ik nog een foto moest maken, dus hierbij.


 


IMG]http://i59.tinypic.com/2wedu1c.jpg


  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Sem net gezien toen ik Rakker weer op kon halen. Wat een schatje is het. 

Het gaat goed moet Sem, Evert-Jan is dik tevreden. We hebben het nog eventjes over de operatie gehad. Evert-Jan liet me foto's van de operatie zien. Woh, wat was die baarmoeder groot. Ik kan nu begrijpen dat het vocht niet weg kon door die draaiingen van de baarmoeder. Wat moet Sem nu een leeg gevoel hebben (positief bedoeld). Het gaat dus goed met Sem, dat zal je vanavond ook wel te horen krijgen. 

Evert-Jan zei dat ik nog een foto moest maken, dus hierbij.

 

IMG]http://i59.tinypic.com/2wedu1c.jpg

Ohhhhhh ik zie je bericht nu pas, wat heerlijk om te lezen!!!! Ik had om half 5 nog gebeld en ze vertelde al dat ze het goed doet.

Na het gesprek begon de onzekerheid en bezorgdheid weer.. En nu, vlak voor slapen, lees ik je berichtje!

Erg fijn, dank je wel daarvoor!

En wat lief van Evert-Jan dat je een foto moest maken :) ik was al van plan om een doosje overheerlijke handgemaakte bon bons mee te nemen morgen als bedankje voor de geweldige en super snelle zorg. Ik denk dat ik er een grote doos van maak :)

Kan niet wachten tot ik haar morgen weer zie. <3

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zuus, dat is gewoon een complete Isabelle die ze verwijderd hebben. Wat een bikkel is Sem toch ook. Dat ze maar snel mag opknappen. Dikke knuffel voor jullie beide en natuurlijk ook voor Fritz die best een beetje zielig is zo zonder zijn dame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En reunited met Fritzie :) De vonken spatten er nog net niet af, maar een neus tegen neus met een wasbeurt en nu languit naast elkaar liggen..


Een sprietje hooi hier en een sprietje hooi daar..


 


Nu moeten de bollen gaan rollen en de biksies geknabbelt worden..


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De bollen rollen in grote getale en de biksies en hooi gaan er ook goed in! \0/


Drinken en plassen ook probleemloos..


 


Ik sta er zelfs een beetje versteld van. :love:


Opgelucht gaan we allemaal slapen hier.  :slaap:


Morgen krijgen ze een nieuw hok.. ben benieuwd of ze het net zo leuk vinden als ik 


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe! Helemaal super zeg, dat moet toch heerlijk voelen. Zo zie je maar, ook oudere nijnen kunnen een operatie aan. Ik ben blij dat het zo goed gegaan is!

Het voelt inderdaad geweldig. Ik heb een nieuw soort bewondering ontdekt voor de levenslust en wilskracht van Sem. 

Op papier is Sem richting senior aan het gaan, maar volgens mij is ze in haar hartje nog steeds puber :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat me ook te bedenken: Die baarmoeder moet groter geweest zijn dan Makoto... dat moet serieus een opluchting geweest zijn om die kwijt te raken... Maakt een persoon weer blij dat zo'n beestje dan weer zo opknapt! Wat vinden ze van het nieuwe hok? 

Ik staat nog in de verpakking naast me. Ga hem zo in elkaar zetten. Foto's volgen snel :)

Sem kan zich nu weer een stuk makkelijker bewegen nu die ballon in de buik weg is. Ik denk dat ze dat zelf ook heel goed merkt inderdaad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .