Marjoleintje Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Whut.... dat is zo ongeveer mijn Cas...en 1,5 keer mijn Diva... :oSucces met het herstel, maar dat komt met zo'n lief baasje vast helemaal goed! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Mijn hemel, 1,8 kilo. Exact het gewicht van Tobias.. hopelijk hersteld ze snel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 23 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Ja ongelofelijk, het is 1/3 van haar eigen gewicht wat ze al die tijd mee heeft zitten slepen.Ik ben inmiddels goed en wel thuis aangekomen. Ik ga straks of morgen vroeg het hok van Sem en Fritz een 'kopje' kleiner maken zodat er niet meer in en uit gesprongen hoeft te worden. Fritzie een dikke knuffel geven. Shief en Fiep natuurlijk niet vergeten Ik zal vanavond voor een update bellen, hopelijk blijft alles goed gaan. Maar wat ben ik blij dat ik naar Utrecht ben gegaan!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Ik heb Sem net gezien toen ik Rakker weer op kon halen. Wat een schatje is het. Het gaat goed moet Sem, Evert-Jan is dik tevreden. We hebben het nog eventjes over de operatie gehad. Evert-Jan liet me foto's van de operatie zien. Woh, wat was die baarmoeder groot. Ik kan nu begrijpen dat het vocht niet weg kon door die draaiingen van de baarmoeder. Wat moet Sem nu een leeg gevoel hebben (positief bedoeld). Het gaat dus goed met Sem, dat zal je vanavond ook wel te horen krijgen. Evert-Jan zei dat ik nog een foto moest maken, dus hierbij. IMG]http://i59.tinypic.com/2wedu1c.jpg 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura020 Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Jeetje dat is pas een baarmoeder die er is uitgehaald, dat zal een opluchting voor haar zijn. Fijn dat ze goed uit de narcose is gekomen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Hier schrik ik ook van. Fijn dat alles goed verlopen is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beatrix Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Goed dat je naar Utrecht bent gegaan.Ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan.Maar wat was die ballon in haar baarmoeder nu precies? En beterschap natuurlijk!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 23 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Ik heb Sem net gezien toen ik Rakker weer op kon halen. Wat een schatje is het. Het gaat goed moet Sem, Evert-Jan is dik tevreden. We hebben het nog eventjes over de operatie gehad. Evert-Jan liet me foto's van de operatie zien. Woh, wat was die baarmoeder groot. Ik kan nu begrijpen dat het vocht niet weg kon door die draaiingen van de baarmoeder. Wat moet Sem nu een leeg gevoel hebben (positief bedoeld). Het gaat dus goed met Sem, dat zal je vanavond ook wel te horen krijgen. Evert-Jan zei dat ik nog een foto moest maken, dus hierbij. IMG]http://i59.tinypic.com/2wedu1c.jpgOhhhhhh ik zie je bericht nu pas, wat heerlijk om te lezen!!!! Ik had om half 5 nog gebeld en ze vertelde al dat ze het goed doet. Na het gesprek begon de onzekerheid en bezorgdheid weer.. En nu, vlak voor slapen, lees ik je berichtje! Erg fijn, dank je wel daarvoor!En wat lief van Evert-Jan dat je een foto moest maken ik was al van plan om een doosje overheerlijke handgemaakte bon bons mee te nemen morgen als bedankje voor de geweldige en super snelle zorg. Ik denk dat ik er een grote doos van maak Kan niet wachten tot ik haar morgen weer zie. <3 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Jeetje zuus, dat is gewoon een complete Isabelle die ze verwijderd hebben. Wat een bikkel is Sem toch ook. Dat ze maar snel mag opknappen. Dikke knuffel voor jullie beide en natuurlijk ook voor Fritz die best een beetje zielig is zo zonder zijn dame. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 23 juni 2014 Delen Geplaatst: 23 juni 2014 Oef.. een baarmoeder van 1,8 kilo o.O fijn dat alles goed is gegaan. Veel beterschap voor sem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Sem zit momenteel lekker in de tuin Ze is de nacht goed doorgekomen en heeft al wat gegeten. Mijn bikkel! Ben behoorlijk trots op haar 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Toppie!!! Fijn dat het zo goed gaat met haar. En dat ze een bikkel is, dat was al duidelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Klinkt goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2014 En reunited met Fritzie De vonken spatten er nog net niet af, maar een neus tegen neus met een wasbeurt en nu languit naast elkaar liggen..Een sprietje hooi hier en een sprietje hooi daar.. Nu moeten de bollen gaan rollen en de biksies geknabbelt worden.. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Ah, supersemmie Fijn dat het allemaal goed is gegaan met de operatie! (en jeetje joh, de gemiddelde baarmoeder van de mens weegt ook lang geen 1.8 kg :o arme semmie! ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Weet niet of ik al gereageerd heb, maar super dat het zo goed is gegaan! Das inderdaad een zware baarmoeder geweest, pfff. Had het er nog met mijn man over. Nu op naar een goed herstel en nog vele goede jaren uiteraard! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Heerlijk dat Sem weer thuis is. Nu verder opknappen van de operatie. Ze heeft haar mannetje weer aan haar zijde, en jouw goede verzorging, dus dat gaat wel goed komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 24 juni 2014 Delen Geplaatst: 24 juni 2014 Fijn dat het goed gegaan is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2014 De bollen rollen in grote getale en de biksies en hooi gaan er ook goed in! \0/Drinken en plassen ook probleemloos.. Ik sta er zelfs een beetje versteld van. Opgelucht gaan we allemaal slapen hier. :slaap:Morgen krijgen ze een nieuw hok.. ben benieuwd of ze het net zo leuk vinden als ik 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Fijn dat Sem weer lekker biks en hooi aan het eten is. Ik heb minder geluk .Rakker eet nog niet zelf, maar goed hij is ook aan zijn bekje geholpen, ook dat komt goed. Ben benieuwd wat ze van hun nieuwe hok gaan vinden. Veel plezier ermee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piccaso123 Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 wow het hele verhaal gelezen... super fijn dat het goed gaat met Sem! wat een bikkel zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Woehoe! Helemaal super zeg, dat moet toch heerlijk voelen. Zo zie je maar, ook oudere nijnen kunnen een operatie aan. Ik ben blij dat het zo goed gegaan is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Woehoe! Helemaal super zeg, dat moet toch heerlijk voelen. Zo zie je maar, ook oudere nijnen kunnen een operatie aan. Ik ben blij dat het zo goed gegaan is!Het voelt inderdaad geweldig. Ik heb een nieuw soort bewondering ontdekt voor de levenslust en wilskracht van Sem. Op papier is Sem richting senior aan het gaan, maar volgens mij is ze in haar hartje nog steeds puber 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yuki-chan Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Ik zat me ook te bedenken: Die baarmoeder moet groter geweest zijn dan Makoto... dat moet serieus een opluchting geweest zijn om die kwijt te raken... Maakt een persoon weer blij dat zo'n beestje dan weer zo opknapt! Wat vinden ze van het nieuwe hok? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Ik zat me ook te bedenken: Die baarmoeder moet groter geweest zijn dan Makoto... dat moet serieus een opluchting geweest zijn om die kwijt te raken... Maakt een persoon weer blij dat zo'n beestje dan weer zo opknapt! Wat vinden ze van het nieuwe hok? Ik staat nog in de verpakking naast me. Ga hem zo in elkaar zetten. Foto's volgen snel Sem kan zich nu weer een stuk makkelijker bewegen nu die ballon in de buik weg is. Ik denk dat ze dat zelf ook heel goed merkt inderdaad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten