Ga naar inhoud

Voer for farmers


FHMuis

Aanbevolen berichten

De samenstelling die op de webwinkel staat van hope farms supertrio komt direct van de verpakkingen af die op dit moment verkocht worden. Dus ik vind het erg vreemd dat zij zelf met een andere samenstelling komen? Of ze moeten zeer recent de samenstelling gewijzigd hebben? Het is mogelijk hoor, de balance is volgens mij ook recent aangepast.

aangepast door Evee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook best wel vreemd, ik check namelijk elke nieuwe zak HFST die ik binnen krijg en het eiwit gehalte is nog nooit 16,4% geweest. Er zat wel verschil destijds tussen de HFST breeder en de gewone super, daar hadden ze 2 zakken in. Geen idee of ze dat nu nog hebben, maar daar was het eiwit hoger, maar volgens mij ook nog niet zo hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De samenstelling die op de webwinkel staat van hope farms supertrio komt direct van de verpakkingen af die op dit moment verkocht worden. Dus ik vind het erg vreemd dat zij zelf met een andere samenstelling komen? Of ze moeten zeer recent de samenstelling gewijzigd hebben? Het is mogelijk hoor, de balance is volgens mij ook recent aangepast.

Uhm.. Ik heb hier een recente zak staan die rechtstreeks vanuit de fabriek geleverd werd (welpenhoeve besteld het voer pas als ik besteld heb, vandaar ook de langere levertijd) en daar staan geen analyses op de verpakking. Dan is het wel erg vreemd dat jullie dat wel van de verpakking af kunnen halen..

Nogmaals, mijn info komt rechtstreeks van HF zelf af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit er dan zo'n grote witte stikker op met de gegevens van de huidige zak, houdbaarheidsdatum en samenstelling. Als ik mij dat goed herinner wisselt dat wel een klein beetje, want volgens mij zit in mijn huidige zak iets meer vezels.

Zo'n sticker heb ik er inderdaad ook op zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit topic: http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?62701-hope-farms-supertrio-veranderd

Had ik gereageerd dat er inderdaad een verschil in zit. En voor de duidelijkheid, er is inderdaad een 15 kg breeder en gewone normale supertrio, maar ik heb hier alleen de normale supertrio.

Aangezien ik hier diverse verpakkingen heb liggen heb ik het even nagekeken.

Er zit verschil in de grootverpakkingen die ik heb liggen en de kleine verpakkingen die ik heb staan:

De 15 kg heeft deze samenstelling:

Analytische bestanddelen:

Ruw eiwit 13,5 %

Ruw vet 3 %

Ruwe celstof 17,2 %

Ruwe as 9,6 %

Natrium 0,16 %

En de 3 kg heeft deze samenstelling:

Analytische bestanddelen:

Ruw eiwit 16,4 %

Ruw vet 3 %

Ruwe celstof 16 %

Ruwe as 9,6 %

Calcium 0,85 %

Fosfor 0,53 %

Kalium 1,45 %

Magnesium 0,21 %

Natrium 0,17 %

De samenstelling die bij de verpakkingen in de webwinkel staan zijn dus correct voor het voer dat ik op dit moment verkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .