Ga naar inhoud

Sem heeft de anus door middengebeten


Sherrifke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, dat gaat dan idd niet werken met die BDK.

Ach erm, die Sem :aww:

Ze lijkt nu een beetje op een lamp :P(niet grappig sorry :$)

Als je merkt dat ze pijn heeft, mag je haar gerust wat extra pijnstilling geven.

Hoe ga het nu aanpakken als Fritz de boosdoener blijkt te zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft net drie keutelachtige substanties achter gelaten. Diarree plakaatje en 2 bolletjes die heel zacht zijn en erg stinken. Niet als BDK maar anders.. Ze heeft net geplast en weer haar hele achter kant is nat. Ik krijg deze niet droog. pittige tante zeg...

@jose, ze is ook net een lampekapje. Ze stoot overal tegenaan met haar koppie en kan niet doen wat ze wil..

zo hulpeloos ziet ze dan uit :) arm schaapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

en Sem daarnaast ook nog wat extra liefde en groente :)

em jij krijgt van de bb;ers wat extra liefde,

bah vind dit zo naar en dat isdan eerrrg acht uitgedrukt.

en dan zul je net zien dat allees tegelijk komt,

maqar handel 1 ding tegelijk af, voor dewasmachine is al een oplossing, en sem krijgt alles wat ze nodig heeft!.

sorrieee maar ze iet er wel heel poepig uit:love: had haar nog nooit gezien,

nou komop sem je kunt het meid!

hoe is fritz nu zonder zijn vriendin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ga het nu aanpakken als Fritz de boosdoener blijkt te zijn?

Dat is voor mij nu ook een hele grote vraag.. Ga ik het proberen als Sem beter is en neem ik het risico dat het weer gebeurd. Er van uitgaande dat Fritz het gedaan heeft. Stel Fritz heeft het niet gedaan, maar ik durf het risico niet te nemen... wat moet ik dan met Fritz? Sem castreren is momenteel helemaal geen optie. Stel ze heeft het wel zelf gedaan, dan zal een castratie er niks tegen doen. Maar als het voorkomt dat Sem op Fritz rijdt.. en Fritz zou het wel gedaan hebben..

Pfff te veel 'wat als' scenario's.... Wat zouden jullie doen in mijn geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

em jij krijgt van de bb;ers wat extra liefde,

bah vind dit zo naar en dat isdan eerrrg acht uitgedrukt.

en dan zul je net zien dat allees tegelijk komt,

maqar handel 1 ding tegelijk af, voor dewasmachine is al een oplossing, en sem krijgt alles wat ze nodig heeft!.

sorrieee maar ze iet er wel heel poepig uit:love: had haar nog nooit gezien,

nou komop sem je kunt het meid!

hoe is fritz nu zonder zijn vriendin?

Fritz heeft het hele balkon nu voor hem alleen. Heb hem gister even binnen gelaten, maar lijkt niks te merken van de hele situatie.

Heeft ook even bij Sem gesnuffeld maar is daarna weer meteen weg gerent. Het is geen liefde tussen deze twee, meer vriendschappelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft net drie keutelachtige substanties achter gelaten. Diarree plakaatje en 2 bolletjes die heel zacht zijn en erg stinken. Niet als BDK maar anders.. Ze heeft net geplast en weer haar hele achter kant is nat. Ik krijg deze niet droog. pittige tante zeg...

@jose, ze is ook net een lampekapje. Ze stoot overal tegenaan met haar koppie en kan niet doen wat ze wil..

zo hulpeloos ziet ze dan uit :) arm schaapje

Dat is iig al iets!

Hopelijk gaat het nu doorzetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och de arme schat, wat ziet dat er uit.. Stiekem wel schattig hoor.. :love: en mooi dat er wat uitkomt. Ok, niet waar je op hoopt maar het is tenminste iets!

Ze lijkt net een stier nu met die oren zover vooruit. En dan die boze blik.. oei oei oei...

Ze heeft zonet nog een hoopje ellende gelegd... alles wat eruit komt, zit er in ieders geval niet meer in..

Ze moet nu natuurlijk wel blijven eten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is voor mij nu ook een hele grote vraag.. Ga ik het proberen als Sem beter is en neem ik het risico dat het weer gebeurd. Er van uitgaande dat Fritz het gedaan heeft. Stel Fritz heeft het niet gedaan, maar ik durf het risico niet te nemen... wat moet ik dan met Fritz? Sem castreren is momenteel helemaal geen optie. Stel ze heeft het wel zelf gedaan, dan zal een castratie er niks tegen doen. Maar als het voorkomt dat Sem op Fritz rijdt.. en Fritz zou het wel gedaan hebben..

Pfff te veel 'wat als' scenario's.... Wat zouden jullie doen in mijn geval?

Dat je niet de precieze oorzaak weet, maakt het ontzettend lastig.

Castreren biedt niet altijd een oplossing idd. Daarnaast hoeft het gerij-gedrag hier ook niet mee te verdwijnen.

Wat ik zou doen, durf ik je eerlijk gezegd niet te zeggen...

MIJ kennende zou ik het risico niet meer durven te nemen.

Maar dan kom je mss voor een hele vervelende andere keuze weer te staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de kans dat Fritz de 'oorzaak' is, erg groot is. Ik denk dat ik haar zou laten castreren, maar ik weet ook dat jij daar anders tegen overstaat dan ik. Ik weet niet of ik ze nog bij elkaar zou zetten.. Dat vind ik echt heel lastig. Ik denk in elk geval niet dati k het zou doen zolang ze niet gecastreerd is, maar ja we weten ook allemaal wel dat castratie daar ook geen garantie voor is, wie weet gaat ze vrolijk door met rijden. Ik zag het Pip vanochtend vroeg nog doen en die is eind maart geholpen. En ik denk dat het ook wel zo is dat een ander konijn net zo goed zal gaan bijten als ie zat is van dat gerij op zijn kop. De vraag is misschie nniet zo zeer of je haar nog moet koppelen met Fritz, maar of je dat überhaupt moet doen.. Je hebt hier altijd risico op.. Dus ja..

Maar voorlopig is er maar één ding belangrijk en dat is dat Sem er weer bovenop komt. Daar zou ik mij eerst op concentreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iris, dat is precies wat mijn moeder net ook zei. Als Fritz terug gaat naar zijn opvang, is het dan wel verstandig om Sem opnieuw te koppelen.. Ik zal daar goed over na moeten denken. En zeker ook kijken wat ik Sem kan bieden als ze alleen blijft zitten. Dan is het balkon namelijk geen optie voor haar.. Dan zouden Sherrif en Shief eventueel het balkon op kunnen en Sem de grote kooi inclusief ren van hun overnemen...

Allemaal mogelijkheden.. maar idd, Sem moet wel eerst 100% hersteld zijn voor ik een volgende stap kan en ga ondernemen.

Nu weer even het goeie nieuws... De keutels vliegen me weer om de oren. Ze zijn steeds mooier en harder aan het worden. En ze is lekker aan het schnabbelen aan de andijvie en hooi.. go semmie go!

Mams komt zometeen nijnsitten als ik een uurtje werken ben. Vind het nog te vroeg om haar alleen te laten. Wat als ze de kap afkrijgt..

Daarnaast komt zometeen ook nog eens de monteur voor de wasmachine!! ipv maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iris, dat is precies wat mijn moeder net ook zei. Als Fritz terug gaat naar zijn opvang, is het dan wel verstandig om Sem opnieuw te koppelen.. Ik zal daar goed over na moeten denken. En zeker ook kijken wat ik Sem kan bieden als ze alleen blijft zitten. Dan is het balkon namelijk geen optie voor haar.. Dan zouden Sherrif en Shief eventueel het balkon op kunnen en Sem de grote kooi inclusief ren van hun overnemen...

Allemaal mogelijkheden.. maar idd, Sem moet wel eerst 100% hersteld zijn voor ik een volgende stap kan en ga ondernemen.

Nu weer even het goeie nieuws... De keutels vliegen me weer om de oren. Ze zijn steeds mooier en harder aan het worden. En ze is lekker aan het schnabbelen aan de andijvie en hooi.. go semmie go!

Mams komt zometeen nijnsitten als ik een uurtje werken ben. Vind het nog te vroeg om haar alleen te laten. Wat als ze de kap afkrijgt..

Daarnaast komt zometeen ook nog eens de monteur voor de wasmachine!! ipv maandag!

Wat een supergoed nieuws ineens zo na mijn pauze!

Fijn dat ze weer keutelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de hele tijd al meegelezen... wat een verhaal. Ik hoop ook van harte dat het goed gaat komen. Het is inderdaad wel een überschattig konijntje zo met zo'n kap en van die lange flappers. Fijn dat ze nu weer lekker eet en keutelt!

Go Semmie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .