Ga naar inhoud

Sem heeft de anus door middengebeten


Sherrifke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Idd, maar evengoed vervelend dat het zo lang duurt voordat ze iets laten weten...

Kennelijk maken ze er wel werk van, wat een goed teken kan zijn.

Ja, ze hebben het iig nog niet opgegeven. Anders hadden ze wel al gebeld neem ik aan. Dus kan een goed teken zijn ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb telefoon gekregen... ( als je het over de duvel hebt.. )

Ze hebben voor nu alles goed kunnen hechten. Ik mag haar om 5 uur gaan halen.

Morgen moeten we op controle komen. Maar straks eerst een behandel plan instellen voor hoe we nu verder gaan..

Ze is nog niet 'out of the woods' maar voor nu klap ik heel hard in mijn handjes!! Ik ga die schat straks lekker verwennen!!

Alleen nu het dilemma... ik kan haar voorlopig niet bij Fritz zetten.. Ik maak hier binnen een plekkie voor semmeke klaar dan maar. Dan hoeft ze ook niet op en af te springen het hok in...

Jullie duimpjes en kaarsjes hebben heel erg goed gedaan!!

Dank jullie wel allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is waar! en vooral niet een dag vantevoren,

stel ik weet niet wat voor beroep ze heeft maar bv verpleegster, dan kun je dat echt niet maken,in vele gevallen niet.

als het je kind was, die iets ernstigs heeft oke, maar volgens mij als je kind ziek is, hebben ze ook zowiets van bel je oma opofzo voor oppas.

maargoed ik heb er vertrouwen in dat sem een prima verzorging gaat krijgen ongeacht door wie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig goed nieuws, dat horen we graag. Ik blijf wel duimen dat het goed gaat genezen, maar aangezien Sem een sterke dame is gaan we daar maar even vanuit.

Beterschap met je grote kleine blauwe meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn weer thuis...

Ik stond morgen op om te werken van 14.30 tot 22.30

Aangezien ik student ben is dit mijn "weekend/vakantie" baantje..

Ik ben zonet, voor ik Sem op mocht halen langs gegaan. Zonder enkele problemen heb ik mijn dienst kunnen ruilen. Alleen moet ik morgen 1 uurtje werken omdat ze het zelf niet haalt om om half 3 aanwezig te zijn. Maar goed, hiermee ben ik al heel blij :)

Dus morgen vrij. Vrijdag heb ik 2 uurtjes school.. die kan ik skippen, dus kan ik nog een hele dag bij sem blijven. Ik zou vrijdag avond naar Safmonstermania gaan, maar ik denk dat hij wel begrijpt als ik zeg dat ik dat verplaats ;)

Bij de dierenarts hebben de ze handdoek die ik in de bak had gelegd, eruit gehaald.. deze was helemaal onder geplast. Dus net op de terug weg, heeft ze weer de hele bak onder geplast. Is ze zeiknat. Nu probeert ze zich te wassen en droog te likken, maar ik kan niet zien of ze aan de wond zit of haar vacht schoonmaakt.. Ik probeer haar wel te helpen met een handdoek.. maar ik ben niet haar favoriete persoon momenteel..

De ziekenboeg is opgesteld en de groente lang en breed verspreid. Wat hooi hier, wat biks daar.. en de selderij heeft ze al opgegeten. Water heeft ze ook al gedronken.. nu is het alleen nog afwachten op die eerste keutel...

morgen om 11 uur terug voor de eerste controle...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .