Ga naar inhoud

Sem heeft de anus door middengebeten


Sherrifke

Aanbevolen berichten

Semmie semmie semmie toch.. Als je kon praten, kon je mij vertellen wat er gebeurd is.

Vanmiddag zag ik bloed druppeltjes op het balkon.. Fritzie zat stil voor zich uit te staren en jij lag in je hok. Alsof er niks aan de hand was.. Fritzie kreeg ik niet te pakken, maar op de manier waarop hij weg rende zag ik dat hij in orde was.

Jij daarin tegen bleef liggen. Wanneer ik het hok open maak kom je overeind en hupst weg. Maar niet de gewonen semmie hups..

Ik gooi meteen het andere deurtje open en til je uit je hok. Beetje weerstand gaf je wel. Je blijft wel semmeke.. Pittige dame met karakter. Ik neem je mee naar binnen en kijk naar je bibs....

Je hele anus ligt helemaal open. Een enorme open wond wat nog steeds bloedt.

Bij de Dierenarts staan ze momenteel ook voor een raadsel. Kunnen ze je anus nog reconstrueren. Zijn je spiertjes doorgebeten. Wordt de stress je niet te veel? En hoe loopt dit af??

Ik heb een uurtje bij je gezeten in de behandel kamer. De dierenarts staat voor een raadsel. Ze kunnen geen plan van aanpak maken, maar kijken hoe het gaat zodra ze beginnen. Haar hele anus is open gebeten. Door Fritz? of door haar zelf? Heeft ze wormpjes, blaasgruis of een gezwelletje? Ze maken straks een foto en ze bellen me als ze meer weten.

Terwijl ik bij haar zit krijgt ze een spuitje tegen de pijn en een antibiotica. Even later brengt de assistente mij een glas water. Dat zag semmeke ook wel zitten en ze trekt even een flinke slok uit mijn glas water. Een beetje hooi eet ze ook nog.

Als het aan Sem ligt komt het helemaal goed. Maar helaas ligt het niet aan Sem.

Als de dierenarts haar geen anus kan maken, dan kan ze niet keutelen. En wat dat inhoudt hoeft ik niemand te vertellen.

Het zijn momenten als deze dat je je zo machteloos voelt. Zeker als je ziet hoeveel leven er in haar zit. Oh semmeke toch, mijn hartediefje, mijn dramaqueen, mijn lompe magneet... laten we duimen dat ik straks goed nieuws krijg...

Mijn kaarsje brandt voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ff een lekker kiekje van mijn meis. Het is idd een heel bizar verhaal. Ook omdat we niet weten of ze het zelf gedaan heeft of dat Fritz het gedaan heeft.. Fritz heeft geen bloed aan zijn snuitje zitten.. maar dat zegt ook weer niet veel.

Een foto moet uitwijzen of ze misschien ergens anders last van heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuus!!! Mijn duimen gaan overuren draaien voor Semmeke.

Jeetje wat een verhaal zeg, die arme meid toch. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen.

Dikke knuffel voor jullie allebei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh sherrifke ik ken je niet goed, weet wel wie je bent,

maar dit is echt verschrikkelijk krijg er gewoon waterige ogen van!

het stomme is, ze is niet ziek ofzo, het is gewoonnet als een gezond persoon die een ongeluk maakt.

bah ze mag niet dood gaan, het is niet haar tijd!!

ik zal voor haar en jou duimen!!

en komop dokters, zet die hersenpannen aan het werk, jullie kunnen toch wel iets bedenken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas niet. Zonder anus kan ze niet leven.. Als de reconstructie niet lukt... dan moet er een heel moeilijk besluit genomen gaan worden. Maar daar wil ik nog niet aan denken. Hoewel ik mij er heel goed bewust van ben dat de kans aanwezig is.

Maar voor nu ga ik er van uit dat het gaat lukken. Ik moet nog gaan kijken hoe ik de nazorg ga regelen. Ze zal dan binnen moeten en kan ze nog terug bij Fritzie? De wond moet schoongemaakt blijven worden. Dit zijn de momenten dat ik vervloek dat ik alleen ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag de hele dag thuis. Heb vrienden en familie in de buurt..

En vrienden die weer eens balen momenteel geen auto te hebben, dus maar meeleven op afstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .