Ga naar inhoud

max zn darmpjes doen niet zo veel...


wupsie

Aanbevolen berichten

dan haalt hij zn neus er helemaal voor op :P maar als ik hem medicijnen geef geef ik er ook een spuit water bij en moet nu toch voeren met de spuit om zn darmpjes weer gevuld te krijgen dus dan krijgt hij ook weer vocht binnen.

maar ja het is wel een betje kip en ei verhaal. Wat heet wat veroorzaakt. Had hij al slechte kiezen en heeft hij door het slechte eten en drinken een zere nier en lever of anders om. We zullen morgen maar gewoon afwachten en we hebben er gewoon vertrouwen in dat hij weer helemaal beter wordt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb er ook wel vertrouwen in dat hij weer beter wordt hoor.

Maar ik heb hier nog nooit problemen gehad met Max hier. Hij heeft tot het moment dat hij hier weg ging goed gegeten en gedronken. Het kan best zijn dat hij hier ook al ergens last van had, maar dat het door de stress van het vervoer pas tot uiting is gekomen.

Max wordt gewoon beter, daar gaan we vanuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: geef dingen mee die hij heel lekker vind, als hij dan uit de narcose komt, kunnen ze die meteen geven :). Toen hij gecastreerd was, lag hij nog helemaal suf, maar at wel al peterselie :P. Met zijn koppie plat op de ''grond'' zat hij te eten, je zag zijn koppie op en neer gaan tijdens het eten, hihi.

Helaas heb ik dat filmpje niet op photobucket staan en ook niet op mijn laptop, maar wel op de externe harde schijf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: geef dingen mee die hij heel lekker vind, als hij dan uit de narcose komt, kunnen ze die meteen geven :). Toen hij gecastreerd was, lag hij nog helemaal suf, maar at wel al peterselie :P. Met zijn koppie plat op de ''grond'' zat hij te eten, je zag zijn koppie op en neer gaan tijdens het eten, hihi.

Helaas heb ik dat filmpje niet op photobucket staan en ook niet op mijn laptop, maar wel op de externe harde schijf....

haha wat lief!! maar dan zal ik morgen nog wel ff petselie moeten kopen:p heb zondag mn plant weggegeven aan mn schoonzusje:p maar heb nog wel gedroogde weegbree en peterselie. dat wil hij nu ook nog een beetje eten

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het BB café staat dat je morgen even bij mij aan de bel moet trekken. Het uploaden duurt me nu te lang, dus morgen maar even tegen mij zeggen dat ik dat moet doen en dan doe ik dat ''eventjes''. :) Heb 2 filmpjes, bijna tegelijk gefilmd, de ene door mij, de andere door iemand anders. Ik houd natuurlijk de camera netjes recht, maar ben te laat om te filmen dat zijn koppie omhoog komt door het eten, de andere tja... die houd na 10 seconden de camera op zijn kant, dus moet je je hoofd scheef houden om verder te kijken :whistle2:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha is goed hoor kim zal ik doen.

Maar net beide eten gegeven.Max begon gelijk een paar brokjes te eten, maa nu wil mini helemaal niks meer!!! zelfs SS wil ze niet!!! het is maar goed dat we toch zo naar de DA moeten, kunnen ze haar ook gelijk nakijken. bahbahbah!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn weer terug. bij mien heeft ze niks kunnen vinden maar ze houden het in de gaten. Weheeft ze iets in haar mondje gezien, maar dat was niet iets waar ze al door zou stoppen met eten. bij max was ze tevreden over de darmgeluiden. Vanmiddag gaat de DA van de konijnen/gebitten met Max bezig. Ik mag rond 6 uur bellen wanneer ik ze op kan halen. Dat duurt lang!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .