Ga naar inhoud

max zn darmpjes doen niet zo veel...


wupsie

Aanbevolen berichten

Ik had gehoopt dat het beter ging met hem.

uhm... even denken.

Rozijntjes?? Die vond hij hier altijd super lekker, misschien dat hij die wel wil?

Peterselie kun je ook geven, werkt eetlust opwekkend.

Alleen moet ie het dan wel willen eten natuurlijk...

Zorgen voor voldoende beweging...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

tja en krijg max maar eens in beweging :s kan hem iedere keer op schoot zetten:p dan springt hij er wel van af :P maar das ook weer stress en dat vind ik zielig ga de rozijntjes en peterselie nog eens poberen, maar de wortel wilde hij ook niet en daar vloog hij zondag en gister nog wel op af.

maar wat zou jij zeggen van een extra dosis ciseral? hij krijgt nu 2 keer per dag 0.5ml per kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij wil weer niks meer..... maar hij knarste net ook weer wanneer belt die dierenarts nou terug!!

het lijkt we dus op dat hij echt pijn aanvallen heeft ofzo. net pakte hij wel de peterselie aan en zocht of ik nog meer rozijntjes had. ga ik net weer naar boven wil hij weer niks!

aangepast door wupsie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem nu wel pijnstilling geven. Hij lijkt het echt nodig te hebben. Maar misschien is het inderdaad verstandiger op de DA te wchten.

Misschien dat je hem buiten kunt laten lopen? Het weer is niet fantastisch (hier tenminste) maar Indy vond in de tuin lopen altijd wel zo leuk, dat hij, ookal was ie beroerd, toch wel ging lopen. Beweging is goed nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het regent hier ook :s dus lijkt me niet verstandig. ook de tegels zijn erg nat. ben dus bang dat hij te koud wordt. ga zo ff een wilgentak halen, misschien vindt hij dat ook erg lekker inmiddels is het 7 uur en mag hij de volgende dosis pijnstilling. geef hem nu maar metacam. dat werkt langer en misschien werkt dit beter voor hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .