Ga naar inhoud

max zn darmpjes doen niet zo veel...


wupsie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nou ja, lekker.... heb er 3 spuiten in gekregen (2.5 ml) maar echt enthausiast wassie niet:p

hoorde in net een hoop herrie boven, dus ik ren naar boven, zit mini op max te rijden!! arm ventje! heb haar wel ff uitelegd dat ze dat nu even neit moet doen omdat hij zich neit zo lekker voelt. of het aangekomen is is een tweede :P

maar hij moest gewoon weer ff oefenen met lopen :P het gaat al wat beter. hij kan al een paar stapjes zetten zonder om te vallen. alleen in de bak springen is moeilijk, dan maaktie nog wel een koprol:p

heb net ook een filmpje gemaakt van toen we net thuis waren. echt heel zielig! ik zal hem morgen plaatsen. nu zo maar proberen te slapen. ben best wel moe.... en ben bang dat we vanacht nog wel een paar keer wakker worden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dus :s hij wil niks van zn brokken hebben. hoe snel zou hij weer gewoon moeten gaan eten? hij eet wel een paar sprietjes hooi maar verder is zijn gedrag ook nog hetzelfde. obsessief graven, languit liggen.

hij is wel minder wiebelig :P hij vat niet meer om haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hij niks van zijn brokken wil hebben zou ik nu even niet op letten.. Vaak willen ze nog een hele poos geen brokken als ze niet lekker zijn (geweest), dat kon met Indy ook wel een week duren terwijl hij al wel bergen groente naar binnen schrokte. Ik zou gewoon zorgen dat hij zo veel groente kan eten als hij wil en hem regelmatig brokken aanbieden, zolang hij nu regelmatig IETS eet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee gelukkig :) hij nam net wel de witlof aan. . Hij is alleen nog niet echt groente gewend. En als ik een bult groente neer leg dan eet mini alles op :P de dwangvoer moet hij ook niks van hebben dat vindtie volgens mij echt vies haha zelf met wortel prut :P misschien moet ik mn moeders staafmixer maar lenen en wat peterselie tot snot maken en dat er door doen:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

net de DA gebeld. Ze overlegd even met de dierenarts en als we moeten komen belt ze voor half 8. zo niet moet ik morgen even laten weten hoe het gaat. dan zou hij toch al wel weer gewoon flink groenten moeten kunnen eten. Ze vroeg ook hoe ik hem verder vond. ja dat is er moeilijk. ik heb hem alleen nog maar ziek gezien dus weet niet goed hoe hij normaal is. ook die zere lever en zere nier zitten me niet helemaal lekker eigenlijk. ik denk omdat ik niet weet wat er eerst was. zn kiezen of die pijn. Ook mini zit me niet echt lekker. ze rent steeds bij me weg, en eet ook niet door. normaal is ze echt een vreetzakje! die stopt niet voor alles op is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .