Ga naar inhoud

max zn darmpjes doen niet zo veel...


wupsie

Aanbevolen berichten

oke.

Ik geef zelf de voorkeur aan gasnarcose maar goed mijn da werkt niet meer met domitor/ketamine. Het heeft allemaal voors en tegens.

Moet ook wel zeggen dat er weinig kkda's hier in de buurt zitten dus dat daar misschien ook de verhalen die ken vandaan komen.

Lijkt me inderdaad voor jou ook vervelend Kim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

oke.

Ik geef zelf de voorkeur aan gasnarcose maar goed mijn da werkt niet meer met domitor/ketamine. Het heeft allemaal voors en tegens.

Moet ook wel zeggen dat er weinig kkda's hier in de buurt zitten dus dat daar misschien ook de verhalen die ken vandaan komen.

Lijkt me inderdaad voor jou ook vervelend Kim.

Ja vind het zeker vervelend, ik wil als ik een konijn verkoop, dat mensen er plezier mee hebben en geen ellende. Daar doe ik het niet voor hè, ik wil mensen geen ellende bezorgen door een konijn aan hun te verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim, je kon niet in de toekomst kijken en had dit niet aan zien komen. Ik weet zeker dat je, als je wist dat Max zich niet goed voelde, anders gehandeld had.

Ik ben erg benieuwd hoe het nu met Max is, Lilian, waar blijf je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg dit topic al een tijdje stil, maar wat duurt dit lang zeg. Zou er inwendig niet toch wat aan de hand zijn?

Betreft Mini zou het ook gewoon kunnen zijn door alle omstandigheden, steeds een vriendje wat bij haar komt, toch weer weg, voorjaarhormoontjes dat is voor haar ook allemaal stress en rare dingen die op haar afkomen. Ik hoop dat ze beide straks samen eten als een tierelier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry moest erder beginnen met werken.

Vandaag had ik de DA die max ook aan zn kiesjes heeft geholpen. Hij vertelde dat het flinke haken waren op de achterste kiezen. Omdat zijn bekje wat te diep was had hij die moeten veilen met de hand. Hierdoor kan hij het tongetje wat geraakt hebben of zijn tongetje was nog geirriteerd door de haken, want zn tongetje was nog wel rood.

ik heb ook gevraagd of dit nu de uiteindelijke oorzaak is geweest of dat dit het gevolg is geweest dat hij niet at. Volgens deze DA waren deze niet in een weekje of 1.5 week ontstaan en is dit dus waarschijnlijk de oorzaak geweest. Dat hij nou net hier is gestopt met eten.... tja, stress? toeval?

hij heeft voor nu weer een spuitje pijnstilling gekregen zodat hij weer zou moeten gaan eten en als hij nog zo weinig eet na het weekend is er toch nog iets anders.

Bij mini heeft hij niets kunnen vinden. misschien dat ze het mist bij ons in de buurt te zijn? alles rondom max?. ik hoop dat de rust nu weer terug keert. ik probeer ze zoveel mogelijk rust te geven om aan elkaar te laten wennen. alleen om af en toe wat groenten of eten te brengengaan we naar ze toe of als ze veel herrie maken gaan we even kijken of het goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopen dat het toch de haken waren.. Hebben ze in Veendam niks aan zijn kiezen gezien eigenlijk dan? Wat vondje van deze man trouwens?

En Mini.. 't Is me het weekje ook wel hè, eerst d'r vriendje verliezen, een lange reis, dan een koppeling, al die tijd in een ander hok (nou ja ruimte) en ze is ook al een aantal keer mee geweest naar de DA.. Logisch dat ze wat van slag is.

Nu gaat Max weer gewoon eten en doet Mini ook weer normaal en kun je eindelijk genieten van een prachtig stel. (En dan kan ik Max ook eindelijk even komen bewonderen..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat hopen we ook. net al een preek van Frank gehad dat ik me veel te druk maak en niet zo vaak naar de DA moet gaan met ze want dat is alleen maar stress. We zijn nu al over de 100 euro kwijt voor dat konijn (en nu komt de aap uit de mouw! grrr)

ik ga ook niet voor mn lol naar de DA en als ik het niet nodig vond ging ik ook niet maar ik wil gewoon dat maxi beter wordt en ze gewoon van elkaar kunnen genieten. nu maar gewon afwachten tot zn tongetje beter is. dit zou ongeveer na het weekend zo moeten zijn. en dan kijken we wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in veendam heeft hij niks gezien nee. moet zeggen dat ze in sappemeer ook meet moeite doen om goed te kijken. Nu ik dat heb gezien kijken ze in veendam wel heel snel. Deze man was wel heel aardig. Dat ik over de narcose begon moest hij wel een beetje om lachen "was het zo erg?, ja hij was ook eind van de midag pas geholpen he, en het is een ford konijn waardoor het wat in de vetlaag gaat zitten en het langer duurt voor het is uitgewerkt." hij vertelde ook dat ze keus hadden uit middelen Dormitor en een andere. bij de eerste konden ze een tegenmiddel geven maar bij de gene die ze voor max hadden gebruikt kon dat niet. Vandaar dat hij dus gewoon zin roes had moeten uitslapen, al zat hij bij de DA al wel rechtop en was hij wel wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel zo als enkel de haken de oorzaak zouden zijn je konijn weer heel snel gaat eten. Er staat een verhaal over in me weblog van een logeer konijn.

Dat hoeft niet zo te zijn, Lilian heeft al gezegt dat Max wondjes op zijn tongetje heeft, en dat hij daarom waarschijnlijk niet goed eet nu, dus deze reactie is niet echt van toe passing..

En wat fijn dat Max goed kruiden gegeten heeft :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is net zlefs ana het worteltje begonnen! beetje jammer dat mini hem van hem af jatte:p maar hij ging gewoon door met de andijvie. niet alle andijvie is nu op, maar hij is nu hooi aan het eten. is ook beter voor zn tandjes n zn buikje ;) het dwangvoer wat ik op een schoteltje had gedaan is ook weg. weet niet wie het opgegeten heeft, maar heb er nu weer wat ener gelegd en zal af en toe even om het hoekje kijken of ik iemand kan betrappen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .