Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

Hooi en groente, neem ik aan. Hooi is sowieso de hoofdvoeding en daarna groente en dáárna ergens onderaan de biks. Maar één keer in de week is wel erg weinig.. Maar ja ik kan me ook niet voorstellen dat een konijn veel hooi eet omdat die van mij dat weigeren.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja ik heb de SS van de aanbieding besteld. Misschien kun je ze even een mailtje sturen voor wat meer informatie, maar als ze zo achterlopen met de orders kan het zo zijn dat ze nu niet meer specifiek op datum gaan verzenden maar ad random om zo veel mogelijk van de bulk weg te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een mail dat ze door de hele erge sneeuw het magazijn niet hadden kunnen bereiken en dat alles nu op de post is.

En dat klopt hoor, het weer in engeland is momenteel echt vreselijk. Meters sneeuw liggen er!!! Dus heb geduld het komt echt alleen de beste mensen krijgen alle bestellingen even niet weggewerkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan best maar ik heb al langer geleden besteld voor NB de normale prijs van £5,99!!!!!!

Heb toen op donderdag gemaild of ik het voor de aanbieding kan krijgen, geen reactie....

Op maandag eroverheen gemaild hoe Lang het gaat duren...toen binnen 'n half uur reactie terug met veel excuses over het weer en dat ik het ook voor de aanbiedingsprijs mag hebben....

Vind het dan toch vreemd dat ik nog langer kan wachten, morgen maar weer eens mailen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het een beetje vreemd...

Op een mail die ik verstuurd had nog voor mijn bestelling, had ik diezelfde dag nog antwoord, en op de mails die ik na de bestelling gestuurd heb komt geen reactie meer... (mails gaan over de betaling, dus wel vrij belangrijk)

Dat de leveringen vertraging oplopen door de sneeuwval begrijp ik wel, maar dat de mails niet beantwoord worden??? (misschien een beetje ver gezocht - misschien geraken de meesten niet op het werk en zijn ze daar momenteel wat onderbemand?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan best maar ik heb al langer geleden besteld voor NB de normale prijs van £5,99!!!!!!

Heb toen op donderdag gemaild of ik het voor de aanbieding kan krijgen, geen reactie....

Op maandag eroverheen gemaild hoe Lang het gaat duren...toen binnen 'n half uur reactie terug met veel excuses over het weer en dat ik het ook voor de aanbiedingsprijs mag hebben....

Vind het dan toch vreemd dat ik nog langer kan wachten, morgen maar weer eens mailen ;)

Dat is inderdaad vreemd... ik had namelijk nadat ik het mailtje had gekregen dat mijn pakket verzonden is gelijk een mail terug gestuurd voor een track&trace code, binnen 2 uur had ik een reactie terug. Misschien dat het aan je emailadres ligt, dat je mail bij hun in een spambox komt per ongeluk?

Ow en als je een mailtje stuurt... het zijn Engelsen. Altijd beleefd blijven, dan doen ze ook netjes terug, lopen ze een stapje harder voor je en zijn ze een stuk flexibeler.

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou me geen zorgen maken, 't komt vast wel aan, maar met wat vertraging.

Als je vragen hebt die dringend zijn over betaling kan je ze misschien bellen.

Ik heb ze destijds ook nog gecontacteerd per mail en ook geen antwoord gekregen. Toch was mijn bestelling er heel snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn order staat nog steeds op 'processing' dus dat word morgen ' dure zak SS kopen ;)

Het zou kunnen, omdat ik dus voor de gewone prijs had besteld en toch de aanbiedingmocht, dat het langer duurt omdat ze ook mijn creditcard rekening gingen crediteren. Dus dat ze in eerste instantie idd, om achterstand weg te werken, de 'gewone' bestellingen uitvoeren!

Heb er verder wel vertrouwen in dat het goedkomt hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het systeem is iig up to date, mijne staat op "dispatched by courier" :)

:yes: dat is in ieder geval een geruststelling :)

Ik hoor het wel hier als je het binnenkrijgt? Er staat vandaag ook een nieuw bericht op de website dat ze weer 'n lading nieuwe sneeuw hadden gehad en dat er vandaag niks uit zou gaan.

Ik moet toch in NL brokjes kopen dus zo'n haast heeft het niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik meld het als hij binnen is. Je krijgt trouwens ook een automatische mail als je pakket verzonden is, dat is wel fijn. Je kunt op dat mailtje dan reageren voor je track&trace code.

De pakketten worden verzonden via interlink express, de nederlandse variant daarvan is DPD en de verzendmethode is "by road". DPD bied een order 3x aan op je huisadres of geeft hem af bij buren, is er geen gehoor dan word het teruggestuurd.

Vermoed dus dat de mijne morgen nog via IE door het voortraject moet, dus vrijdag deze kant op komt. Dan zou het maandag hier wel moeten zijn :). IE geeft zelf aan dat het verzenden 2 dagen duurt, dus dat komt prima uit. Ben maandag toch thuis!

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,ik ben terug uit berlijn daarom reageerde ik even niet. Ik heb meteen even op de site gekeken, dit is de info van de website.

Update: 13 January 2010.

Another heavy fall in our local area will lead to significant disruption today and it is unlikely we will be able to dispatch, or couriers deliver. Once again, please accept our sincere apologies for the continued delay. We are working hard to ensure we dispatch as much as we can.

Please be advised that during the current adverse weather we are experiencing delays in dispatching orders. Our couriers will also experience delivery issues depending on the road conditions in your local area.

Rest assured we will dispatch orders as soon as we can. Please do not hestate to contact us if you have any concerns or queries.

*******************************

Ordering:

Orders may be placed via the website and processed using our 128-bit SSL secure online payment facility which is managed by SecPay and controlled by Streamline from Nat West. This is a secure process. Payment may also be made via cheque, bank transfer or Postal Order.

Please note if paying by cheque, postal order or bank transfer - stock is only reserved when payment has been received and cleared.

Alternatively, orders may be placed by post or via e-mail. Payment can then be made via cheque, bank transfer, postal order or credit/debit card. Please advise us of your payment preference and we will sort out the rest!

For your own security, never e-mail card payment details to anyone as this is not a secure process.

Pricing:

All prices shown (including courier prices) include VAT - so the price you see is the price you pay ... we don't sneek any extras on during the checkout process!

The Confirm Order page (which is seen during the checkout process) will show the order subtotal, then shipping cost and then order total. The amount of VAT which has been included in the order is then shown below the order total:

Sub-Total: £2.15

Royal Mail 1st Class: £1.99

Order Total (Inclusive of VAT): £3.90

UK Tax 17.5%: £0.32

A VAT invoice can be obtained from your account area and is also available on request. Our VAT number is GB 921 3285 45.

Dispatch Timescale:

Orders are usually despatched within 24-48 hours of clearance of funds, though this may be a little longer during very busy times (such as Bank Holidays, Christmas or Easter!). Be assured, we always aim to dispatch your order just as soon as we can!

If you need something urgently, please e-mail us - we will do all we can to accommodate your needs.

Should any item be out of stock at the time of order, the order is normally part dispatched with the out of stock item following once in stock. Should there be any unforeseen delays or issues with the order we will e-mail and discuss options. We will always endeavour to ensure customer satisfaction and will do all we can to meet customer requirements where possible.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net een mailtje (vermoedelijk hetzelfde mailtje als Lianne) dat ie verzonden is.. Order status is dispatched via courier. Dus ik neem aan dat voor mijn pakketje hetzelfde geldt als voor dat van Lianne. Dan duurt het niet lang meer voor ik 'm heb dus! :D

Mail even voor je track&trace, is leuk :P

14 Jan 2010 05:12 Birmingham International Hub - In Transit

14 Jan 2010 02:18 Hub 3 Forwarded to Eindhoven - Exports

14 Jan 2010 02:16 Hub 3 Confirmed at Hub

14 Jan 2010 01:01 Hub 1 Confirmed at Hub

13 Jan 2010 16:22 Reading Collected from self-labeller

13 Jan 2010 09:00 Reading Customer data received

:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mail even voor je track&trace, is leuk :P

14 Jan 2010 05:12 Birmingham International Hub - In Transit

14 Jan 2010 02:18 Hub 3 Forwarded to Eindhoven - Exports

14 Jan 2010 02:16 Hub 3 Confirmed at Hub

14 Jan 2010 01:01 Hub 1 Confirmed at Hub

13 Jan 2010 16:22 Reading Collected from self-labeller

13 Jan 2010 09:00 Reading Customer data received

:bounce:

Jij zal 'm maandag wel hebben denk ik, anders dinsdag :yes:

Ik heb toen ook dagelijks de track&trace bekeken, stond er dat het pakketje onderweg was die dag.

Liep ik naar beneden, staat mijn pakketje er al! :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .