Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als iemand inderdaad een keer plek 'over' heeft dan zou ik daar wel gebruik van willen maken, ik kan namelijk toch absoluut geen grote hoeveelheden bestellen.

Ik heb straks wel wat plek over geloof ik, ik bestel waarschijnlijk(hopelijk)zaterdag, anders wordt het donderdag denk ik. Ik geloof fat ik 4 kilo "over heb"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus? Heb jij ook visa? Dan maar heel hard hopen dat hij morgen binnekomt :bounce:

Ze hebben wel echt heel veel leuke dingen daar. Ik heb echt veel speelgoedjes en kruiden besteld :love:

Nee mastercard via de bank. Maar omdat het per post verstuurd word is een CC niet gelijk geactiveerd, stel dat hij in verkeerde handen valt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel al heel lang in Engeland. Ik kijk altijd even waar ss in de aanbieding is, en anders bestel ik 10 kg zakken bij blendbetter.

je moet goed kijken hoeveel kg je voor de verzendkosten mag verzenden, en dat helemaal gebruiken! dan ben je het voordeligst uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel al heel lang in Engeland. Ik kijk altijd even waar ss in de aanbieding is, en anders bestel ik 10 kg zakken bij blendbetter.

je moet goed kijken hoeveel kg je voor de verzendkosten mag verzenden, en dat helemaal gebruiken! dan ben je het voordeligst uit!

Wel een klein beetje letten op houdbaarheid.. Twee 10 kg zakken SS is voor mij (nóg) voordeliger maar met één konijn? Komt nooit op! Dus neem ik 3 x 3 kg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een klein beetje letten op houdbaarheid.. Twee 10 kg zakken SS is voor mij (nóg) voordeliger maar met één konijn? Komt nooit op! Dus neem ik 3 x 3 kg..

wellicht kun je dan samen met iemand bestellen oid! En houd de pond in de gaten, wanneer hij weer op nivo is dan is je voordeel mss wel weg!

en de houdbaarheid is een tht datum, het is echt nog wel een paar maanden te gebruiken. schepvoer in de DW is meestal voer over de datum....

aangepast door haas&ko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfalfa kan je best geven hoor, alleen niet dagelijks. Zie het als een snoepje die je eens in de zoveel tijd mag geven. Ze zaten ook in de Deluxe Treatment Basket die ik gekocht heb, heb ze eruit gehaald en in een apart zakje gedaan en geef dat dan zo nu en dan. Ze zijn hier trouwens ook gek op de Bunnycrackers! :) Oh ik krijg zin om weer te bestellen maar dat kan echt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb besteld, ben meer dan 80 pond kwijt, maar ben wel voor een jaar klaar alleen geen bedding en gewoon hooi besteld. Voor de rest 6x 3kg SS setje rosewood ballen, gras speel/knabbelmat, soort mar met houtentakjes waar je vanalles meekunt, kruiden, hooikoekjes.

Ik heb alleen nog geen bevestigingsemail gekregen jullie wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben een creditcard van de Rabobank en daar wordt bij betalingen in vreemde valuta de gunstigste koers van de maand waarin de betaling wordt gedaan gehanteerd. De pond staat inderdaad nog redelijk gunstig.

Ik heb gisteren net mijn bestelling kruiden binnengekregen, ze hebben al lekker zitten smikkelen zojuist dus het valt in de smaak!

Ik geef echt véél te veel geld uit aan die beesten :whistle2:

Tot nu toe heb ik de site kunnen weerstaan maar nu ik dit topic heb gelezen, ga ik toch maar even kijken :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht kun je dan samen met iemand bestellen oid! En houd de pond in de gaten, wanneer hij weer op nivo is dan is je voordeel mss wel weg!

en de houdbaarheid is een tht datum, het is echt nog wel een paar maanden te gebruiken. schepvoer in de DW is meestal voer over de datum....

Maar als ik twee zakken SS neem van 10 kilo, dat is over het algemeen het voordeligst, doe ik daar.. 800 dagen mee! Het is de vraag of het zó lang houdbaar is.. Dát bedoel ik. Het ligt er ook aan hoeveel konijnen je hebt en hoe groot ze zijn.. Kan me voorstellen dat alleen al met jouw twee FH's die allebei SS krijgen een 10 kg zak uitkan, maar 25 gram per dag gaat niet zo vlot. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik twee zakken SS neem van 10 kilo, dat is over het algemeen het voordeligst, doe ik daar.. 800 dagen mee! Het is de vraag of het zó lang houdbaar is.. Dát bedoel ik. Het ligt er ook aan hoeveel konijnen je hebt en hoe groot ze zijn.. Kan me voorstellen dat alleen al met jouw twee FH's die allebei SS krijgen een 10 kg zak uitkan, maar 25 gram per dag gaat niet zo vlot. :P

Mijn Gentse baard die eet alsof ze nooit wat krijgt. Het is dan ook bijna een vlaamse reus+ ze zit midden in de groei, die heeft gewoon veel nodig. S'avonds eet ze in haar eentje de hooiruif leeg en dan heeft ze nog honger :love:

Hebben jullie een bevestigingsemail gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .