Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier zijn ze helemaal weg van dit hooi. Dit hebben we 'ontdekt' door die sample-pack die ze verkopen, daar zat dit ook in. Ze vonden meerdere soorten daar trouwens heel lekker van, maar deze was het snelste op. Het zijn hele lange, brede stengels en super groen:

owb1_400.jpg

Ik durf alleen niet zo veel ineens te bestellen, ben bang dat het snel bruin wordt als het te lang ligt. Daarom krijgen ze elke dag een handje, tussen het 'gewone' hooi door.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh.... die prijs...

10kg SS is 18.99 pond

3kg SS is momenteel 3.49 pond

Dan bestel ik toch beter een hele hoop zakken van 3kg? Is dan toch veel voordeliger?

Ik ga meteen bestellen, voor ze de prijs terug verhogen!

Ja dan kun je beter meer zakken van 3 kilo bestellen :P Is in verhouding goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 pond verzendkosten tot 28kg. Je kan heel duidelijk op je bestelling zien hoeveel kg je besteld hebt en wat de verzendkosten zijn.

Ik zit ook een beetje in de knoei met de betaling.

Ik moet kiezen tussen:

Secure Credit/Debit Card Payment Online

Cheque / Postal Order

ik heb helemaal geen creditcard, ik betaal altijd via overschrijving

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot wanneer loopt die SS actie dan? Ik krijg deze week een credit card (hopelijk morgen of zaterdag) Dan bestel ik direct, zal toch niet binnen 3 dagen geleverd worden neem ik aan?

Deze week, dus als hij het zaterdag doet en gelijk geactiveerd is zou je wel moeten kunnen bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand die ik blij kan maken om zijn of haar besteling mee te laten sturen met de mijne? Dan kunnen we de verzendkosten delen, en kan ik evt een hele grote partij SS inslaan. Hie rin nederland kan het dan opgehaald worden of op de post!

Ik heb namelijk wel een geactiveerde creditcard!

Ik hoor het wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de Alfalfa sticks er wel leuk uitzien (geen idee wat alfalfa eigenlijk is) maar ik las net dat ze een hoog calciumgehalte hebben. Heb ze dus maar terug uit mijn winkelmandje gehaald

alfalfasticks_200.jpg

Alfalfa is een soort sterrekers, sprietjes, gras, tis wit. Je kunt t krijgen bij de groenteboer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .