Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Saar zou eigenlijk de junior moeten krijgen, ze is nu 17 weken. Maar zo'n groot ras geef ik liever niet teveel voedingstoffen dan groeit ze me te snel en krijgen de botten de kans niet goed stevig te worden. Laat haar maar lekker adult eten.

Op zich is het voor jongere konijnen ook niet nodig, en voor (gezonde) oudere konijnen ook niet. Sterker nog, ik vind een konijn van 5 niet oud in principe. Maar Indy (6) heeft het echt nodig. Mijn andere konijn gaat ook richting 6 maar krijgt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was bij mij iets verkeerd gegaan, nu is de order wel verzonden+ ik heb een bevestigingsemail ontvangen. Ik kan niet wachten! Ik weet zeker dat de nijntjes blij zullen zijn.

@sascha, anders vraag iemand hier in het topic die nog gaat bestellen? Bestel je samen kun je ook de kosten delen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ook maar een bestelling geplaatst :) 2 zakken SS, 3 rollen hooikoekjes, wat wilgenspullen, samplepack hooi en 2 boeken die ik al een tijd wil hebben (why does my rabbit & when you're rabbit needs special care).

Laat even weten hoe dat laatste boek je bevalt, Lianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk he, ik kreeg trouwens na 1 uur al een reactie op mijn mail, hebben jullie via de website gemaild? Die mensen zullen zich ook wel afvragen hoe het kan dat ze op 1/2 dagen zoveel orders uit nederland krijgen :bounce:Oeh eerst naar berlijn, en dan konijnenpost :mdr: We kunnen niet wachten :party::love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat even weten hoe dat laatste boek je bevalt, Lianne.

Ik had die titel van Zwarte Panter gekregen als tip, er is ook een ander boek van dezelfde schrijfster (Rabbit healt in the 21th century, a guide for bunny parents) en die las ook vrij makkelijk weg. Ik geef wel even een gil als ik hem uit heb, het andere boek is in ieder geval een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van alles in m'n winkelwagentje zitten, heb de bestelling nog niet verstuurd. Tot nu toe: 2 zakken SS, hooikoekjes, verschillende wilgenspeeltjes en twee boeken :$ Twijfel of ik wel of geen Snugglesafe zal bestellen .... Mocht één van de konijnen ziek worden dan is het toch wel handig om er eentje in huis te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had die titel van Zwarte Panter gekregen als tip, er is ook een ander boek van dezelfde schrijfster (Rabbit healt in the 21th century, a guide for bunny parents) en die las ook vrij makkelijk weg. Ik geef wel even een gil als ik hem uit heb, het andere boek is in ieder geval een aanrader!

why does my rabbit hebben we hier in de kast staan.

Van de week nog 3 zakke nvan 10 kilo SS besteld bij blendbetters. 2 voor saffie en een voor sherrifke. Met die 7 bunbuns hier moet ik geregeld bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .