Ga naar inhoud

Billy sleept met achterlijf


Sientje81

Aanbevolen berichten

Hey Sientje,

Gaat het ondertussen voor je gevoel al iets beter?

Ik ben benieuwd, de filmpjes zien er niet héél goed, maar ook niet héél slecht uit.

Vergeet niet, waar eten naar binnen en keutels uitkomen gaat is hoop.

Zera (mijn voedster) heeft de afgelopen dagen wel wat vooruitgang geboekt. Na complete verlamming kwam langzaam het staartje weer op gang en nu zit er ook beweging in de achterpoten. Bovendien houdt ze zichzelf schoon (nou ja, relatief schoon dan).

Vandaag uit het niets maakte ze in eens een heel ongemakkelijk hupje toen ik met wortel aankwam... Volgens mij snapte ze zelf niet helemaal wat er gebeurde. Ik liet in ieder geval pardoesde wortel uit mijn handen vallen en begon haar te knuffelen. haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had bij Billy vanmorgen het deurtje opengezet zodat ze zich wat in het rennetje kon bewegen. Toen ik met mijn vriend aan het ontbijt zat, hoorden we geschuifel. Bleek dat ik de ren niet helemaal had dicht gedaan. Mevrouw had 1 paneel opgeschoven en zat aan de andere kant van de garage. En ze schoof haar poten onder haar achterlijf! Ik vond het er echt beter uitzien: niet meer compleet slepen. Weet echter niet of het soms ook met de ondergrond te maken heeft (heeft hier nog niet gelopen).

Dus wie weet is er er wel een kleine verbetering. Vandaag goed in de gaten houden dus.

@Rowls, wat fantastisch dat jouw konijntje wat vooruit gaat. Wat zul je blij zijn! Geef 'm ook een knuffel van mij.

Kom op he!

aangepast door Sientje81
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update:

Het lopen gaat nog altijd (even) slecht. Echter, ik merk wel dat Billy steviger zit. Ze kan zelf gaan zitten, draaien en dan weer ergens anders gaan zitten.

Gisteren probeerde ze zelfs op de achterpoten te gaan staan toen ik met het potje zonnepitjes kwam. Ze stond echt enorm wankel, maar tegen de kooi aanleunend lukte het aardig. Een 2e poging mislukte, kost haar echt veel kracht.

Maar, het lijkt dus op een hele kleine vooruitgang, we geven de hoop nog niet op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een vrije dag, dus ik zal vandaag weer eens een filmpje maken.

Het valt me ook op dat ze zich de laatste 2 dagen beter schoon kan maken. Dat lijkt me ook een heel goed teken.

Maar dat plassen tijdens de massage is echt een gewoonte geworden. Het is geen enkele morgen niet meer gebeurd. We zetten dus al standaard een emmer neer. Maar ja beter dan dat ze het in dat kleine hok laat lopen en er vervolgens in blijft liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh ik heb een konijn met ernstige blaasproblemen gehad, dus van een paar vieze handdoeken kijk ik al niet meer op :he:

Dit ziet er echt super uit!!! Ze hupst! Wauw! Zou het dan toch de Panacur zijn, die zijn werk doet?

Ik ben er helemaal vrolijk van haha, en het is niet eens mijn konijn. Dit lijkt echt niet meer op het vorige filmpje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het filmpje hiervoor niet eens uit kunnen kijken, zo naar vond ik het om te zien. Dit filmpje wel helemaal gezien en er zit absoluut verbetering in. Super zeg. Hopelijk zet deze stijgende lijn door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken preventief lijkt me voldoende.

Besmettingsgevaar is nu waarschijnlijk wel geweken.

(vindt vaak plaats voor de daadwerkelijke symptomen zich openbaren)

Billy moet je toch al gauw twee maanden behandelen.

Goed te horen dat je het beter vindt gaan.

Hier loopt het ook nog wel prima met het herstel. Ze hupt al weer wat regelmatiger en kan zelf blijven zitten.

Succes nog even hè.

Groetjes Rowls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .