Ga naar inhoud

Algemeen Clickertraining topic


Cynthia

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 871
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had gister even de clickertraining toegepast op mijn meid Yoshi.

Binky (de ram) liep er maar een beetje bij en besteede er geen aandacht aan.

Wilde dat ze uiteindelijk op me kwam zitten dus elke keer als ze met een of twee pootjes op mijn been zat kreeg ze een beloning.

Uiteindelijk sprong ze gewoon op mijn been, al enkele malen en ik mocht dr aaien en doen (wat ik eerst echt niet hoefde te proberen) dus ja, ze is enorm snelleers :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, dacht ik, dit topic heb ik eerder gezien.

En dat bleek te kloppen.

Ff offtopic, warneer is een topic te oud voor nieuwe reacties ??

Want dit topic is toch ook alweer een paar maanden oud.

Moet er perse een data aan vast zitten dat iets te oud wordt :arf: ?

Kunt denk ik beter met een oud topic verder gaan dan wanneer mensen telkens nieuwe topics gaan maken waarin dezelfde vragen staan, en mensen dus hetzelfde antwoord gaan geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is het Algemeen Clickertraining topic, algemene topics kun je volgens mij altijd wel omhoog halen.

Maar als ik bijv. een ziek konijntje heb, om raad vraag en het konijntje overlijdt uiteindelijk, kan het voor mij natuurlijk heel vervelend zijn als dat topic opeens weer omhoog wordt gehaalt. En als ik vertel dat ik morgen jarig ben heeft het ook geen zin om een half jaar later me te feliciteren. Maar voor een algemeen topic geldt dat niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spruitjes lusten ze ook niet graag :P ze eten het nooit helemaal op, 't zijn ook net kleine kinderen :P komkommer zijn ze ook niet zo gek op, sla weet ik eigenlijk niet. Appels krijgen ze soms een klein stukje, als ik een halve appel geef eten ze namelijk toch maar een klein stukje op :P hoe zit het trouwens met appelklokhuizen? Ik lees hier nl weleens dat die niet goed zijn vanwege de pitten maar dan zijn er weer andere mensen die zeggen dat het niks uit maakt...

Wortels neemt m'n moeder af en toe speciaal voor ze mee maar dan vergeten we die hele wortels dus dat is ook niet erg vaak :P die lijst met wat ze niet mogen hangt hier op de koelkast trouwens, want als je m'n broertje iets vertelt vergeetie het toch weer, nu kan hij het altijd controleren x'D

sla is niet goed voor konijnen komkommer in kleine beetjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

sla is niet goed voor konijnen komkommer in kleine beetjes

En waarom denk je dat ik niet weet of ze sla lusten...?? :sarcastic:

Ze hebben gisteren trouwns witlof gehad, heb er niks van teruggevonden dus dat viel in de smaak :P

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een schatje Dollie!

En even on topic: ik heb ook een clickertje gekocht waar je het volume mee kunt regelen, want mijn konijntjes zijn al zo gauw bang en die voor honden klikken zo achterlijk hard!

Ik ga er de komende dagen mee aan de slag, dus ik ben benieuwd!

hoe duur is die en waar kan je die kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo iedereen!

Ik ben gisteren begonnen met Korneel te clickertrainen en het gaat supergoed! Gisteren liet ik hem 2 x 15 minuten wennen aan het idee 'klik = beloning' en hij had het al na 5 minuutjes door! Maar voor de zekerheid heb ik nog gewacht met de trukjes aanleren tot vandaag.

Ik begon dan vandaag telkens te klikken als hij richting mij kwam (zat op de grond in kleermakerszit) en even later als hij zijn voorpootjes op m'n been zette. En na 10 minuutjes HOP zat hij in mijn schoot.

Dan begon ik hem te belonen terwijl hij daar zat door wat te aaien en te kriebelen en als hij bleef zitten KLIK beloning. En na een tijdje bleef hij gemakkelijk een paar minuten geduldig wachten op een beloning.

Ik beloonde hem met stukjes peterselie en witloof, trouwens, daar kan hij van blijven eten. :)

Bedankt voor de tips, en hoe gaat het nu met jullie training?

Oh en voor de belgjes onder ons; een clicker is te koop in de Pauw in Antwerpen of Wilrijk. Vraag het even aan de verkoper en hij/zij tovert het van onder de kassa vandaan, ongeveer €2 dus goed te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk!

ik weet nie hoeveel peterselie je geeft maar peterselie is in grote hoeveelheden niet goed voor konijnen (een beetje is nie erg)dus kan je beter meer witlof dan peterselie geven!

Hallo iedereen!

Ik ben gisteren begonnen met Korneel te clickertrainen en het gaat supergoed! Gisteren liet ik hem 2 x 15 minuten wennen aan het idee 'klik = beloning' en hij had het al na 5 minuutjes door! Maar voor de zekerheid heb ik nog gewacht met de trukjes aanleren tot vandaag.

Ik begon dan vandaag telkens te klikken als hij richting mij kwam (zat op de grond in kleermakerszit) en even later als hij zijn voorpootjes op m'n been zette. En na 10 minuutjes HOP zat hij in mijn schoot.

Dan begon ik hem te belonen terwijl hij daar zat door wat te aaien en te kriebelen en als hij bleef zitten KLIK beloning. En na een tijdje bleef hij gemakkelijk een paar minuten geduldig wachten op een beloning.

Ik beloonde hem met stukjes peterselie en witloof, trouwens, daar kan hij van blijven eten. :)

Bedankt voor de tips, en hoe gaat het nu met jullie training?

Oh en voor de belgjes onder ons; een clicker is te koop in de Pauw in Antwerpen of Wilrijk. Vraag het even aan de verkoper en hij/zij tovert het van onder de kassa vandaan, ongeveer €2 dus goed te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .