mammafelina Geplaatst: 30 augustus Geplaatst: 30 augustus Onze Saar (Syrische hamster) was ook zo’n schatje 🥰 mis haar nog best vaak, zeker als ik de verhalen over Olaf en Jingles lees. Saar is iets ouder dan 2 jaar geworden ❤️ 2 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 augustus Geplaatst: 30 augustus 45 minuten geleden, mammafelina zei: Onze Saar (Syrische hamster) was ook zo’n schatje 🥰 mis haar nog best vaak, zeker als ik de verhalen over Olaf en Jingles lees. Saar is iets ouder dan 2 jaar geworden ❤️ Wat lief! Jammer dat ze niet zo oud worden hè? Iets meer dan twee is al heel oud, zeker voor een Syrische hamster. Hoe fijn zou het zijn als ze meer dan vijf jaar konden worden 🙂💭✨ Quote
Lappie2 Geplaatst: 30 augustus Auteur Geplaatst: 30 augustus 11 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Wat lief! Jammer dat ze niet zo oud worden hè? Iets meer dan twee is al heel oud, zeker voor een Syrische hamster. Hoe fijn zou het zijn als ze meer dan vijf jaar konden worden 🙂💭✨ Ooooow wat zou dat fijn zijn 🙏🏼🙏🏼🥰 Ik had vroeger een dwergje die 3jaar en nog wat werd. En 2 goudhamsters Ham en Kaas die ook iets van 2 geworden zijn. Eerst samen en toen apart want die vochten elkaar de kooi uit. 1 uur terug, mammafelina zei: Onze Saar (Syrische hamster) was ook zo’n schatje 🥰 mis haar nog best vaak, zeker als ik de verhalen over Olaf en Jingles lees. Saar is iets ouder dan 2 jaar geworden ❤️ Ach ja Saar 🥰🕯️ Zo jammer dat ze er maar zo kort zijn maar wel voor altijd in het hart ❤️ Quote
Marjoleink Geplaatst: 31 augustus Geplaatst: 31 augustus 9 uren geleden, Lappie2 zei: En 2 goudhamsters Ham en Kaas 🤣 Quote
mammafelina Geplaatst: 31 augustus Geplaatst: 31 augustus Op 30-8-2025 om 16:14, Annasbeestenbende zei: Wat lief! Jammer dat ze niet zo oud worden hè? Iets meer dan twee is al heel oud, zeker voor een Syrische hamster. Hoe fijn zou het zijn als ze meer dan vijf jaar konden worden 🙂💭✨ Super fijn! Hoewel ook dan afscheid nemen gewoon *krulspinazie* blijft. 1 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 september Geplaatst: 1 september 11 uren geleden, mammafelina zei: Super fijn! Hoewel ook dan afscheid nemen gewoon *krulspinazie* blijft. Ja, dat is waar. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 2 september Geplaatst: 2 september Op 30-8-2025 om 01:38, To van de Veluwe zei: rex-rolmopsje Dit moest ex=rolmopsje zijn. Je zou anders aan een bepaald ras gaan denken. Quote
Lappie2 Geplaatst: 2 september Auteur Geplaatst: 2 september 5 uren geleden, To van de Veluwe zei: Dit moest ex=rolmopsje zijn. Je zou anders aan een bepaald ras gaan denken. We noemen hem vaak autistische T-rex 😜 Dus Rex rolmopsje klinkt normaal hihi. Al is hij geen rolmops meer 😇 Quote
Lappie2 Geplaatst: 2 september Auteur Geplaatst: 2 september T-rex in actie ❤️ met de volle wangetjes🥰 Normaal wil hij eruit als hij me ziet, maar omdat ik met de telefoon zat, ging het even niet zoals het normaal gaat hihi😜 https://streamable.com/h42pw6 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 10 oktober Auteur Geplaatst: 10 oktober Mr Jingles als een pitbull tekeer met zijn snack 🤪 1 keer in de zoveel tijd krijgt hij er 1. Paar keer per dag komt hij voor een knuffel. Kusjes vind hij ook heerlijk en gaat echt met zijn hele lijf tegen mijn gezicht hangen🥰 Schrikt nergens van en vind muziek totaal geen probleem. Zo.n chill poepie ❤️ Dat Poetje op het eind😍😍 https://streamable.com/c9y2bi Let op!!! Geluid niet te hard want Nirvana stond aan 😜 Krijg de quotes niet weg🙈 Quote Quote 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 13 oktober Auteur Geplaatst: 13 oktober Dochter was Jingles wat aan het irriteren en meneer pakte zijn dekentje en liep, al struikelend en vloekend, naar zijn andere huisje. 😂😂😂 https://streamable.com/cu7024 4 Quote
Lappie2 Geplaatst: 21 oktober Auteur Geplaatst: 21 oktober Weer zooooo,n schattig momentje vandaag❤️😍. Hij ligt heel vaak overdag in de tunnel. Maar dan languit. Vanmiddag ook en toen rolde hij zich helemaal op en lag een uur zo te pitten🥰 5 Quote
Lappie2 Geplaatst: 7 november Auteur Geplaatst: 7 november Heb hem zijn houten huis teruggegeven maar hij moest beloven om er niet meer in te plassen😇 Stoeltje en openhaard er weer op en zelfs een knus kaarsje. Nieuwe sprays konden gister eindelijk de vriezer uit. Morgen de rest van het oogst uit de vriezer. Tot nu geen klanders meer gezien. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Jingles doet nu een schoonheids slaapje in zijn kokosnoot. Hij was vanmorgen erg aan het bedelen om bij me te zitten. 🥰 Zitten = even lekker tutten in mijn hand, kusjes en nog meer kusjes om vervolgens giga vlug overal over mij en de bank te rennen😅 en ik in volle paniek zorgen dat hij niet van de bank valt... 2 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 november Geplaatst: 9 november Dat ziet er uit als een prachtig hamsterparadijsje! 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 9 november Auteur Geplaatst: 9 november 46 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Dat ziet er uit als een prachtig hamsterparadijsje! We hebben hem overmorgen precies een jaar. 🥰 Denk dat dit wel zijn fijnste verblijf is zo. Niet al te veel obstakels. Merkte toch dat met meer dingen hij minder blij was en overal van af donderde 🙈 graven heeft hij eigenlijk maar 1 keer gedaan. Is dus ook niet zijn ding al blijf ik er wel zo.n 18+cm verschillende soorten zaagsel en papierbedding in doen voor het geval dat🤪 Echt een chill diertje die ons de hele dag en avond op zoekt en snachts km,s maakt in zijn grote wiel. Ja ja nadat ik zijn grootste wiel aan een andere standaard heb gedaan gebruikt hij hem continu.🥳🥳 Maakt wel een enorme zoemende herrie maar is ver van mijn bed show😅 Onze kleine grote vriend🥰 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 22 november Auteur Geplaatst: 22 november Het heeft gesneeuwd bij Mister Jingles 🥰. Lekker warm in zijn honing pot😊. Zie dat neusje 😍 Hij begint weer helemaal wit te worden. 3 Quote
Lappie2 Geplaatst: vrijdag om 18:05 Auteur Geplaatst: vrijdag om 18:05 Ik kon het niet laten 🙈 Vond het huisje gisteren. En vandaag het rendier kopje en koek mannetje 😍 Andere bak heeft een iglo, maar ik kan op de 1 of andere manier de foto niet plaatsen... Is ook goedgekeurd door Mister J 😁. Hij heeft nu ook een witte wenkbrauw bij zijn witte neus. Jingles the White nose hamster of is het Santa 🤪 Zelfde karakter maar hele nieuwe look. 😅 Zal snel weer een foto maken Quote
Lappie2 Geplaatst: vrijdag om 18:52 Auteur Geplaatst: vrijdag om 18:52 https://streamable.com/m9c9jg Aan de worm met zijn witte wenkbrauw 😍 Telefoon vond hij ook interessant hihi. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: vrijdag om 19:58 Geplaatst: vrijdag om 19:58 Heeft hij wel ruimte om te lopen? Ik kan hem tussen die spullen niet ontdekken. 😂😉 Quote
Lappie2 Geplaatst: vrijdag om 21:07 Auteur Geplaatst: vrijdag om 21:07 1 uur terug, To van de Veluwe zei: Heeft hij wel ruimte om te lopen? Ik kan hem tussen die spullen niet ontdekken. 😂😉 😂😂 Meer dan genoeg ruimte. Hij sliep in zijn kokosnoot. Je moet voor de gein eens naar hamsterscaping googelen. Dat is echt gigaaaa vol🤪. De meeste hamsters vinden dat fijn maar Jingles heeft wat minder nodig. Liefst veel plekjes waar hij in en onder kan. Als ik dit aan een "hamster scaper" laat zien...ben ik een dierenbeul in hun ogen omdat er te weinig zooi is.😅 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.