Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kleine is eindelijk blij met zijn pompoen en slaapt er vaak in 🥰

IMG-20251101-WA0001.jpg

Checkte vorige week even de cam vanuit Nederland en dit was het eerste wat ik zag 🙈 

Wat een bek😅😂😂 

IMG-20251106-172927.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Haha 3
Geplaatst:
26 minuten geleden, Lollie zei:

Ik zit even alles terug te lezen na een tijdje niet gevolgd te hebben maarrr... Heeft die camera nou oren? 😂

😂😂😂 Na zoveel berichten zie je dat 😂😂

1 heeft katten oren en de ander konijnen oren. Zelf uitgeknipt en opgeplakt 🤪

• Haha 1
Geplaatst:
Op 6-11-2025 om 18:37, Lappie2 zei:

Kleine is eindelijk blij met zijn pompoen en slaapt er vaak in 🥰

IMG-20251101-WA0001.jpg

Checkte vorige week even de cam vanuit Nederland en dit was het eerste wat ik zag 🙈 

Wat een bek😅😂😂 

IMG-20251106-172927.jpg

Wat een schattig konijntje!

Geplaatst:
12 uren geleden, andreaspez zei:

Wat een schattig konijntje!

Laat de looks je niet misleiden 🤣🤣

Absoluut geen schoot of aai konijn en gromt/knort 🤪 Maar hij is een lieverd🥰 Leeuw is wel een aai/schoot konijn maar alleen als hij er zin in heeft. Maar dan moet het ook direct onmiddelijk anders gaat hij lopen etteren en bijten 😅

Samen zijn het 2 grote klef konten❤️

En dat is het belangrijkste😇

Geplaatst:

Kleine heeft een hele slimme afleidingsmanoeuvre bedacht rond etens tijd 💡

Nog voordat Leeuw hem op kan jagen maakt hij uit zichzelf al een Joepie route met binkies. Leeuw schiet daar dan happy achteraan, denkende dat het een Joepieeeeee run is.

Kleine duikt ergens tussen en onderdoor en zit dan al keurig op me te wachten bij het bakje. Leeuw daarentegen zoekt hem overal en nergens en ik moet hem echt 4 keer vragen om aub te komen voor eten...ondertussen heeft Kleine dan toch al zeker 4 brokjes op voordat het heldere licht🦁asjemenou .. in de gaten heeft dat het eten er is 🤣🤣🤣 Weet niet hoe lang het gaat duren voor Leeuw het eindelijk door heeft...Maar in iedergeval, voor nu, geen gejaag meer voor het eten 💪🏻😁 Knap gedaan Kleine donder 😊 

• Haha 3
Geplaatst:
32 minuten geleden, bunnyempress zei:

Hahaha, het is zo hilarisch als ze zo slinks zijn. Goed gedaan kleine! 💪🏻

Komt Leeuw niet rennen als hij brokjes hoort rammelen? Dat doen ze hier als een gek saampies.

Haha ja normaal horen ze me al als ik de trap op loop. En dan vliegt Leeuw achter Kleine aan...maar echt soort van aanvallen. Maar nu is hij zo gelukkig achter kleine aan het rennen met koppie schudden en binkies dat hij niet door heeft dat er eten aan komt 😅 En dan nog dat onnozele zoeken naar Kleine in de pompoentjes en tunnels🙈 terwijl Kleine al druk aan het knabbelen is 😂😂 nu al 4 dagen achter elkaar dat het zo gaat.... iedere keer moet ik hem roepen en lig in een deuk als hij ergens verhit vandaan komt rennen..🤣🤣 Hoop het een keer te kunnen filmen. 

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dacht Aaaaaaaw wat een schattig Disney momentje 🥰 Samen aan de zelfde lange peterselie stengel. Maar toen de koppies dichter bij elkaar kwamen begon Leeuw harder te trekken en Kleine hield zijn tanden op elkaar en trok terug. En toen roetsjjjjjj alle blaadjes door Kleine zijn tanden. 😂😂 

Snel maar een extra peterselie gegeven aan hem. Hij keek zo zielig hihi. 

En Leeuw had vanmorgen een gekleurd plasje...🙄 Dus weer even goed opletten deze dagen. Hij eet goed, is voor zijn doen Allert, actief en vrolijk. Deed zelfs een paar binkies vanmorgen toen dochter een uur te laat ging voeren. 😅 

We houden het weer in de gaten🙏🏼🙏🏼🙏🏼

• Haha 1
Geplaatst:
19 minuten geleden, bunnyempress zei:

Oei, gekleurd plasje is niet zo fijn. Maar met sommige dingen zoals wilg verkleurd het ook. 

Dat peterselie verhaal is weer kostelijk. 🙂 

Leeuw plast altijd in de wc behalve als er iets is... In dit geval dus een rood bruine plas op het kleed. Zoals hij deed met blaassteen/ontsteking. 

Nou is dit al een keer gebeurt paar weken terug en was daarna weer normaal dus hopelijk is dit ook weer eenmalig 🙏🏼 Ga ook niet gelijk panikeren maar met Leeuws geschiedenis is dit wel weer iets om goed in de gaten te houden. Mocht ik het tot vrijdag weer zien dan ga ik direct vrijdag ochtend naar de da. 

Want als het foute boel is zitten we weer met het weekeind 🙄 

Voor nu zie ik niks raars aan hem. Zit lekker in zijn vel. Feit dat hij die stengel uit Kleine zijn bek trok geeft ook goed aan dat hij lekkere trek heeft😅

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hieperdepiep hoeraaaaaa voor Kleine Callahan🥳🥳 3 jaar !!🥕🥧

Heb hem nog niet kunnen kussen maar dat ga ik straks doen. We hebben wel voor hem gezongen maar hij rende al grommend naar de plee 😂 Leeuw kwam wel gelijk voor een knuffel en geeft tegenwoordig zelf ook kusjes🥰 

Ook is het vandaag Laps sterfdag 🌈🕯️ Kaarsje brand voor hem. Je word nog steeds gemist lieverd❣️

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gefeliciteerd met het feest”varkentje”. Opmerkelijk toeval dat Lappie op dezelfde datum overleden is. Gemengde gevoelens, denk ik, maar hopelijk is het toch overwegend een blije dag. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
7 uren geleden, JokeC zei:

Gefeliciteerd met het feest”varkentje”. Opmerkelijk toeval dat Lappie op dezelfde datum overleden is. Gemengde gevoelens, denk ik, maar hopelijk is het toch overwegend een blije dag. 

Varkentje is ergens in deze week geboren. We hebben zelf speciaal 18 januari uitgekozen zodat Lappies sterfdag ook een leuke dag is en minder zwaar. 

Maar de exacte datum weten we niet. Ergens tussen 18 en 23 januari.

• 4 weken later...
Geplaatst:

De jongens doen het nog goed🥰

Ze zijn wel wat rustiger maar dat zijn wij ook met deze donkere weken/maanden. Vandaag weer een lading sneeuw🥴 

Leeuw had gister na een heeeele lange tijd weer eens op zijn druif gezeten. Keiharde platte Pannekoek aan zijn staart. Met doekjes kreeg ik het niet weg. Dus even de staart onder de warme kraan. Kleine houd zich altijd stevig vast met zijn voorpootjes als we bijvoorbeeld zijn nagels knippen. Leeuw is een ander verhaal... En ook al heeft hij nu zijn streef gewicht bereikt...Hij houd zich niet vast en heb gewoon een zak aardappelen in mijn arm die langzaam van onder mijn arm weg glijd🤪 Was dus best een mission impossible boven de wastafel. Maar het was gelukt💪🏼. Schone staart terug. Vooral als het hard is en vast zit in zijn vacht heeft hij er ook echt last van. Trekt natuurlijk ook aan zijn haren bij elke stap en was hard en scherp. Zou toch fijn zijn als de onnozele er gewoon niet in ging zitten🤷🏼‍♀️ Maarja dat lichtknopje heeft hij nog niet gevonden helaas. 

Ook groeien ineens zijn 3 geamputeerde nagels terug... Sinds we hem hebben waren die er niet. 1 nagel groeit een beetje naar boven.. gelukkig niet richting zijn poetje maar erbuiten. Houden dat goed in de gaten natuurlijk. Vraag me af wat daar aan gedaan kan worden 🤔 Had ook niet verwacht dat na zo.n lange tijd de nagels terug zouden komen. Waren altijd stompjes. 

Verder gaat alles zijn gangetje 😊 Beaphar eten ze zonder gedoe. Versele krijgen ze allang niet meer. Eindelijk andijvie gevonden maar alleen in een gemixte sla, met gelukkig alle goede sla,s, waaronder ook witlof. Scheelt ook veel ruimte in de koelkast. Ipv 5 pakken en zakken. Nu 3. 

Kip zingt de oren van onze koppen. Hij houdt van sneeuw🥰 Altijd voor het raam te kijken naar de dwarrelende sneeuwvlokjes met daarbij zijn keiharde zang. 

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .