Lappie2 Geplaatst: 10 juni Auteur Geplaatst: 10 juni (aangepast) Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen en ontroering 😂😂😭😭😂😂 Dochter probeert op dit moment om even een dutje te doen. Normaal zingt kip dan het hoogste lied op haar knie. Hij mag even zijn gang gaan en dan draait ze zich om en hij gaat wat anders doen. Ging net precies zo..dus dochter zit/ligt in een onhandige positie..wil hem zijn gang laten gaan om zich dan vervolgens om te gaan draaien...maar nu durft ze zich niet te bewegen omdat Kip in slaap gesukkeld is 🥰😭😂😂😂😂 10 juni aangepast door Lappie2 1 4 Quote
Lappie2 Geplaatst: 13 juni Auteur Geplaatst: 13 juni Hooiruifje gescoord 🥰 Voor nu maar even aan de kokos/ hooi graafdoos gehangen. 3 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 18 juni Auteur Geplaatst: 18 juni Kippie verwend met een giga kooi. Zo voelen wij ons niet zo schuldig meer als de ramen open gaan 😇 Hij is er heel blij mee 🥰 4 Quote
Lappie2 Geplaatst: 28 juni Auteur Geplaatst: 28 juni Ik was vorige week even snel naar de winkel voor kanarie voer, zand etc. En ik zag tussen alle snoep sticks ineens een bark stick. Allemaal stukjes hout van verschillende bomen zoals kokos, wilg, berk, beuk en kaneel schors, zonder snoepgoed ertussen. Dus die kocht ik en ze zijn er dol op. 😊 Natuurlijk niet te vaak maar 1x per maand toch een knabbel snack. Quote
Lappie2 Geplaatst: 2 juli Auteur Geplaatst: 2 juli De jongens naar beneden want het is veel te heet. Dochter viel in slaap en natuurlijk moesten ze overal op haar springen dus pakte ze een dekentje tegen de pittige poetjes. Zo liggen ze al een tijdje met zijn 3en te dutten 🥰 Lekker warm 🥵 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 9 juli Auteur Geplaatst: 9 juli Kwam om 7.30 naar boven om dochter wakker te maken (die werkt met mij vandaag) Staat Kleine als 1 of andere gek Micheal Jackson Karate Kid moves te maken op de plaats 😂😂😂 hoorde nog net geen hihiiiiii en haaaajaaaa🤪 Vervolgens sprong hij op de bank en begon uitgebreid dochters benen te likken, die er giechelend van wakker werd🥰 Had gisteravond hun ruimte wat veranderd. Nieuw kleed gekocht bij T..u maar super lelijk en totaal niet zoals ze op de foto lieten zien🙄Eerste keer dat ik teleurgesteld ben. Maar Kleine is er blij mee😅 Leeuw is druk bezig met de verbouwing van opening doos naar tunnel👷🏼♀️ 2 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 9 juli Geplaatst: 9 juli Mooie Kleine wekker. Oh wat jammer van het kleed. Het oog wil ook wat. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: zondag om 12:56 Auteur Geplaatst: zondag om 12:56 Gister de zolder wat opgeruimd en vond nog een oude zee gras mand. Deksel eraf gehaald, omgedraaid en 2 openingen gemaakt en onder dochters salon tafel geschoven met een kussen erop, die we voor Leeuw gebruiken om zijn medicatie te geven. Gisteravond lag ze tv te kijken en zag hem zo liggen🥰 hihi. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.