Ga naar inhoud

Let op! Grote schoonmaak op het Bunnybunch forum!


Evee

Aanbevolen berichten

Staan er op het forum berichten en/of foto's die je graag wil bewaren? Sla deze dan zelf op!

Binnenkort gaat namelijk flink de bezem door het Bunnybunch forum heen en zullen er heel wat berichten verwijderd gaan worden. 

 

Een deel van de berichten (een aantal van de konijnenforums) blijven nog wel wat langer in te zien, maar daar kun je dan niet meer op reageren. Een aantal andere forumonderdelen worden binnenkort verwijderd.

 

Welke forumonderdelen worden er per 31 december verwijderd? 

Tips voor beginners, voorstellen, mededelingen, speelgoed, vachtverzorging, onverwachte nestjes, knaagdierenforum, overige huisdieren, offtopic, spelletjes, sociale media

 

Wat blijft nog even in te zien, maar zal later wel nog verwijderd worden? 

Konijnen forums algemene vragen, gezondheid, voeding, koppelen, gedrag, huisvesting, de regenboogbrug, fotohoekje

 

 

 

Wat blijft er over? 

Geen zorgen, er komen gewoon weer konijnen forums en een offtopic deel op het forum terug. 

  • Bedankt 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb net van Kushi's castratie topic. het koppeltopic van Kushi en Micha en hun spamtopic screenshots gemaakt op de telefoon. Handig is dat je naar beneden kunt scrollen en het zo pagina voor pagina kunt doen.

 

aangepast door Cheeta26
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al is het tijden geleden dat ik wat gepost heb, vond ik het altijd heel fijn om het forum door te spitten voor informatie.

Begrijpelijke keuze, maar ga het wel echt missen! Had zojuist een maf idee; mogelijk kan je de hele site wel downloaden en op usb stickies zetten en verkopen in de webshop? Beetje ver gezocht misschien, maar ik zou in ieder geval geïnteresseerd zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is niet echt te doen. 

 

Ik heb nu wel een forumonderdeel "archief" aangemaakt in het archief (kunnen jullie het nog volgen?) Daar wil ik nog wel wat topics in zetten die nog wel handige informatie bevatten. Op termijn kan dat evt in blogs/artikelen verwerkt worden. Maar voor nu vind ik het toch nog wel de moeite waard om die nog even te laten staan. Als jullie suggesties hebben voor "bewaar-topics" laat het dan gerust weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Algemeen & huisvesting zullen de volgende onderdelen zijn die gaan verdwijnen.

 

Mochten jullie nog topics weten die waardevol zijn om te bewaren, laat het dan even weten.

Voor nu zijn de topics met voorbeelden van verblijven nog wel bewaard, op termijn kan dat naar een informatief artikel omgezet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben weer even met de bezem bezig geweest. 

 

Nogmaals een herhaling van de vraag welke topics jullie bewaard willen zien?

 

Zijn er topics over bepaalde gezondheidsproblemen of topics over voeding waar jullie wel eens naar terug pakken bijvoorbeeld? 

Geef het gerust door, want dan verplaats ik ze naar het stukje archief dat blijft. 

Alles één voor één doornemen is voor mij gewoon te veel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Evee zei:

Ik ben weer even met de bezem bezig geweest. 

 

Nogmaals een herhaling van de vraag welke topics jullie bewaard willen zien?

 

Zijn er topics over bepaalde gezondheidsproblemen of topics over voeding waar jullie wel eens naar terug pakken bijvoorbeeld? 

Geef het gerust door, want dan verplaats ik ze naar het stukje archief dat blijft. 

Alles één voor één doornemen is voor mij gewoon te veel. 

Ik pleit voor het bewaren van huisvesting. Heb zelf veel gehad aan het topic: Een IKEA konijnenHOL. 

Ik was er vandaag weer naar op zoek om de maatvoering op te zoeken en weg is het topic.

Dank je wel voor het in de lucht houden van bunnybunch. 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het volgende dat ik ga verwijderen is het onderdeel gedrag. Ik heb de nieuwste topics, ongeveer tot aan 2021 doorgenomen en dat wat waarde leek te hebben of veel bekeken was heb ik verzet naar het onderdeel " konijnenforum archief. "  De topics die daar staan wil ik toch wel zo veel mogelijk bewaren om de info die ze bevatten. 

 

Ik heb verder geen topics doorgekregen die jullie nog belangrijk vinden om te bewaren, dus ik ga er vanuit dat die er bij dat onderdeel niet zijn. 

 

 

Daarna (over een maand ofzo ) zal ik voeding verwijderen. Gezondheid zal als laatste gaan. Mochten jullie daar specifieke topics weten over aandoeningen die niet zo veel voorkomen maar waar ervaringen lezen wel heel waardevol over is, link ze dan even in dit topic of stuur even een berichtje naar mij met de link naar het topic, dan zet ik die in het archief. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Evee zei:

Het volgende dat ik ga verwijderen is het onderdeel gedrag. Ik heb de nieuwste topics, ongeveer tot aan 2021 doorgenomen en dat wat waarde leek te hebben of veel bekeken was heb ik verzet naar het onderdeel " konijnenforum archief. "  De topics die daar staan wil ik toch wel zo veel mogelijk bewaren om de info die ze bevatten. 

 

Ik heb verder geen topics doorgekregen die jullie nog belangrijk vinden om te bewaren, dus ik ga er vanuit dat die er bij dat onderdeel niet zijn. 

 

 

Daarna (over een maand ofzo ) zal ik voeding verwijderen. Gezondheid zal als laatste gaan. Mochten jullie daar specifieke topics weten over aandoeningen die niet zo veel voorkomen maar waar ervaringen lezen wel heel waardevol over is, link ze dan even in dit topic of stuur even een berichtje naar mij met de link naar het topic, dan zet ik die in het archief. 

 

Voor gezondheid..

Ik denk het bericht van Lap met dat kwijlen en die rare gelei uit zijn achterste...en helaas het slechte einde wel iets is wat ik nergens gelezen heb of niks over kon vinden. 

en

De kleine met zijn Syfilis wat begon met een snotneus en niezen na castratie of vaccinatie en eindigde in kapotte vergrote Willie. De Willie van Lio ook een belangrijk onderwerp van vorig jaar en nu.

 

Vast nog meer maar kom er even niet op. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .