Ga naar inhoud

Kop gaat van links naar rechts


Tuana

Aanbevolen berichten

Hoii ik heb een probleempje en ik weet niet wat ik moet doen.

sinds dat ik me konijntje heb gehaald gaat haar hoofdje van links naar rechts. Sommige dagen is het wat minder dan de andere dagen. 
ik heb aan de persoon gevraagd van wie ik het konijntje heb gehaald en hij zei dat het normaal was met konijntjes die vloed in zich oogjes hebben. 
maar ik weet het toch niet zeker dus als jullie wat meer informatie hebben hoor ik het graag zodat ik actie kan onder nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop stiekem dat je een filmpje kunt maken, deze kun je via youtube hier neerzetten.

 

Vloed in de ogen? Bedoel je dat ze vies zijn?

 

Het kan normaal zijn, maar ook weer een teken zijn van ziekte. Ik denk dan in eerste instantie in de richting van de oren, als ik het verhaal lees.

 

Een filmpje zou echt helpen om te bepalen of het normaal is of niet.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een keer een albino konijn, dus met rode ogen, in de pleeg gehad, die dit ook deed. Bij hem was het waarschijnlijk slecht zicht, dat hij zijn hoofd bewoog om zijn omgeving beter te kunnen zien. Maar dit is wel goed om in de gaten te houden, of het op bepaalde momenten erger is of over een periode erger wordt bijvoorbeeld.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Kolino sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .