Ga naar inhoud

Meranox


Lindaenluna

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ging gisteren met Luna naar de dierenarts voor een ontstoken oogje, maar de dierenarts vond haar licht naar rechts buigen met haar kopje. Dus EC behandeling gestart. Nu kreeg ik Meranox mee ipv Panacur. Maar ik lees wat negatieve verhalen over Meranox, dus ben lichtelijk in paniek. Haar symptomen zijn heel subtiel en de dierenarts twijfelt zelf ook. Maar iemand ervaring met Meranox? Kan ik dit veilig geven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hetzelfde werkzame middel. Ik had voorheen altijd fenbendrops. Maar dat is niet meer verkrijgbaar. Meranox is daar het alternatief voor. Zelfde werkzame stof, dus paniek is niet nodig. Ik moet wel zeggen dat het konijn waar het voor was de fenbendrops wel iets lekkerder van smaak leek te vinden, maar dat gaf verder weinig problemen. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meranox ken ik zelf uit eigen ervaring niet, maar is volgens mij veel makkelijker te doseren dan panacur. Misschien is dat de reden dat daar meer en meer voor gekozen wordt sinds de fenbendrops uit de handel zijn? De panacur pasta is echt dramatisch met doseren. Geen paniek dus, ik denk dat je het jezelf veel makkelijker maakt dan met panacur 🙂

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .