Ga naar inhoud

Lente in de bol


Dorusjedot

Aanbevolen berichten

Knoet heeft sinds vandaag ineens ontzettend de lente in zijn bol lijkt het wel. 

 

Hij heeft de h hele ochtend geprobeerd op Toet te rijden. Zij liet het na een tijdje toe en begon hem daarna ook te wassen. 

 

In de middag zijn ze heel erg rustig geweest en hebben ze vooral geslapen. Maar sinds mijn vriend weer thuis is, is Knoet weer volop bezig. 

Toet is een beetje wisselvallig in wanneer ze het wel en niet laat gebeuren. 

Toch merkte ik net wel wat irritatie bij haar. 

 

Er rekening mee houdend dat hij maar een klein hangoortje is en zij een nog groeiende Vlaamse reus, is dit niet echt een ontwikkeling waar ik heel erg blij mee ben. Waar ze eerst ontzettend klef waren, is Knoet nu iets te klef aan het worden. 

 

Wanneer Knoet een beetje gekalmeerd is, zoekt Toet hem wel weer op en eten ze ook lekker same hooi. (Van hetzelfde plekje, terwijl ze echt een grote ruif hebben). 

 

Is dit een ontwikkeling waar ik mij echt zorgen om moet maken? Of zal het wel loslopen? 

Ikzelf denk dat dit wel goed zal komen, maar misschien hebben jullie tips? 

 

Ik ga ze niet uit elkaar halen, want beide zijn totaal niet agressief naar elkaar. 

Dit veranderd natuurlijk als het echt totaal uit de hand loopt, maar dit is echt het uiterste redmiddel natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Marjoleink:

Volgens mij is overal wel wat onrust. Ik zou het even in de gaten houden, maar niet ingrijpen, tenzij het echt volledig uit de poot loopt.

Ja, merk overal op het forum dat er vanalles speelt. Veel koppeltjes enzo. 
Ik ga ook zeker niet ingrijpen! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde vorige week, rijden, jagen, plukken haar eruit over en weer. Niemand gaf toe. Maakte me flink zorgen, maar zo plots als het begon eindigde het ook. Als ze niet vechten gewoon samen laten, als je ze gaat scheiden maak je het vaak alleen maar erger als ze daarna weer samen komen. 

Ik had het op dit forum gedeeld, kun je ook even kijken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .