Ga naar inhoud

Vechtende konijntjes?


tessiebessie

Aanbevolen berichten

Wij hebben 2 konijnen Pippi (vrouw) & Pluisje (man)... Pluisje is vandaag precies 11 dagen geleden gecastreerd. Vandaag zijn de hechtingen er uit gehaald (een half uurtje geleden). Wij hebben net Pluisje (voor het eerst in 11 dagen) weer bij Pippi gezet & het gaat niet zo goed... Pippi gaat eerst ruiken (of iets) aan de "achterkant" van Pluisje en daarna gaat ze (denk ik, zo ziet het eruit) bijten & vervolgens gaan ze vechten.... Kan iemand mij vertellen waarom ze dat doen en wat ik er aan kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd nu nog uit elkaar tot hij zeker weten niet meer vruchtbaar is. En over een paar dagen opnieuw koppelen. Zou ik eerst even op een neutraal terrein doen, zodat ze de rangorde kunnen bepalen. En dan het hok waar ze samen in komen goed schoonmaken, voor ze hier weer samen ingaan. Nu ziet ze het als haar territorium waarschijnlijk en wilt ze hem daar niet zomaar in toelaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .