Sjaak en Fien Geplaatst: 25 juli 2020 Delen Geplaatst: 25 juli 2020 Hoi, af en toe zit sjaak op deze manier, niet vaak maar af en toen, is dit normaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 26 juli 2020 Delen Geplaatst: 26 juli 2020 Ik zie deze onderschoven houding wel eens na het eten van blindedarmkeutels. Ze drukken hun achterkant dan iets naar voren om beter bij hun anus te kunnen komen met hun snoet om de bdk's te kunnen pakken. Soms blijven ze dan nog even een poosje zo zitten (nagenieten?). Het schijnt nogal lekker spul te zijn, want ik zie ze soms zelfs 'vel-trekken' tijdens het eten er van. Zou dat het kunnen zijn bij Sjaak? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 26 juli 2020 Delen Geplaatst: 26 juli 2020 1 uur geleden zei Bammyflurry: Ik zie deze onderschoven houding wel eens na het eten van blindedarmkeutels. Ze drukken hun achterkant dan iets naar voren om beter bij hun anus te kunnen komen met hun snoet om de bdk's te kunnen pakken. Soms blijven ze dan nog even een poosje zo zitten (nagenieten?). Het schijnt nogal lekker spul te zijn, want ik zie ze soms zelfs 'vel-trekken' tijdens het eten er van. Zou dat het kunnen zijn bij Sjaak? Bij mij zitten ze er ook zo knullig bij voor of nadat ze bdk hebben zitten eten. Dat vel-trekken zie ik ook! Ik word er altijd een beetje onpasselijk van, de enkele keer dat ik een bdk op heb moeten ruimen rook dat nou niet bepaald lekker 🤢. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjaak en Fien Geplaatst: 26 juli 2020 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2020 Dit zie ik ook weleens ja, maar af en toe is hij zomaar voor zich uit aan het staren, en af en toe is hij met deze kromme rug naar buiten aan het staren, ik zie niet wat hier aan vooraf is gegaan... misschien. Maar geen enge ziekten ofzo 😂 dank! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 26 juli 2020 Delen Geplaatst: 26 juli 2020 Jazz zit regelmatig zo. Eigenlijk verder nooit over nagedacht. Hij ligt ook altijd heel typisch, met voor en achterpootjes helemaal uitgestrekt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjaak en Fien Geplaatst: 26 juli 2020 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2020 Thx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten