Ga naar inhoud

Gekke zithouding


Sjaak en Fien

Aanbevolen berichten

Ik zie deze onderschoven houding wel eens na het eten van blindedarmkeutels.

Ze drukken hun achterkant dan iets naar voren om beter bij hun anus te kunnen komen met hun snoet om de bdk's te kunnen pakken. Soms blijven ze dan nog even een poosje zo zitten (nagenieten?). Het schijnt nogal lekker spul te zijn, want ik zie ze soms zelfs 'vel-trekken' tijdens het eten er van. Zou dat het kunnen zijn bij Sjaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bammyflurry:

Ik zie deze onderschoven houding wel eens na het eten van blindedarmkeutels.

Ze drukken hun achterkant dan iets naar voren om beter bij hun anus te kunnen komen met hun snoet om de bdk's te kunnen pakken. Soms blijven ze dan nog even een poosje zo zitten (nagenieten?). Het schijnt nogal lekker spul te zijn, want ik zie ze soms zelfs 'vel-trekken' tijdens het eten er van. Zou dat het kunnen zijn bij Sjaak?

Bij mij zitten ze er ook zo knullig bij voor of nadat ze bdk hebben zitten eten. Dat vel-trekken zie ik ook! Ik word er altijd een beetje onpasselijk van, de enkele keer dat ik een bdk op heb moeten ruimen rook dat nou niet bepaald lekker 🤢.

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .