Ga naar inhoud

nijn word gecastreerd


SuzanneKnuffel

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk? Dus je laat ze nu bij elkaar met die 1% kans dat er een ram is, en die giga kans op een nest?

Het komt niet in je op dat je misschien NU moet laten checken wat het is?

En wat zijn je verdere plannen als het echt twee voedsters zijn? Grote kans dat dat op den duur fout gaat. Hoewel ik het me afvraag, want Nina is wel erg jong om als voedster zijnde te rijden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof dit toch niet mensen.Om 8:53 post ze hier nog en om 9:31 is ze ineens bij de da geweest.....tuurlijk....Mag ik nu eens een keer heel hard hahahahah zeggen. :lol:

 

Nu vind ik het ook heel bijzonder allemaal hoor, daar niet van.

 

Maar technisch gezien zou het wel kunnen, mijn DA zit namelijk om de hoek en ik ben er vaak maar een kwartiertje binnen. Dus ik zou dit ook kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de zekerheid toch maar even langs gaan bij een andere DA. Je kan aan meer dingen bij het geslachtsorgaan van konijnen zien of het een vrouwtje of een mannetje is. Je kan wel ellenlang gaan lopen wachten totdat er uit het niets een balzak verschijnt, maar je zou in principe aan meerdere dingen kunnen zien wat het geslacht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, nee. Twee 99% waarschijnlijk voedsters. 100%= zeker. 99%=1% niet zeker. Wat betekent: 1% kans op een ram. Wat betekent: kans op een nest. Want je weet wat intacte dieren (man+vrouw) doen toch? Dat mag ik hopen?

Ik heb medelijden met je konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .