Ga naar inhoud

nijn word gecastreerd


SuzanneKnuffel

Aanbevolen berichten

Ik kan het heel slecht Ien op de foto idd... Ben echt heel benieuwd wat het nou is en wat je dan gaat doen natuurlijk.

Ik houd wel mijn hart vast als het wel een ram blijkt te zijn, want dat betekent dat hij Nina nu wel kan bevruchten elk moment natuurlijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet dat Deurne niet zo goed is met geslachten? Zoals bij evadonatella? Niemand van hier die je misschien wil helpen?

Bij een konijn van 8 weken zie het best goed, als je het kunt zien. Maar Nina was pas 6 weken natuurlijk. Ik blijf het opvallend vinden dat zij met 11 weken aan het rijden is als voedster zijnde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik ff melden dat ik het erg slecht vind dat Knabbelhuis Deurne nog altijd niet heeft gereageert terwijl ze aan de tel in 't bericht zeggen "de mail word dagelijks beantwoord"...niet dus..

 

Ik denk dat ze in de vakantieperiode daar misschien niet altijd aan toekomen. 

Er zijn opvangen die er weken over doen voordat ze reageren :') 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal wel niet denk ik, maar goed even een hele rare vraag misschien.... Maar wil je wel weten of ze geen hij is?

Zoveel tips en je doet er vrij weinig mee heb ik het idee.

Ik was allang naar een andere konijnkundige dierenarts gegaan om het na te vragen als het ene adres om wat voor reden dan ook geen antwoord geeft.

En weet je, je zegt dat elke dierenarts het zou moeten kunnen zien, dat ze dat heus wel weten.

Nee dus! Want anders had je niet over een maand terug hoeven komen.

Je was er ook vrijwel zeker van dat diegene waar je hem/haar vandaan had het heus wel wist.

Dus ook niet!

We geven je hier iedere keer tips, oplossingen enz. En het begint er steeds meer op te lijken dat je er helemaal niks mee wil doen.Toen ik aan een konijn begon wist ik er zo weinig van, maar was ik zo blij met alle tips die ik hier kreeg en nog steeds krijg.

Terwijl ook ik in het begin met vanalles dacht, zal wel meevallen, wat een onzin en ga zo maar door.

Maar de feiten liggen er. Het is echt allemaal waar wat ze zeggen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat meer om je manier van reageren op tips denk ik. 



Zoals in je topic 'Schildpad'


 


Michelle geeft netjes aan dat een knaagsteen niet goed is voor je konijnen. 


Jouw reactie:



 


 


Wel? Wist ik niet.. nou moet ik zeggen dat ze naar de knaagsteen niet omkijken, maar daar ging de.foto eigenlijk niet om 

 


Je zou ook kunnen reageren van; Dankje Michelle, ik heb hem er meteen uitgehaald. 


Want nu wimpel je het af omdat het om de foto gaat en onder het mom 'ze kijken er niet naar om' terwijl dat Michelle het gewoon goed bedoeld. ;)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .