Ga naar inhoud

nijn word gecastreerd


SuzanneKnuffel

Aanbevolen berichten

Goh ja laten we een nieuwe pispaal pakken.. Misschien kunnen we het gewoon aardig houden zonder persoonlijke beledigingen naar mensen die gewoon hier op het forum zitten, net zoals (bijna) iedereen hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft Michelle geen idee wat een trol is. Beetje zomaar iemand uit het niks verdacht gaan maken (een gebruiker die al langer dan vandaag op het forum zit een nooit onrust stookt). Waar is dat nou weer voor nodig. Ik ben de sfeer van de laatste tijd zo spuugzat.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin het ook heel erg zat te raken, jullie hebben geen die wat jullie voor kwetsende dingen zeggen.

En ik snap niet waarom? Wat doe ik in hemelsblauw verkeerd.

Ik ben gewoon iemand die hier op het forum zit en met niemand ruzie zoekt, ik vind dit pesterijen en dat vind ik echt heel erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet niks verkeerd. Trek het je niet aan Dipsy. Je bedoeld het goed, ik denk dat Michelle zich erg vergist.


Ik hoop gewoon dat Suzanne een keer vertrekt hier, moet je zien hoe het elke keer gaat. Ze geeft iedereen de schuld, maar kijkt nooit naar haar eigen gedrag.


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin het ook heel erg zat te raken, jullie hebben geen die wat jullie voor kwetsende dingen zeggen.

En ik snap niet waarom? Wat doe ik in hemelsblauw verkeerd.

Ik ben gewoon iemand die hier op het forum zit en met niemand ruzie zoekt, ik vind dit pesterijen en dat vind ik echt heel erg.

Sorry excuses,maar je antwoordn waren voor mij vaak gekijk aan die van Suus dus...nogmaals sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .