Ga naar inhoud

nijn word gecastreerd


SuzanneKnuffel

Aanbevolen berichten

Bezorgdheid, heet zoiets. Tja, waarom zou je eigenlijk bezorgd zijn over je dieren... Laat staan over andermans dieren.

Er is een reden waarom we er zo op hameren. Ik vraag me af of je dat snapt.

En ik vraag me ook af, waarom je het steeds weer aanhaalt, als je geen "gemauw" wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige mensen kijken GTST, ik zit op bunnybunch :) goh, het maakt mij niet meer uit. Iedereen geeft hier tevergeefs advies en tips, maar het schijnt allemaal niet dringend genoeg te zijn. Wat jij daarmee doet is aan jou. Zolang jij advies iedere dag blijft negeren, snap ik niet waarom ik niet iedere dag zou mogen blijven reageren? :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou er toch niet meer over doorgaan?

Jij hoeft ook niet 100 keer te herhalen dat je twee ongeholpen dieren bij elkaar hebt, en 50 keer dat je ram hopelijk geholpen wordt. Je weet hoe we erover denken toch? En het is allemaal goedbedoeld. Zodat je straks niet met een hoop ellende zit. Wat ga je bijv doen als ie nog niet geholpen kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies vragen aan de dierenarts vind ik niet altijd het beste wat je kunt doen. Als je medisch advies nodig hebt is de dierenarts inderdaad degene die het beste kan adviseren, maar niet iedere dierenarts weet even veel over het houden van konijnen als huisdier en hoe je daar het beste mee om kunt gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er is niet voor niets een verschil tussen dierenartsen voor honden en katten en konijnkundige dierenartsen..

Ik vertrouw alleen een konijnkundige dierenarts met mijn konijnen.

En ach, wie zijn wij. Wij hebben ten slotte ook maar konijnen, sommigen hebben een opvang, sommigen vrijwilligen daar, meeste zijn ervaringsdeskundigen, nee, ik zou ons niet geloven nee. Wij weten er niets van. Wat doe je hier dan eigenlijk?

Maar nu snap ik waarom je niets aanneemt van wat wij zeggen of adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er is niet voor niets een verschil tussen dierenartsen voor honden en katten en konijnkundige dierenartsen..

Ik vertrouw alleen een konijnkundige dierenarts met mijn konijnen.

En ach, wie zijn wij. Wij hebben ten slotte ook maar konijnen, sommigen hebben een opvang, sommigen vrijwilligen daar, meeste zijn ervaringsdeskundigen, nee, ik zou ons niet geloven nee. Wij weten er niets van. Wat doe je hier dan eigenlijk?

Maar nu snap ik waarom je niets aanneemt van wat wij zeggen of adviseren.

Precies! ik ga morgen.af op wat de dierenarts zegt, niet meer & niet minder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies vragen aan de dierenarts vind ik niet altijd het beste wat je kunt doen. Als je medisch advies nodig hebt is de dierenarts inderdaad degene die het beste kan adviseren, maar niet iedere dierenarts weet even veel over het houden van konijnen als huisdier en hoe je daar het beste mee om kunt gaan.

Precies!Onze dorpsveearts had ons ook het advies gegeven om de ram met 5 maanden te laten helpen en wij waren zo dom om dat vooor zoete koek aan te nemen..En dat deden wij ook braaf en goddank is er niks gebeurd want ik vind 2 konijnen al veel laat staan een heel nest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .