Ga naar inhoud

nijn word gecastreerd


SuzanneKnuffel

Aanbevolen berichten

Waarom wordt ze gesteriliseerd als ik vragen mag??


Ook voedsters kun je beter castreren dan steriliseren, aangezien bij sterilisatie alleen de eileiders worden doorgeknipt, en bij castratie gaan de eileiders (en vaak ook) de baarmoeder er uit. Dit zorgt er voor dat ze geen last heeft van hormonen en ontneemt de kans op baarmoeder kanker. Met sterilisatie maak je haar enkel onvruchtbaar. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wordt ze gesteriliseerd als ik vragen mag??

Ook voedsters kun je beter castreren dan steriliseren, aangezien bij sterilisatie alleen de eileiders worden doorgeknipt, en bij castratie gaan de eileiders (en vaak ook) de baarmoeder er uit. Dit zorgt er voor dat ze geen last heeft van hormonen en ontneemt de kans op baarmoeder kanker. Met sterilisatie maak je haar enkel onvruchtbaar.

Oh, dat wist ik dus niet. Dan word ze dus inderdaad wel gewoon gecastreerd..

Mochten ze gaan vechten, is het dan raadzaam om een ram erbij te zetten die 't evt weer in evenwicht gaat brengen of zal dit geen nut hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke top. 


Mocht er onrust komen kan een ex-ram inderdaad voor rust zorgen. Nadeel van een drietal is wel dat er vaak een buiten de boot valt. Dus als je genoeg ruimte hebt, zouden 2 ex-rammen er bij beter zijn. 


 


Ik weet niet waar je woont, maar ik zou ze allebei nog even een keer extra laten checken bij een opvang of iemand van BB. Daar hoeven ze vast geen geld voor. Dat je geen balletjes ziet met 12 weken wil niet zeggen dat het geen ram is. Ze kunnen ze intrekken, of ze zijn gewoon laat. 


Echt, je kunt zo een hoop leed besparen. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee want DAN weet je het even niet meer, is het niet?Je klets van A tot Z uit je nek en als het te warm word dan gooi je het over een andere boeg door weer zoetjes een nieuwe vraag in de groep te gooien.


 


Maar voor degene die wil weten wat ik dan geschreven had:Tuurlijk joh,waarom neem je niet gelijk 2 rammen?Dat past best in dat rennetje van de Action.En dien 80cm kooi...ach met een beetje propppen kom je een heel eind....


 


Verder ga ik nu een negeervoorkeur inschakelen want het blijkt dat ik het moeilijk vind om hier niet op te reageren.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke top.

Mocht er onrust komen kan een ex-ram inderdaad voor rust zorgen. Nadeel van een drietal is wel dat er vaak een buiten de boot valt. Dus als je genoeg ruimte hebt, zouden 2 ex-rammen er bij beter zijn.

Ik weet niet waar je woont, maar ik zou ze allebei nog even een keer extra laten checken bij een opvang of iemand van BB. Daar hoeven ze vast geen geld voor. Dat je geen balletjes ziet met 12 weken wil niet zeggen dat het geen ram is. Ze kunnen ze intrekken, of ze zijn gewoon laat.

Echt, je kunt zo een hoop leed besparen.

Bij iemand van BB? Ben je gek?? zou dan nog eerder naar een opvang rijden.. er is een opvang in Deurne meen ik.. maar daarbij.. ze heeft me alles laten zien en ze hebben beide een spleetje.. zoals je ook op google op plaatjes kan zien.. toch twijfel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij die in deurne moet je ze maar niet laten sexen, zij heeft Muis van evadonatella verkeerd gesext. (met al het gedoe tot gevolg)


 


En of ik twijfel? Ik was er niet bij, dus moet het doen met jouw verhaal. Aangezien je zegt dat ze waarschijnlijk een voedster is, ben je er zelf niet helemaal van overtuigd. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzanne even zonder je aan te willen vallen.

waar woon je ergens?

Er zit idd in deurne een opvang.

Maar echt geloof me de dierenarts MOET kunnen zien wat het geslacht is op deze leeftijd.

Kan ze dat niet dan is het geen kundige dierenarts op het gebied van konijnen.

echt geloof me laat het checken en rijd idd desnoods naar deurne om marielle te laten checken dan weet je in ieder geval waaraan en waaraf. Afwachten is supwer dom. Als het wel een ram is heb je echt de poppen aan het dansen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .