Ga naar inhoud

Konijntje met stafylokokken.


Shivas

Aanbevolen berichten

Shivas heeft trouwens groot gelijk met die vacht hoor. Van konijnen ken ik het niet, maar bij honden zie je het heel vaak. Baasjes die denken dat de langharige vacht van hun hond keurig verzorgt is, terwijl op de huid gewoon een viltlaag zit. Dat is echt heel ongezond en de huid kan daar helemaal kapot door gaan. Een konijn met zo'n vacht moet een onbeschrijflijke opluchting voelen als hij daarvan verlost wordt.


Link naar reactie
Delen op andere sites

De site is niet goed volgens anderen hier, maar heb jij ontevreden "klantjes"?? Zolang jij weet dat je goed bent voor jouw nijntjes lekker doorgaan!

Je moet je niet zo op je kop laten zitten door relatief vreemden..!

Daar ben ik het op zich mee eens.Ik zou echt niet mijn site gaan veranderen omdat een paar onbekende mensen het hier niet goed vinden.Wie vind dat het beter/anders moet, maakt zijn eigen site maar. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwa ik denk dat de kans klein is nu er aangegeven is dat de konijnen geëuthanaseerd zullen worden als ze woensdag niet opgehaald zullen worden. Het staat er echt, ik hoop natuurlijk van harte dat dat niet gaat gebeuren, dat zou echt afschuwelijk zijn.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is in een opwelling geschreven en een ieder weet dat, ze dat echt niet gaat doen. Iedereen kan in een emotionele rollercoaster komen en dingen zeggen die hij nooit zo bedoeld heeft. 


Laten we het ontopic houden, want ik volg dit topic al een tijdje en ik vind het mooi om het herstel te zien van dit nijntje. 


  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is in een opwelling geschreven en een ieder weet dat, ze dat echt niet gaat doen. Iedereen kan in een emotionele rollercoaster komen en dingen zeggen die hij nooit zo bedoeld heeft. 

Laten we het ontopic houden, want ik volg dit topic al een tijdje en ik vind het mooi om het herstel te zien van dit nijntje. 

Niet mee eens. Dreigen met de dood vind ik te allen tijde geen grap of emotionele rollercoaster uiting. Doodleuk doorgaan (wat een woordspeling) met ontopic blijven bij iemand die dat soort uitspraken heeft gedaan vind ik struisvogelpolitiek en zelfs te ver gaan. Ik ben van mening dat ook dit topic gesloten zou moeten worden.

TS zal hopelijk de hulp zoeken, vinden en krijgen die nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze misschien idd een time put heeft genomen, ik snap dat wat ze heeft gezegd niet kan, maar ieder mens kan in emotie dingen zeggen, waar diegene spijt van heeft.

Geef haar een kans zou ik zeggen...

Ben overigens ook heel erg benieuwd hoe het met het konijntje gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet mee eens. Dreigen met de dood vind ik te allen tijde geen grap of emotionele rollercoaster uiting. Doodleuk doorgaan (wat een woordspeling) met ontopic blijven bij iemand die dat soort uitspraken heeft gedaan vind ik struisvogelpolitiek en zelfs te ver gaan. Ik ben van mening dat ook dit topic gesloten zou moeten worden.

TS zal hopelijk de hulp zoeken, vinden en krijgen die nodig is.

 

Dat vind jij, maar het gebeurd vaak genoeg met mensen die erg emotioneel zijn/psychisch een klap hebben gekregen (wat het overigens niet goed keurt, maar ik keur zoveel dingen niet goed en worden ook zonder reden uitgesproken, maar ga niet meteen die mensen helemaal de grond in trappen). Die zitten er volledig doorheen en daar helpen jouw reacties niet echt in mee, die vaak enorm kort door de bocht zijn waarin volgens jou alleen jouw visie klopt. 

Ik vind het onzin dat dit topic gesloten moet worden, omdat jij andere dingen moet aanhalen dan dit konijntje en dan ook nog met een zeer onvriendelijke steek onder water. Je mag het struisvogelpolitiek noemen, maar daar ben ik het niet mee eens. Dit topic is ook leerzaam voor andere mensen, want met duizenden konijnen die ik heb gezien/in handen gehad heb ik dit ook nog nooit gezien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn intentie is niet onvriendelijk, ik vind de situatie erg zorgelijk. Vervelend dat dat elke keer zo aangehaald wordt, ik zie het nut daar niet van in, er worden dingen opgeroepen die er van mij uit niet zijn. Ik vind dan ook dat je daar geen reden voor hebt. Jij hebt jouw mening, ik de mijne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind jij, maar het gebeurd vaak genoeg met mensen die erg emotioneel zijn/psychisch een klap hebben gekregen (wat het overigens niet goed keurt, maar ik keur zoveel dingen niet goed en worden ook zonder reden uitgesproken, maar ga niet meteen die mensen helemaal de grond in trappen). Die zitten er volledig doorheen en daar helpen jouw reacties niet echt in mee, die vaak enorm kort door de bocht zijn waarin volgens jou alleen jouw visie klopt. 

Ik vind het onzin dat dit topic gesloten moet worden, omdat jij andere dingen moet aanhalen dan dit konijntje en dan ook nog met een zeer onvriendelijke steek onder water. Je mag het struisvogelpolitiek noemen, maar daar ben ik het niet mee eens. Dit topic is ook leerzaam voor andere mensen, want met duizenden konijnen die ik heb gezien/in handen gehad heb ik dit ook nog nooit gezien. 

Verder vind ik dat een mens meer is dan een optelsom van zijn uitspraken. Uiteindelijk zijn het je daden die tellen en niet je woorden en als deze dame echt voor 69 konijntjes zorgt, neem ik mijn petje daar voor af. Dan kan ik me voorstellen dat het ook wel eens te veel wordt. Hulp aanbieden lijkt me dan handiger dan beledigd je rug naar haar toe te keren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn intentie is niet onvriendelijk, ik vind de situatie erg zorgelijk. Vervelend dat dat elke keer zo aangehaald wordt, ik zie het nut daar niet van in. Jij hebt jouw mening, ik de mijne.

Natuurlijk bedoel jij het wel goed, maar ik denk dat jouw goede bedoelingen wat moeilijker uit je tekst te halen zijn. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, dank je

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat er meer aan de hand kan zijn dan wat er hier op een konijnenforum besproken kan worden, daar zijn professionals voor en geen konijnenliefhebbers, ook niet als je duizenden konijnen in je handen hebt gehad, hoe goed bedoeld ook. En dat bedoel ik ook alleen maar goed, vanuit bezorgdheid.

Hopelijk begrijpen we elkaar.

Ho ho, nu haal je dingen door elkaar, duizenden konijnen in handen en hulp zoeken zijn twee dingen die los van elkaar staan. Die duizenden konijnen ging om het feit dat ik benieuwd ben naar het herstel van dit konijntje, dat heeft niks te maken met hulp zoeken. 

Overigens als je dingen goed bedoeld, is het wel verstandig om eens te kijken naar hoe je dingen typt, want mijn nekharen gaan er hard van overeind staan en dat zal voor Shivas hetzelfde zijn. Daarmee help je dan ook niet, ik hoop ook dat je dat begrijpt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar... Ik kan ook helemaal niet helpen vind ik! Wat voor hulp kan ik deze persoon bieden? Geen. En dat is weer niet verkeerd bedoeld, en sorry Daisy dat ik weer offtopic ga, maar mij gaat het erom dat er passende hulp komt, die ik echt niet kan bieden. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat dat in mijn bereik ligt.

Over jouw nekharen heb ik overigens geen invloed :lol: Sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga haar zo maar es ff een pb sturen, wie weet. ;)

En uiteraard kun je daar wel wat aan doen Rian. Eerlijk gezegd vind ik dat je soms erg bot en ongevoelig overkomt (al zie ik ook vaak genoeg berichten waarom ik krom kan liggen). Zul je vast niet zo bedoelen, maar iets lezen komt harder aan dan wanneer je het iemand hoort zeggen en je ook het gezicht kunt zien. En uitspraken als dat jij dan maar vindt dat iemand dan niet zijn shit op het forum moet gooien is dan wel erg kort door de bocht. Dan kun je beter gewoon niet reageren. Ik heb zelf ook periodes dat ik gewoon rot in mijn vel zit en kan helaas niet alles delen met mensen in mijn omgeving en dan heb ik het hier wel eens neergezet en vaak krijg je dan wel even nieuwe gezichtspunten. En dan vind ik zelf het ook niet prettig als er dan iemand nog een hele schep bovenop doet. Je hoeft niet alles in te pakken met cadeaupapier en strikjes maar een klein beetje nuance is gewoon fijn, want je moet natuurlijk wel eerlijk blijven en niet mensen naar de mond praten/typen. ;)

En ik hoop ook dat dit diertje er snel bovenop komt. Uiteraard TS ook, maar dat ligt buiten onze macht. Daar heb je helemaal gelijk in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .