Ga naar inhoud

Een soort... balletje...?


Willllieeee

Aanbevolen berichten

Hoi

mijn twee konijnen zijn bezig met de 48 uur durende koppelsessie. Vannacht is er denk ik wel gevochten want alles lag door elkaar en ooooveral lag stro. Maar ze hadden niks dus het zal wel mee zijn gevallen.
Nu pakte ik alleen even de ram op om te kijken of hij gewond was, en ik zag bij het uh... geslachtsdelen plekje een soort roze balletje eruitsteken. Het was niet viezigheid ofzo, echt een stuk vlees wat uit een gaatje stak. Doorsnee bijna een cm. Wat. is. dat.

Hij is de hele tijd nog met seksueel gedrag bezig, omdat de hormonen nog niet weg zijn, zei de baas van de opvang (zelfs na 5 weken kan dat er blijkbaar nog zijn). Hij is dus de hele tijd aan het rijden op de voedster. Heeft het daar iets mee te maken?
Ook likt hij zijn (hoe noem je dat) steeds, maar misschien valt me dat nu pas op en doet hij dat altijd al. Hij likt zich sowieso heeel vaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even proberen een foto te maken?


Ā 


Wat nog kan, past niet echt in je omschrijving, is dat zn anus opgezet is.


Misschien dat je toevallig op een moment hebt gekeken dat hij toch wat opgewonden is, of net is geweest.


Anders dan moet je gaan denken een klein abces of iets in die trant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in hemelsnaam naar een dierenarts en ga niet af op allerlei rare dingen die hier op afstand van achter een computer genoemd worden. Ik vind het niet bijster handig van je Kolino, je bent toch ook geen dierenarts?

Wie weet wat het beestje heeft en dan blijft hij ermee rondlopen omdat jij o.a. zegt dat het een stijve penis is, waar ik eerlijk gezegd bij een ram nog nooit van heb gehoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja een ram heeft een penis als het goed is, dus het lijkt me vanzelfsprekend dat ie stijf kan worden..is de natuur...k snap niet hoe dat zo'n belachelijke suggestie is :) kolino probeert te helpen, hoef je kolino niet zo voor af te branden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan wel, maar een balletje zou ik het niet noemen. Dus om op een post over een balletje zo stellig te zeggen dat het z'n piemel is....

Ook de suggestie opgezette anus bij gas vind ik dubieus.

Feit is dat niemand het weet zonder foto of het dier echt gezien te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja een ram heeft een penis als het goed is, dus het lijkt me vanzelfsprekend dat ie stijf kan worden..is de natuur...k snap niet hoe dat zo'n belachelijke suggestie is :) kolino probeert te helpen, hoef je kolino niet zo voor af te branden :P

Sorry, het was geen afbranderij (Vat je dat serieus zo op??)

Kolino probeert vast te helpen, maar stel dat het beestje een bijtwond heeft en er zomaar een stukje darm naar buiten puilt, ik noem maar wat, dan is een stijve konijnenpenis of een gezwollen anus van een afstand en van achter een computer niet heel handig. Dus, altijd even langs de DA als je iets geks ziet en niet weet hoe of wat.

Lonja hahaha, dat je dat nog weet, het anusverhaal! Jaja... overkomt je nooit een tweede keer. Denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh je wou zeggen dat je toon vriendelijk was rian? Ik vind dat je gelijk hebt over de Dierenarts maar man Doe eens rustig...k word echt ziek van mensen als jij op internet eerlijk gezegd

Laat ik mezelf even nuanceren en jou het voordeel van de twijfel geven , ipv van eruit gaan dat jij een of andere internet-aso bent. Ik vond de manier waarop je het zei allesbehalve vriendelijk, je zal het misschien niet zo bedoelt hebben maar je toon komt gewoon niet over op internet. Ik ben het met je eens over de dierenarts maar als je telkens commentaar gaat leveren op wat anderen voor advies geven/opvatting hebben op een probleem dan durft straks niemand meer wat te zeggen. Want voor jou zijn het misschien 'rare dingen over internet' maar voor iemand anders is het misschien eerlijk advies. Jou advies doe ik toch ook niet af als onzin? Je hoeft het niet zo op de man te spelen vind ik, ik heb daar moeite mee dat mensen zo zijn op internet.Ā 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ram had dat ook, die was toen dus bij een ander konijn gezet die hem in z'n penis had gebeten. Zou dus wel even langs de DA gaan met dit soort dingen...


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat Rian helemaal gelijk heeft. Het is altijd moeilijk om je mening duidelijk weer te geven op een forum. Je kunt het naar mijn mening ook heftiger lezen dan het er staat. Misschien niet alles direct zo boos opvatten helpt ook al een stuk. Niet iedereen met een afwijkende mening is gelijk een "internet-aso"....

Medisch advies geven over een probleem op een forum is lastig. Zeker als het gaat over een afwijkend plekje, kun je nooit zo stellig zijn zonder foto. Ik vind daarom ook dat mensen geen medisch advies moeten geven, anders dan naar een dokter te gaan.

Verder wil ik toch even zeggen dat ik het vreemd vind dat mensen hun mening niet mogen geven. Als er echt onzinnig advies wordt gegeven, dan mag je daar toch op wijzen? Het blijft jammer dat mensen het hebben van een andere mening telkens weer verwarren met onaardig zijn.

En als we het daar toch over hebben.... "Ik word echt ziek van mensen zoals jij" vind ik dan weer totaal onnodig!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gooi hier een slotje op voor het nog verder uit de hand loopt. Op de man spelen is niet nodig en daar is de TS niet mee geholpen.

Lieslot, als je het niet vertrouwd is inderdaad het enige juiste advies om de dierenarts te bezoeken. We kunnen vanalles speculeren, maar ervoor geleerd hebben we niet. Dan kun je beter een keer of 10 te veel naar de dierenarts te gaan, als 1 keer te weinig. Mocht je nieuwe vragen krijgen, kun je altijd weer een nieuw topic openen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .