Ga naar inhoud

Waar halen jullie Sience Selective vandaan?


Suuzz

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

zoals een aantal van jullie wel weten heb ik thuis 4 konijnen. Ze zijn gek op hun SS. De uk krijgt nu nog junior, maar over een weekje of 4 gaat hij ook over op de gewone SS.

Nu gaat dat best hard, 4 konijnen aan de brokjes! Ik wil dus graag een zak van 10 kg in huis halen.

Wie weet waar ik die het goedkoopste kan halen? Waar halen jullie het vandaan?

In het tuincentrum is een zak 50 euro, maar ik zag al dat je het ook uit Engeland kan laten bezorgen voor 35 per zak?

Hoe doen jullie dat?

En iemand ervaring hoelang 4 knijnen ongeveer met 10 kilo doen? (ik heb grofweg uitgerekend dat elk konijn per kg lichaamsgewicht 15 gram krijgt en dan kom ik op ongeveer 100 dagen ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je je kleine konijn gewoon de "gewone" SS geven, hoor. Die van mij hebben als klein konijntje nooit Junior voer gehad. Ze aten gelijk met hun moeder mee en die had gewoon de SS voor volwassenen.

Hoe dan ook... ik haal de zakken gewoon bij de dierenwinkel. Ik haal meestal ook gewoon een zak van 1,5 kg, want dat past toevallig net in een blik die ik in de keuken heb staan. Voor zo'n zak betaal ik bij de ene dierenwinkel 10 euro en bij de andere 8 euro (maar dan moet ik er toevallig in de buurt zijn, anders ben ik het verschil kwijt aan benzinekosten).

Ik weet dat ik te veel betaal, maar ik vind het zelf een beetje eng om uit Engeland te bestellen. Geen idee waarom, ik bestel wel vaker dingen via internet. Maar toch... nooit gedaan.

Maar misschien is het wel een idee om met meerdere BB'ers te bestellen, dan ben je minder geld kwijt aan SS én verzendkosten, denk ik. Eens kijken of er mensen in de buurt wonen die wel eens in Engeland bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kim en Saar: Het lijkt me een goed idee! Voorlopig heb ik nog genoeg, want ik ga dit weekend voor 3 weken weg en wil wel dat er dan genoeg eten is voor de konijnen.. Ik weet niet of jij er haast mee hebt? Ik kan je tegen de tijd dat ik ga bestellen wel een PB sturen, dan kunnen we kijken of en hoe we het kunnen regelen.

@ Jorieke: Ik heb net een zak junior gehaald :P Maar ik denk niet dat dat ook niet slecht is om nog te geven haha, dus ik maak die zak eerst op en dan gaat hij ook over op de gewone SS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het geld dat je bij bunnybin betaalt voor 1 zak + verzendkosten had ik twee zakken vanuit Engeland.

Met dat verschil dat je natuurlijk wel de opvangen steunt door bij Bunnybin te bestellen.

Overigens snap ik het natuurlijk wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .