Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Daar zijn we hoor!!!!! Whahahha wat lief al jullie reacties en bezorgdheden...

De da vond zijn verdikkingen zichtbaar geslonken. Dit was de eerste keer sinds een maand dat ze zijn ogen kon zien!! :-)

Ook zijn oren die zoooo dik waren zijn echt weer slank.

Zijn huidje is in en in droog, gebarsten.......zit vol kortsen.....

Maar goed dat hoort erbij, helaas.

Wel ben ik geschrokken!

Joep is nog meer afgevallen.

Het eten doet hem ook veel pijn, zijn lippen en neus zijn zo kapot en schraal etc. Zijn neusje zit ook zo vol snot, echt helemaal dicht. Ik zou ook echt veel minder eten.

Schrik niet.....Joep is 900 gram kwijt. Dus vanaf nu ga ik hem bijvoeren. Hij heeft net al ruim een half zakje op. Probeer, nee we gaan gewoon zeker 1 zakje per dag geven en als lukt zelfs 1,5! Daarnaast zijn halve boterham in water gedompeld en zelf wat wilg etc maar ja das niet echt veel wat hij zelf eet.

`Hij was 4,3! Nu 3,5!

Dus.....een hele brutale vraag, maar mocht je nog zakjes bijvoer hebben....je mag ze me toesturen!!!!!!! Of wie weet er een goedkoop adresje? Ik betaal per zakje 3,10!

Dat is dus even 25 euro per week aan bijvoeren!!!

Maar goed, we gaan er weer voor en gaan door zoals we al deden.

We zijn ver, ik zou het verschrikkelijk vinden als hij het niet gaat redden doordat hij zo mager is, geen energie heeft en dus alsnog komt te overlijden. Hij MOET aankomen!

Buiten dat, was ze wel tevreden maar ze zei wel......hij is van heeel ver gekomen....en hij moet nog wel een groot stuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze helaas niet in huis momenteel ik had ze graag gestuurd.

Maar op deze site hebben ze ze ook ze zijn per stuk 2,70 euro en per 10 dan kosten ze 2,50 euro perstuk, ze hebben op deze site ook carprofen pijnstiller etc.. ik weet niet of je dat Joepie nu ook als pijnstiller geeft maar het is waarschijnlijk hier op deze site een stuk goedkoper dan bij je DA en het is het zelfde middel gewoon, goed kijk maar misschien heb je er wat aan.

http://www.diergeneesmiddel.nl/product_info.php?products_id=106

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja daar heb ik niet opgelet.

Ik bestel het vaak gewoon als ik dingen moet aan vullen in mijn ehbo bak voor de nijnen of hond, bij de dierenarts krijg ik het niet zomaar mee om mijn ehbobak aan te vullen en die dingen die altijd makkelijk zijn om in huis te hebben hebben ze ook op deze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .