Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dank je wel! Super dat je net nieuw bent en dit al zou willen doen. Maar geld wil ik niet aannemen....

Zakjes mogen deze kant op komen omdat ik dacht,,,,wie het over heeft, hier kunnen we het goed gebruiken.

Bedankt voor je steun!!

Verstandig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de vorige keer bij cavia kruiden luzerne ruiten en rode biet ruiten gekocht en nog andere dingen. Die ruiten vind joep erg lekker. Daar kan hij best wat van eten. Hoe moet ik dat zien? Als bijvoer? Als snoepje? Hoeveel mag hij daarvan hebben???

Omdat de rode biet ruit bijna op is heb ik nieuwe besteld en gelijk ook de wortel ruit en wat appel en banaan vlokken etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed zeg dat Joep zoveel heeft gegeten

zou je niet aan de dierenarts kunnen vragen of hij iets anders heeft van pijnstiller of dat hij er wat meer van mag hebben.

want hoeveel krijg hij nu aan pijnstiller?

want als kanina met haar haakjes zit krijgt ze 3x daags 0,6ml van de carprofen drops

mischien dat joep gewoon te weinig krijgt want dit is wel zielig nog zoveel pijn hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erwtenvlokken - 2,5 kg

€4,20

Erwten__vlok___2_4a87dc412534d_90x90.jpg&newxsize=90&newysize=90&fileout=

Botten | Gewichtstoename | Spijsvertering | Pels | Huid | Zwangerschap | Eetlustopwekkend

http://www.baroen.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=15&Itemid=1

Misschien dat je hier ook iets aan hebt het is gezond voor je nijn en heeft ook nog een aantal werkingen zoals gewichtstoename.

Dit word vaker gebruikt bij vermagerde konijnen om ze weer op gewicht etcc te krijgen.

aangepast door tamara29
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat Joepie weer zo goed heeft gegeten! Kom op Joep, het gaat echt helemaal de goede kant op! Je bent er bijna, dat weet ik zeker:) En natuurlijk baasje van Joepie (ik weet niet hoe je heet, sorry:$): Nog heel even volhouden, geweldig wat je allemaal voor dit beestje doet. Dat je zoveel over hebt voor een konijn, dat is gewoon geweldig. Als nou ook al die mensen die een konijn in een mini hokje hebben dat zouden doen...Houd moed zou ik zeggen:) Heb je misschien weer nieuwe foto's?:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllll

Graag gedaan :love::love:

Dikke kus aan Joep :party:

En als hij dadelijk zoveel kaarten heeft en lekker opgeknapt is wil je dan een foto maken :$

Roxanne....en Bo en Lizzi

Jeanette en dochter en je dietjes.....

BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief en zooooo bijzonder!!

aangepast door jrjsieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak er zeker foto's van hoor! Zeker weten!! Hij moest eens weten!!!

Even iets anders.....Joep was echt zindelijk......alle keutels en plasjes op de bak.

De afgelopen tijd vele keutels naast de bak, gewoon op de plek waar hij ligt...begrijpelijk, als je ziek bent. Maar nu gaan ook steeds vaker de plasjes ernaast........en dan blijft ie gewoon zitten, echt alles vies! Net met zijn billen en al onder de kraan en omdat we joep best de ruimte hebben gegeven heb ik zijn ruimte nu weer beperkt. misschien zo'n 1,5 vierkante meter ofzo maar ja actief is hij nog niet, hoogstens een paar stappen links of rechts....

Zal dat plassen ook met zijn ziek zijn te maken te hebben, geen zin om de bak op te zoeken ofzo!?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joepie, zou je nog willen antwoorden op mijn mail ;)

Dan kan ik de voeding namelijk naar je toe sturen ;)

En over de bak, tsja, soms hebben ze gewoon geen zin...

2 van mijn konijnen zijn zindelijk, de ander heeft het wel een poosje gedaan, maar daarna gewoon mee gestopt.

En doet het nu weer overal... Heel fijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is gewoon een grote luiwammes!!!!!!!!

Weten jullie hoe dat werkt met bijvoeding...?

Sinds hij dat dus krijgt eet hij echt meer!!!

Net heeft hij.................................50 ss brokken op!!!!!! En gelijk erna nog best veel groente!

Echt zooooo veel en zoooo goed!!! Tja en die brokjes...ja die tel ik inderdaad!!! Tja je moet wat he als je ze 1 voor 1 bij hem in zijn mondje stopt.

Maar op deze manier moet hij echt wel aangekomen zijn als we as dinsdag weer naar de da gaan!!!

Vandaag heeft hij al 45ml bijvoer op, en dan al dat andere....en vanavond krijgt hij nog zo'n 30!?!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .