Ga naar inhoud

max zn darmpjes doen niet zo veel...


wupsie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik weet het. maar als het in de maag zit (wat ik dus vermoed omdat hij steeds kleine beetje eet) helpt lactulose niet. dat was de laatste keer met gijs ook zo. lactulose trekt het vocht aan in de darmen. hebe dus niks aan als het in de maag zit. maar ik moet over een half uurtje bij de dierenarts zijn, dan zullen we wel horen wat hij er van vindt. Hoop dat hij nu wel wat voelt en dat een foto of echo niet nodig is :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

er was weer niks te voelen ,maar omdat hij steeds kleine beetjes eet heb ik toch de haarbal pasta mee gekregen in plaats van de lactulose. Als hij echt duidelijk een haarbal had gevoeld zou hij hem geopereerd hebben, maar hij wil het nog niet doen omdat hij neit met zekerheid kan zeggen dat het dan wel opgelost is. we gaan dus maar hard hopen dat de katalax helpt. anders weet ik het ook neit meer :s met de ciseral blijven zn darmen wel goed op gang en hij eet ook nog kleine beetjes dus we kunnen dit in iedergeval proberen. we gaan hem maar gewoon veel aandacht en liefde geven en het beste hopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn helemaal trots :) hij heeft eerst bij frank het halve bakje brokjes van gisteravond opgegeten en net de helft van zn nieuwe portie biks :D en nu zit hij vrolijk aan de wilgentak :)

Verder lijkt hij zich hier ook wel op zijn gemak te voelen: Max blijkt een rugslaper:p Frank heeft hem smorgens al 2 keer betrapt dat hij op zn rug met de pootjes in de lucht lag te slapen:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zei ik ook tegen frank, dat hij een foto moest maken. ik heb het ook niet gezien en ben ook erg nieuwsgierig. We waren eerst bang dat het misschien van de heimwee zou komen dat hij zich niet lekker voelt maar dan zou hij toch niet zo slapen? ik zie hem overdag inderdaad ook op zijn zij slapen, dat is ook al heel schattig. misschien als hij heir overdag ook lo in de kamer is straks dat ik het ook mag aanschouwen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel leuk zijn als ie dat gaat doen, want wat ik daarvan op foto's heb gezien is echt schattig. En het leuke is, Max is niet meteen wakker als je een foto gaat maken. Die blijft altijd nog eventjes liggen (dan zal hij diep in slaap zijn), als de flitser eruit springt óf ik zei zijn naam, dan stond hij pas op.

Maar gaat alles weer iets beter met hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat vond ik de eertse keer niet leuk hoor! daatie neit reageerde haha schrok me dood! Maar hij heeft vandaag alles wat ik voor hem neer legde wel opgegeten dus het gaat de goede kant op. Hij is nog wel heel rustig.

Maar nu is mini ineens raar aan het doe. Eet niet alle brokken in een keer op. vindt eten niet zo belangrijk meer als eerst (ze laat zomaar een blad andijvie liggen en loopt weg) ook vindt ze mij een beetje eng lijkt het. misschien dat ze ook wel gewoon door heeft dat ik vervelend aan het doen ben bij max iedere keer. en ik stuurde haar iedere keer weg als ze max zn brokjes kwam stelen dus ik denk dat ze ook een beetje boos is op me :P ach het zal wel goed komen. Ze eet later wel alles op dus ze zal wel denken dat ze niet meer hoeft op te schieten:p en er gaat trouwens ook elke dag een dikke bak kruiden leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gelukkig wel. net weer ff af gestofzuigd:p maar ik zie hem dan ook nog ademen als ik goed kijk dus dan ben ik weer gerust haha.

Mini liet me wel schrikken vanmoren ze lag gewoon op haar buik met de pootjes ingetrokken maar haar hoofdje was helemaal scheef gevallen. ze reageerde ook niet toen ik haar riepen toen ik haar aanraakte ook niet direct. ze keek echt heel duf van huh? wat is er? ze zal bij het dutten wel diep in slaap gevallen zijn en omgevallen:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee juist om de problemen niet te hebben hebben we zover gereden ;) maar ja ziek kunnen ze allemaal worden helaas. en genieten doe ik nu ook wel als hij zich goed voelt. alleen heeft mini erg veel hormoontjes door haar lijfje gieren! ze zit veel achter hem aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me ook echt rot toen ik hoorde dat hij ziek was. Ik maar denken dat ik iets over het hoofd had gezien, maar dat is natuurlijk niet. Hij at goed, dronk ook niet super veel of juist weinig. Alleen die haren, maar dat had hij altijd al (had ik ook in zijn ''aanbod'' topic gezet).

Ben echt blij dat het nu beter gaat hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bah! het leek zo goed te gaan! vandaag dus geprobeerd om 2 keer ciseral en katalax te geven. Om 6 uur heeft hij de ciseral, katalax en metacam gehad. om een uur of 8 heeft hij nog enthausiast basilicum gegeten maar nu wil ik hem brokken geven en die wil hij weer niet! hij heeft er een paar op maar wil daarna niks meer. ook andijvie wil hij nu niet. misschien loos alarm maar baal hier otch echt wel van!! vanacht dus toch maar weer om 2 uur het wekkertje zetten (ookal ben ik al een paar dagen om 2 uur klaar wakker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar hij at weer normaal! en nu is het weer net als woensdag en donderdag. hij pakte net wel een blaadje basilicum aan en at een paar brokjes. maar al snel ging hij weer languit liggen en knarste hij.

Als ik het bakje voor hem zet begint hij in het bakje te bijten en te graven en graaft hem tussen zn achterpoten door. Meestal neemt hij daarna dan ook een biksje. Kent iemand dit gedrag? vind het lijken of hij wil eten maar omdat het hem niet lukt wordt hij sjachrijnig ofzo.

Ook als hij iets zachts eet zoals andijvie hoor ik zijn tandjes/kiesjes over elkaar gaan. is dit wel normaal? of kan dit de oorzaak zijn? heb dit bij mini of gijs nog nooit opgemerkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .