Ga naar inhoud

max zn darmpjes doen niet zo veel...


wupsie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nou gister avond was hij dat ook maar nu dus niet meer. ben net thuis. er lagen wel keutels aan zijn kant van het hekje dus zijn darmen liggen niet helemaal stil nu. ook het blaadje witlof was op, maar het etensbakje lag op de kop met alle biks er nog in. Dit nog een keer voor zn neus gehouden maarhij begint gelijk te slaan op het bakje metzijn voorpoten en met zn kop te duwen. daarna liet hij weer een mooie harde knars horen....:s gelijk de DA maar weer gebeld dus. om 10 voor 2 moet ik weer langs komen en wordt hij nog een keer bekeken. waarom zijn de darmen weer stil gaan liggen en heeft hij toch weer pijn nadat hij gister weer zo vrolijk en blij was! het was toen echt een heel ander beestje! zou er dan toch een nadere oorzaak zijn dan alleen stress? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

max heeft weer een injectie gehad met primperid en ik heb nog 3 spuitjes meegekregen voor vanavond en morgen. Daarnaast heb ik metacam kat meegekregen.

maar ik ben vergeten hoe vaak ik het moest geven. ik kon ook nog de carprofen eerdt geven maar daar reageert hij neit echt op. zou ik dit eventueel een keer extra kunnen geven? inmiddels eet hij nog steeds niet en knarst hij nog steeds dus hij heeft echt pijn :(

verder meot ik doorgaan met de ciseral

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stofwisseling is bij een konijn natuurlijk sneller dan bij een kat, volgens mij is het ook 2x, maar je kan bij twijfel beter de DA bellen. Masseren probeerde ik hier zoveel mogelijk, maar hoe lang en hoe vaak het precies moet weet ik eigenlijk ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje. hij lijkt het niet echt leuk te vinden om op zn rug op de toren te liggen (heb geen stoel om op te zitten dus dan maar zo :P) maar hij protesteert niet. toen ik vordat we naar de DA gingen even zijn buikje voelde ging hij daarna wel weer een beetje eten. bah waarom werkt het nou toch niet zo goed als gister?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem de konijnen gewoon op schoot en dan niet op de rug. Gewoon met het kontje naar me toe, misschien dat dit bij Max ook wat makkelijker gaat op die manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee het werkt dus niet:p hij gaat er hard vandoor:p ook de wortel wil hij niet. heb ne weer wat ananas met een spuitje gegeven maar ook de keutels lijken op :s op de kleedjes lijkt niks bijgekomen en in de bak met hooi is het lastig te zien. misschien een kleine dosis ciseral extra?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .