Ga naar inhoud

Zwerver traant


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

omdat ik dat 1 x heb gedaan, en heeell ergens anders terecht kwam.

sorry hoor maar als mijn DA zegt dat er niet meer te doen is. dan helpt dat toch niet?

wat denk je nu zelf ? Zwerver is mijn allerbeste vriend, ik gun hem alles. maar hij heeft er nog geen last van, als hij dat wel krijgt ga ik er acuut mee naar de DA.

maar ik ga hier nu even verder niet meer opin.

zodra er meer nieuws is laat ik het weten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook op www.9292ov.nl kijken natuurlijk he, dat is super makkelijk! Al denk ik dat je er wel goed uit moet komen, zo moeilijk is het niet om met de bus te gaan. Als je zegt waar je heen wil, dan zal de chauffeur vanzelf wel zeggen of die bus erheen gaat. En je kan ook altijd aan hem vragen of die je wil waarschuwen als je er bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak eerst deze kuur af, mocht het niet over zijn, zal ik eens kijken naar welke DA ik ga, en heeel miss wil mijn broer meeryde, en dat ik hem benzinekosten betaal ?

in Berghem toch?

wat is het adres en zo.. ik zal ze dan wel mailen.. misschien dat er dan al wat meer uitkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb het adres nog niet.

maar het heeft nog geen haast, ik wacht eerst efkes af.

Belgium heeft nu ook ontstoken oog. ook helemaal rood en dik.

dus ben ik nu ook aan het zalven, heb straks nieuwe zalf gehaald bij DA, mocht het over 1 a 2 weken nog niet over zijn.. ga ik ook even met haar langs de DA!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belgium :

Foto-3BTLZE4W.jpg

Daar zoek ik nu een goed tehuis voor, eerst zijn oogje behandelen. er had gisteren iemand gereageerd, maar net op die dag zag ik dat ze een ontstoken oogje had.

en dus heb ik gezegd dat ik haar dan nog niet weg doe, eerst beter worden !

ik weet niet of het besmettingsgevaar is, want Teddy& Snoopy hebben niks, en die zitten bij Zwerver.

en Belgium zit nu ( nog ) alleen..

aangepast door Britt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn Ollie zijn tranbuissjes ook gespoeld....erkwam allemaal prut mee uit zijn neusje.Zijn wang is nu droog maar hij moet de hele week no gespoeld worden ne dan kijken of het goed blijft.Heeft zwerver ook wel eens van die witte soort van stukjes in zijn ooghoekje van dat oog?

Kan trouwens heel goed een Pasturella bacterie zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn Ollie zijn tranbuissjes ook gespoeld....erkwam allemaal prut mee uit zijn neusje.Zijn wang is nu droog maar hij moet de hele week no gespoeld worden ne dan kijken of het goed blijft.Heeft zwerver ook wel eens van die witte soort van stukjes in zijn ooghoekje van dat oog?

Kan trouwens heel goed een Pasturella bacterie zijn...

Ja, dat heeft hij !

en weer helemaal nat en witte vloeistof zag ik net ..

Hoeveel koste dat bij jou ongeveer?

ik zal straks eens bellen en vragen of spoelen dan kan helpen ;)

bedankt!

Ik zie dit net staan : http://dierengebit.nl/konijn-ooguitvloeiing.html

dit wijst er ook op : http://www.petnews.nl/artikel/503

aangepast door Britt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat heeft hij !

en weer helemaal nat en witte vloeistof zag ik net ..

Hoeveel koste dat bij jou ongeveer?

ik zal straks eens bellen en vragen of spoelen dan kan helpen ;)

bedankt!

Ik zie dit net staan : http://dierengebit.nl/konijn-ooguitvloeiing.html

dit wijst er ook op : http://www.petnews.nl/artikel/503

Supergoed dat je je helemaal in verdiept Britt!

Bovenstaande info kun je mss ook uitprinten & meenemen naar jouw (of een andere) DA, zodat hij/zij het ook kan doorlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toenstraks langs de DA geweest, maar de DA die ik altijd gehad heb was er nu niet. dus hij belt mij morgen of donderdag terug.

ooehh.. dat kost jou 100€ ! en dan nog opereren .. waaraan als ik vragen mag?

Maar dat spoelen dat moet toch ook onder narcose??!!

en hoelang waren ze er met Ollie mee bezig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spoelen gaat zonder narcose.Er gaat wel een verdovend druppeltje in zijn oogjes,dat laten ze even inwerken en dan volgt het spoelen...Duurt ogeveer een minuut of 10 denk ik.

Dat het geld kost weet ik;zo laten lopen kan ook niet en afdingen lukt al helemaal niet !

En ja ,Ollie eet nu wel weer met pijnstilling.Woensdag wordt er een kies verwijderd (ook ong. 110 euro)die zeker pijn doet en misschien ook de rede van het oogje kan zijn....

Dus ja, jammer dit jaar niet op vakantie...hoef ik ook geen oppas te regelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oohhh Arme Ollie, beterschap!

waarom blijven jullie de hele tijd met die 2de opinion./

ik ga eerst maar weer naar mijn DA, mocht mijn broer willen meeryde naar de ander.

dan wil ik zeker wel gaan hoor ;)

nee heb nog geen afsrpaak gemaakt want hij was er niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom mensen bij een 2nd opinion blijven? Omdat het met deze DA niet op lijkt te schieten Britt. Soms is het dan beter om een andere DA in te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .