Ga naar inhoud

Zwerver traant


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

niet elk 16 jarig meisje mag zomaar ergens naar toe. niet elk 16 jaar heeft de geld, de ouders om te brengen of andere omstandigheden. ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat als volwassen met een auto en geld kan jij kiezen waar en hoe maar minderjarigen nogsteeds onder de toezicht van hun ouders staan. natuurlijk zijn er 16 jarigen die overal naar toe kunnen/mogen en zovoort maar blijven herhalen "ga naar mijn DA" heeft voor Britt geen zin. ze doet wat zij kan onder haar eigen omstandigheden en dat vind ik knap!

dikke plus 1! Hier ben ik het helemaal mee eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha nou Saf als je denkt dat ze dat serieus meent.. Ze zegt het alleen om even lekker te stoken hoor. Enkele maanden terug noemde ze Britt nog een rotkind, dus tja...

Tuurlijk ben ik het ermee eens dat 16 jarigen niet alle middelen tot beschikking hebben, maar ik ga ervan uit dat geld zeker geen probleem moet zijn...En ouders om te brengen.. ook daar zijn andere middelen voor natuurlijk. Kijk, als je van je ouders niet mag, kan je daar weinig aan doen. Ik denk dat je zoiets dan maar beter kan zeggen, ipv beginnen over het reizen met ov wat niet aan spreekt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens bedoel ik dat niet aanvallend hoor.. maar ik begrijp de mensen wel die op die manier reageren. Dat je dan reacties krijgt in de zin van "ik heb het idee dat ik het nooit goed doe" dat is omdat ze om tips vraagt, maar er weinig mee doet. Mensen bedoelen het niet naar Britt persoonlijk toe om rot naar haar te reageren, maar reageren in belang van het konijn waar het om gaat. Dat ze dat gezeur of eigenwijs vind.. tja, wat moet je daar dan weer mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet elk 16 jarig meisje mag zomaar ergens naar toe. niet elk 16 jaar heeft de geld, de ouders om te brengen of andere omstandigheden. ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat als volwassen met een auto en geld kan jij kiezen waar en hoe maar minderjarigen nogsteeds onder de toezicht van hun ouders staan. natuurlijk zijn er 16 jarigen die overal naar toe kunnen/mogen en zovoort maar blijven herhalen "ga naar mijn DA" heeft voor Britt geen zin. ze doet wat zij kan onder haar eigen omstandigheden en dat vind ik knap!

Heel mooi gezegd!

Ik heb Zwerver in levende lijven gezien & zelfs vast mogen houden van Britt :love:

Het leuke is dt ik 'm veel groter ingeschat had, toen ik 'm in het echie zag ;)

Zijn oogje zag er supergoed uit!

Bij Pumbaa waren de medicijnen ook niet aangeslagen.

Uiteindelijk is het oogje vanzelf over gegaan.

Ik heb regelmatig gehoord dat dit gebeurd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha nou Saf als je denkt dat ze dat serieus meent.. Ze zegt het alleen om even lekker te stoken hoor. Enkele maanden terug noemde ze Britt nog een rotkind, dus tja...

Tuurlijk ben ik het ermee eens dat 16 jarigen niet alle middelen tot beschikking hebben, maar ik ga ervan uit dat geld zeker geen probleem moet zijn...En ouders om te brengen.. ook daar zijn andere middelen voor natuurlijk. Kijk, als je van je ouders niet mag, kan je daar weinig aan doen. Ik denk dat je zoiets dan maar beter kan zeggen, ipv beginnen over het reizen met ov wat niet aan spreekt..

Maakt niet uit Yvon hoe ze het bedoeld. Daar ga ik niet over oordelen maar de manier waarop ze het schrijft ben ik het wel mee eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .